,,Tak si dej aspoň nějaké značkové boty prosím" HEh. Vyhrála jsem matko!
7:30
Hzz: Promiň LiLo, ale musel jsem se připravovat do školy. Dneska je první den školy a já jdu do nové školy, takže celkem haluz.
Hzz: Neboj , neřeknu to nikde.
Hzz: Neuteču od tebe, nevím proč , ale něco mě nutí si s tebou psát. Baví mě to
Hzz: Ale tebe asi ne co?
Hzz: Vážně promiň, že jsem neodepsal L
Hzz: Prosím napiš mi.
Hzz: Už musím jít do té školy, ale i tak si můžem psát že?
LiLo: jo v poho, děkuju moc, díky že tu si , Jo můžeme si psát, ale já prostě to bude těžší, protože nevím jestli mi to mé 'kámošky' dovolí. Musím ti psát tajně. Naštěstí ony sou ve čtvrťáku a ve třeťáku!
Hzz: Tak fajn, Tak se měj a užij si den ve škole! J Jinak jak se jmenuješ? LiLo? Já jsem Harry a taky jsem ve třeťáku.
LiLo: Já jsem Lillien, ale častější jméno je Liliana, takže aby si to někdo nepletl, tak se mi říká LiLo. To je super. Škoda , že nebudeš chodit k nám na školu :/
Hzz: Jo no. Už jedem v autě. Achjo.
LiLo: Já už taky jedu v autě. S matkou, které vadí, že jsem na mobilu. A totálně mi dneska zkritizovala outfit. Že prej to nosí jen průměrné dívky a já jsme hvězda. Přitom nejsem. Stejěn furt se jen tahnu za těma staršíma . Já je nezajímám, zajímá je jen moje matka a její modelingová firma a takové ty blbosti. Baví se se mnou jen kvůli mojí matce. Jaká ironie života.
Hzz: Chudáčku...:/
LiLo: Nedělej že tě to zajímá :P
Hzz: Celkem jo.:)
LiLo: a co ty? Jaký je tvůj život?
Hzz: No...jak bych to řekl, celkem normální. Teď jo, ale mám dost velkou pozornost:D No i když velkou pozornost mám furt, ale doufám, že teď ne, i když asi budu.
LiLo: Jo....tak to si vůbec nedokážu představit, protože neumíš vysvětlovat :DDD
Hzz: Já vím sorryyy..
LiLo: Jdu do školy už.
Hzz: Já už tam jsem.
8:00
Hzz: Hele víš co? Na naší škole je taková partička holek a to sou strašné barbiný. To je hrozné. Šatičky, podpatky, pásky, svetříčky....
LiLo: To je přesně to co moje matka chce :DDD
Hzz: Na jednu noc klidně ale navždy bych to s něma nezlvádl..
LiLo: bože...tohle téma mě vážně nezajímá.
LiLo: Ale víš co? U nás ve škole je zas One Direction. Bože každá holka je z nich vlhká na sto metrů
Najednou se v naší třídě matematiky začnou kluci z One Direction hrozně smát. Podívám se na ně. Oni se rozhlédnou po celé třídě a pohled zabodne jeden z nich na mě. Takový ten s těma kudrlinkama. Henry se jmenuje nebo Harry, teď si nejsem jistá, ale vím, že je Styles.
Hzz: Já je mám rád hele!
Hzz: Hej! Ty ne?
LiLo: Upřímně? Nevadí mi. Ale neznám je. Nevím jací sou doopravdy. A jelikož sou slavní a já nula..teda 'star',ale určitě se já s něma bavit nebudu moc, protože jsem jenom ta holka, která je 'star'kvuli matce, ale jinak ju parta ráda nemá. A stejně budou na starší ze čtvrťáku a mě ani jedna z mých 'kamarádek' nedovolí s klukama promluvit. (já vím že to zní divně,ale já nevěděla jak to zformulovat :D )
---------------------
další část..o víkendu nejsem doma sooo nic nečekejte... sorry :/ ale v pondělí přidám a přidám i Stockholm syndrome :D
Jinak díky za votes:3 :D a reads:3 :D a koment:3 :D
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...