Podívejte se prosím na profil @fckngdrkwb děkujii:)
Včera jsem si koupila nový mobil. Teda přesněji mi ho koupil Niall s Mikem. Prej aby mi holi volat, když po mě něco budou chtít. Fajn, mám nový mobil a v něm dva kontakty. Můj starý mobil měl přes 150 kontaktů. Určitě se teď všichni divíte, že tolik moc. No, jde o to že když mi někdo dá svoje číslo tak si ho hned uložím, i když toho člověka moc neznám, protože jsem vizitky vždy ztrácela a čísla si prostě nepamatuji.Dneska bych měla jít s Perrie na nákupy. Tak dlouho jsem tu nádheru neviděla. Straně se mi po ní stýská.
Neznámý kontakt: Ahoj
Já: Perrie?
Neznámý kontakt: Těsně vedle
Já: Kdo si zas ze mě dělá prdel sakra?
Neznámý kontakt: Ty si ty telefoní čísla čísla fakt nepamatuješ
Já: Kdokoli mě zná, tak to ví.
Neznámý kontakt: Já si vždycky myslel, že si děláš srandu.
Já: Hm...asi si mě moc neznal.
Neznámý kontakt: Upřímně jsem si myslel, že tě znám...dost dobře, ale i přesto mě dokážeš překvapit.
Já: Kdo sakra jsi?
Neznámý kontakt: Podívej se na číslo;)
Já: Debile. Nech mě být. Jdi si někomu zasunout radši.
Neznámý: Však už jdu.
Já: To je dobře!
Neznámý kontakt: Jo máš pravdu, mě to dobře udělá, ale tobě moc ne..chtěla bys udělat dobře?
Já: Od někoho koho neznám ne!;)
Neznámý kontakt: Ale mě znáš..
Já: Vystačím si s banánem. Aspoň z něho nechytnu plíseň jako z tebe:)
Neznámý kontakt: Miluju banány.
Já: Nehodlám pokračovat v téhle debatě. Čau.
Neznámý kontakt: Jojo, já už taky musím.
Harry
,,Harry Oh můj bože Ahhh" vzdechne moje společnice do které jsem tvrdě přirazil.
,,Lillien" vzdechnu také.
,,Cože? Já nejsem žádná Lillien Harry, já jsem Taylor." stoupne si z postele Taylor. Do prdele já si při sexu s Taylor představoval Lillien. Jsem ubožák. Ale ty její rty včera, jsem vzrušený už jen z toho jejího pohledu, nebo její ruky co měla na té mojí. JE možné aby s vámi něco takového udělala jedna holka? Ano, je. Protože mě to teď dělá. Chci znovu cítit její rty.
,,Uh..promiň zlato, já...já jsem přemýšlel nad něčím a tak jsem se spletl" vykoktám ze sebe. Fajn, tuhle lež by mi nevěřila ani ta nejtupější blondýn na světě.
,,Aha, tak to jo lásko. Miluju tě" usměje se políbí mě. Bože Taylor ty si blbější než jsem si kdy myslel.
Lillien
"A tohle je jako co za obchod? Vždyť tady mají jenom samé mini šaty a...korzety? Jako fakt? Korzety, podvazky a sexy spodní prádlo? Perrie? Ty budeš hrát v pornu?" ,,Lillien tak moc si mi chyběla a tohle všechno co se s tebou táhne mi taky chybělo. Ale ne v pornu hrát opravdu nebudu. Zítra je taková premiéra filmu a já jakožto čelnka Little Mix jsem pozvaná a tebe jakožto moji nejlepší kamarádku beru sebou . Musíme si koupit šaty, boty a různé věcičky. Prostě budeme kočky" usměje se Perrie a táhne mě k šatům. Když se podívám na ty různé vecičky co jsou určené pro ty krásně hubené holky, tak se mi zatemní před očima. Perrie po mě hodila šaty.,,Perrie já tohle neobleču, to je pro holky hubené jako ty, ale já jsem po porodu a jsem tlustá." ukážu na své tělo. ,,Miláčku tlustá si možná tak na vlasech. Vždyť si furt strašně hubená myslím, že by ti ani neuškodilo přibrat. Jíš vůbec? " ,,Děláš si srandu? Jasně že jím. A ne přibrat opravdu nemusím. Spíš zhubnout." Perrie převrátí oči. Do ruky naberu ještě asi pět dalších mini šatiček a jdu do kabinky. ,,Hele, možná půjdeme někam jinam. Tady jsou ty šaty moc krátké a takové spíš na párty" uh, díky bohu.
.
,,Tyhle si vezmi. Jsou úžasné. Víš kolik s tímhle sbalíš kluků? Jsou mega krásné. A ještě když si dáš" moje kamarádka někam utíká a po chvíli se zas hned vrací ,,Tyhle krásné boty, tohle psaníčko a nějaké dpolňky, tak budeš úžasná.",,No já nevím..není to tady moc prořezané na těch bocích?" pohladím si svou odhalenou pokožku. ,,To právě to sexy. Ty šaty jsou elegantní a tady to prořezané je dělá sexy. Takže sou sexy a elegantní, navíc ti dokonale sedí. Nechápu co se ti zas nelíbí." zasměju se jdu se do kabinky převléknout zase zpátky do toho mého oblečení.
Perrie si nakonec vzala takové krásné, dlouhé, černé šaty. Nahoře mají krajku. Je v nich úchvatná. Už vidím jak Zayn bude čumět.
S taškama v rukách jdeme po nákupním centru. S Perrie si říkáme různé srandovní momenty, co se nám staly když jsme se neviděli. ,,Perrie víš jak jsem jela do porodnice?" začnu se smát. ,,Autem?" zakroutím hlavou s nesouhlasu.
-----------------------------------------------------
Faaaajn...takže nová část.....víte co se zase stalo HISTORIE SE OPAKUJE HARRY JE ZNOVU TEN NEZNÁMÝ+? V téhle části je zase chat :DDDD Upřímně jsem tenhle díl chtěla napsat delší, ale nakonec jsem ho rozdělila. No a je tady ten chat, takže si myslím že i když tahle část má jenom +- 800 slov..tak to není zas tak strašné... a teď jdu ještě dopsat tu druhou půlku :) Ve které mimochodem bude i Harry a když tam bude harry, tak tam bude i jeho holka.
Mě to teď baví psát...ale než dojdu k tomu, co vlastně chci aby v části bylo tak to chvilku trvá. A moc času přes týden nemám kvůli té blbé škole k tomu bych se měla pořádně učit na příjmačky...takže ten wattpad se tam prostě tak nějak nevejde...a jsem na wattapdu závislá...vím že ve psaní to tak asi moc nevypadá, ale já si prostě furt čtu...fakt furt..a nehorázně mě to štve, protože se někdy začtu a uplně zapomenu na to, že se mám učit..mno...
Já vás tady nechci nijak zdržovat...takže už končím :DD
Lá jů <33
-Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...