*Harryho feelings*

3.2K 212 17
                                    

https://www.wattpad.com/story/55936689-twitter-present-czech-h-s (Moje nová 'vánoční' story -Twitter present (H.S.)  budu ráda, když si ji přečteš:) ) -Taková menší reklama :DD -

,,Nialle?"

,,Copak Harry?" 

,,Můžu pro radu?" 

,,Ehm..já myslel, že na rady je tady Liam" 

,,No, ale teď jsi lepší ty." 

,,Tak mluv. Ovšem pokud jde o Blonďatou krávu Swift, tak ti nijak neporadím" Fajn. O Taylor nejde. Takže to beru jakou souhlas k sednutí na jeho postel vedle něj. Nadechnu se a vydechnu. Kde je začít?

,,No..?"Niall vytáhne obočí nahoru, vypadá jako skřítek. 

,,Víš, jak včera byla ta párty po tom filmu. Stalo se něco, a já nevím jestli je to dobře nebo špatně. Vůbec nevím co si mám myslet, protože tam ráno nebyla a já myslel, že mě furt miluje a že se spolu vzbudíme a bude to fajn. Tak mi chyběla, ale ona utekla. Jsem totální debil. Já to posral Nialle. Jak to mám napravit? Asi už nijak co? Všechno je to v prdeli. Já jsem takový magor. Všechno jsem to posral už tehdy. Už tehdy na moje narozeniny. Měl jsem jet s ní k její nemocné babičce. Mohl jsem ji pomáhat a tak bych s její přítomností měl tak krásný den mých narozenin, ale místo toho jsem ji bral jako samozřejmost a kvůli debilnímu vzteku ji málem podvedl. A moje půlka srdce odešla. Každou noc jsem o ní snil. Snil jsme o nás dvou, vlastně tří. A teď když je tady a já ji můžu konečně vidět, cítit její vůni, vidět její úsměv a oči, rozesmát ji, donutit ji červenat se a být v její přítomnosti , tak to celé pokazím a rozdám si to s ní na nějaké párty. Když si ráno naivně myslím, že ji obejmu a do vlasů ji zašeptám dobré ráno, tak jen nahmatám prázdnou půlku postele či co to bylo. Nialle..já to bez ní nezvládnu. To co se mnou včera dělalo její tělo. Bože, je jako droga. Když dostaneš trochu, potřebuješ víc. Já ji potřebuju. Potřebuji ji cítit. Až teď jsem si pořádně uvědomil, co por mě znamená. 

  Být tu bez Lillien,
je jako probudit se
jen s polovinou modrého nebe.
Trochu tam je ale ne docela.                                                                                                                                                 Chodím jen s jednou botou,
bez ní mám půlku srdce.
Jsem napůl muž, v nejlepším případě.
S půlkou šípu v mém hrudníku
Chybí mi všechno, co jsme dělali                                                                                                                                         Bez Lillien mám půlku srdce.(Ano je to text 

Když jsem ji viděl se smát, cítil jsem motýli v břiše. Je to , jako se znovu zamilovat. Chápeš ne? Jako na střední. Myslel jsem si, že Taylor mi pomůže zapomenout, ale nepomohla. Spíš mi ukázala to, jak některé holky můžou být hloupé. Vlastně jsem ubožák, protože Taylor jsem měl jen do postele a pak jsem díky ní chtěl donutit Lillien žárlit a přitom jsem obě dvě ranil. Taylor jsem využíval a Lillien mě viděla s holkou, se kterou jsem ji málem podvedl, když mi uspořádala oslavu. Jsem takový debil. Už tři dny chci jít za ní, ale bojím se. Bojím se odmítnutí, které by moje osoba neunesla. Já bych to fakt nezvládl. Vím, že ona je TA pravá. TA jedno co se mnou má být šťastná až do smrti. Nebo nemusíme být vždy šťastní, ale máme být spolu. Vím to, cítím to. Navíc máme úžasnou dceru. Já jsem taťka chápeš to? Ani jsem nezapil narození mé vlastní dcery. Jsem ten nejhorší otec na světě a to jsem holkám slíbil, že budu nejlepší táta. I tohle jsem posral. Celý můj život jde špatným směrem."

,,Harry. Ehm, no. Já nevím co na to říct. Asi..Asi by jsi neměl víc čekat a měl by si Lillien navštívit. Měli by jste si všechno vyříkat a posunout se dál. Jen jen na vás jestli další krok ve vašem životě bude společný nebo půjdete každý jiným směrem. To je jen a jen na vás Harry. Víc ti nepomůžu promiň." Niall si sedne ke mně a poplácá mě po zádech. No, čekal jsem trošku víc, ale jsem rád za jeho názor.

,,Dík bráško." obejmu ho. Zabořím obličej do jeho ramene a znovu začnu brečet. Když si mého vzlykání Niall všimne, přitiskne mě na sebe ještě víc. Musíme vypadat jako teplouši. Ale, pomáhá mi to. Jsem rád, že ho mám. 

,,Mimochodem ji můžeš říct, že chci aby jela s námi k nám domů do Irska, mamčin přítel Jack má narozeniny. Chci aby jela taky, protože je jako moje sestřička a chci jí představit mamce. Navíc, pro vás, nebo aspoň pro tebe to bude výhoda" usměje se mrkne na mě. Asi bych už měl jít za Lillien, chci ji vidět a slyšet. Ale nechci být nezdvořilý vůči Niallovi. ,,Tak už za ní běž prosím tě." jak ví, že chci už jít? "Máš v očích jiskřičky jako ještě nikdy jindy" On mi čte myšlenky? 

Potřeboval jsem za ní jít. Chtěl jsem si s ní o nás promluvit. Ale nešlo to. Nemohl jsem odolat, ona taky ne, už zase.

---------------------------

Oukeej...tohle jsem chtěla přidat až příští týden, ale musela jsem to přidat, neodolala jsem :DDD

Hele lidi děkuju za 200 follow <3 A taky za 77K reads <3

Soo...ehm...když bude díl označený * tak to znamená, že je to Harryho pohled a nebo nějaká vsuvka- to znamená, že to bude nebude forma 'deníčku', ale normální děj:D  Takže když je u názvu* tak je celý příběh normálně psaný...jinak v těch částech typu 'deníček' tam bude jen ten na začátku a konci textu * Aby jste se v tom vyznali :DD Většinou to bude Harryho pohled :D :) Jinak...jelikož jsem napsala tohle, tak nevím jestli stihnu dopsat tu deníčkovou část, která má vyjít zítra, protože jedem k babči na oběd a jako vždy tam budem až do večera...Ehm..no to je fuk :D  Když to nevyjde v neděli večer, tak v pondělí večer na 100% :)

Tak..jak oslavujete Mikuláše? Nezebral někoho čert? :DDDDD To je jako bych se ptala 5-ti letých dětí sorry gajzzz.....:D ♥

Jinak víte, že na Prologu je už 3K reads? :O úplně jsem hleděla :3

Láf jů <3

-Veronicaxx





 





Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat