Zabavený mobil

5.1K 358 6
                                    

LiLo: a co ty? Jaký je tvůj život?

Hzz: No...jak bych to řekl, celkem normální. Teď jo, ale mám dost velkou pozornost:D

LiLo: Jo tak to si vůbec nedokážu představit, protože neumíš vysvětlovat :DDD

Hzz: Já vím sorryyy..

LiLo: Jdu do školy už.

Hzz: Já už tam jsem.

8:00

Hzz: Hele víš co? Na naší škole je taková partička holek a to sou strašné barbiný. To je hrozné. Šatičky, podpatky, pásky, svetříčky....

LiLo: To je přesně to co moje matka chce :DDD

Hzz: Na jednu noc klidně ale navždy bych to s něma nezlvádl..

LiLo: bože...tohle téma mě vážně nezajímá.

LiLo: Ale víš co? U nás ve škole je zas One Direction. Bože každá holka je z nich vlhká na sto metrů

Najednou se v naší třídě matematiky začnou kluci z One Direction hrozně smát. Podívám se na ně. Oni se rozhlédnou po celé třídě a pohled zabodne jeden z nich na mě. Takový ten s těma kudrlinkama. Henry se jmenuje nebo jak.

Hzz: Já je mám rád hele!

Hzz: Hej! Ty ne?

LiLo: Upřímně? Nevadí mi. Ale neznám je. Nevím jací sou doopravdy. A jelikož sou slavní a já nula..teda 'star' tak není možnost. Stejně budou na starší ze čtvrťáku a mě ani jedna z mých 'kamarádek' nedovolí s klukama promluvit.

Hzz: Li? Co máš teď za předmět?

LiLo: Potřebuješ to nutně vědět?

Hzz: Ano.

LiLo: Matematiku a ty? J

,,Pane Stylesi..dejte mi váš mobilní telefon prosím" ozve se ve třídě hllas učitelky.

,,Ale já..já nemůžu." ,,Poslyšte Stylesi, to že ste slavný mě nezajímá. V mích hodinách mobilní telefony nemají co dělat. Po vyučovánísi pro něj můžete dojít"

8:40

LiLo: Víš co? Tomu kudrnatému klukovi z One Direction vzala učitelka mobil :DDD lol :DD

,,Slečno Lorens tak vy taky?" znovu uslyším hlas učitelky. A doprdele! ,,Ne, já paní učitelko já.." ,,Ne , žádné výmluvy, Stylesovi jsem ho taky vzala. U vás to nebude výjimka. Po vyučování vás čekám"

,,Lorens?" ozve se ze třídy. ,,Lilo" usměju se po celé třídě. Takovým tím falešným úsměvem.

,,July!" zakřičím na chodbě.

,,Co je zlato?" doběhne ke mně. No nevím jestli se tomu dá říkat běh, ale představte si běh na fakt hodně vysokých podpatkách.

,,Učitelka mi vzala mobil. Já jsem jen chtěla napsat mamce , že chci aby mi koupila ten nový top. Mamka mi říkala, že tam bude hned ráno a že jí mám napsat co nejdřív a tak tupka učitelka mi ho vzala a nechce mi ho dat. Prý až po vyučování"

,,Tak to ne, počkej du si s ní promluvit" sykne July.

-------

tadáááá no myslela jsem, že tohle dám už zítra, ale nic.

Takže je tady další čáást :DD

Moc děkuju za votes:33

A komenty:33

Moc to potěšíí

A taky sem se rohodla..celou tuhle story věnovat jedné uplně best osůbce a to Kristýnce.

@Tina_Drozdov  koukněte se na její profil! Má uplně luxusní story :333 

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat