♥Qeen♥ : Tak co?
Já: ....-_- no a co ...
♥Qeen♥ : Ale chci slyšet..teda vidět..jak si napsal kdo má prvadu.
Já: Ty...-_-
♥Qeen♥:Co já?
Já: Máš prvadu...
♥Qeen♥ : Ostatně jako vždy.
,,Harry jdeme zkoušet...odlož ten mobil a pojď" řekne mi Niall a už mě táhne do O2 arény.
Já: Lásky moje tatíček už musí tak se mějte<3
♥Qeen♥ : Ahoj broučku <33
Odhodím mobil a jdu za klukama.
děj se posune o 3 měsíce
Pohled Lillien
,,Pojď od toho hřiště broučku. Budeš mít špinavé botičky a i sukni. Holčičky jako ty na fotbalové hřiště nechodí." vede mě mamka za ruku.
,,Mami, dneska mi je sedm. S taťkou jsme sem vždycky na moje narozeniny chodívali . Vždycky dojel a šel sem se mnou. Proč sem nemůžu jít i bez něj? Dneska nedojel a mě se po něm stýská, tohle hřiště mi ho připomíná, tak mi ho neber."
,,Lillien, drahoušku kolikrát ti mám říkat, že ty na hřiště nepatříš. Koupila jsem ti nové šaty. Ve škole ti bude každý závidět. Holky z kanceláře je taky chválí. Prostě si je oblečeš a projdeš se v nich."
,,Jo jasně koupila, moc dobře vím, že si je navrhla a na mě je chceš jen otestovat jako na těch hloupých blonďatých palicách, ale mami já nejsem modelka. Chci hrát fotbal, prosím mami. Prosím tě moc." Podívám se mamce do očí. Dlouho se mi dívá i ona do očí, no potom uhne pohledem.
,,Okamžitě padej domů, čekají tě tam ty šaty k narozeninám"
,,Stejně si je na sebe nikdy nedám" zabručím.
,,Lilline Lorensová, mladá sedmi letá dívko, laskavě mi neodmlouvej nebo budu zlá"
,,Ty jsi vždy zlá "
,,Lituju dne kdy jsem s tvým otcem spala, škoda že jsem tě nepotratila."
Probudím se. Byl to jen sen. Sen, který se stal když jsem byla malá.
Au..moje břicho. Strašně to pichá. Bože co jsem komu udělal. Mobil. Rychle mobil.
Popadnu mobil a zavolám Perrie.
Perrie to nebere. Jo je na party, nemůže slyšet zvonící mobil. Au..už znova. Co se sakra děje.
Harry. Zkusím zavolat Harrymu, prosím ať je doma nebo někde, kde půjde slyšet zvonící mobil.
,,Volaný je nedostupný" ozve se z mobilu. No jasně, nejsem blbá ty pitomý kráme. Tak fajn Li...dýchej. To bude dobrý.
Výdech, nádech, výdech, nádech. Furt to břicho bolí. Do prdele. Komu mám sakra teď volat? Kluci(Hazza, Niall, Louis, Liam a Zayn) mi to neberou(nechtělo se mi to vypisovat jak jim zkouší volat takže trochu fantazie:D ) a ani Perrie. S nikým jiným se nebavím. Sanitku volat nebudu je to moc zbytečné. Au, sakra. Co se děje? Proč mě sakra bolí břicho už v 6-tém měsíci?
S velkými bolestmi si stoupnu, hodím přes sebe mikinu a dobelhám se k autu. Autem dojedu až k nemocnici. Když vystoupím z auta okamžitě mě začnou obléhat blesky z foťáků a kamery. Zatersí mi cestu a já s bolestí ta musím stát.
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...