Rozprašovač

3.2K 246 50
                                    

Za chvíli na mém profilu najdete  novou story... It's just life...budou to různé mé poznatky že života a kousky mého života...:)
Chtěla bych tuhle část věnovat všem, co tuhle story čtou, hvedickujou a hlavně komentujou...taky těm co mi píšou zpravy.
Ani nevíte, jak moc to potěší ...a nevím jak se vám odvdecit...

Kdyby někdo chtěl...muze mi poslat jeho story a třeba bych si ji pomohla přečíst jestli vám to udělá radost♥..nejlépe fanfikci s Haroldem nebo Niallerem♥

,,Sanitkou?"

,,Ne, traktorem" Ani jedna nevydržíme nával smíchu a zároveň vyprskneme sliny a šíleně se smějeme. Ta holka vás donutí smát i když je něco smutného a když je něco vtipného tak vás donutí smát se ještě dvakrát víc.

,,Lásko zas ze sebe děláš rozprašovač?" objeví se před námi pětice kluků. One Direction. ,,Ne" řekne strze(je tohle vůbec slovo? :D ) Perrie.

,,A čemu ste se tak smály holky?" promluví Louis. Snažím se dívat kamkoli jinam než na Harryho, bohužel to tak nějak nejde. Má na sobě jeho klasické černé jeansy a bílé triko s výstřihem do V. Ve vlasech má brýle. Divím se, že mu není horko. Vždyť je léto.

,,Můžu to říct?" otočí se Perrie na mě. V očích má nadšení. Jen kývnu na souhlas a svůj zrak sklopím k mým botám. ,,Tadydle moje nejlepší kamarádka jela do porodnice...no..víte co? Hádejte jak tam jela" usměje se Perrie. ,,Autem, Sanitkou, taxikem" ozvou se kluci.
Já i Perrie se smíchem zakroutíme hlavou. ,,Vedle jak ta jedla hoši. Lillien a Darcy jely v traktoru" ,,No to si děláš prdel" vykřikne Niall. A Všichni se začneme smát. Teda kromě Harryho. ,,Děláš si srandu? Co kdyby se vám něco stalo sakra?" zavrčí Harry. ,,Kdyby byly v řiti ryby, nebyly by rybníky Harry" usměji se na něj ,, Jsem tady jsem v pořádku tak buď v klidu ano?" ,,A Darcy?" Jé, on se o Darcy zajímá.,,Darcy je s Mikem a jeho přítelem na procházce" ,,S tím co nám píše texty?" ozve se tentokrát Louis. ,,Ano Louí , s tím kdo vám píše texty. Ale text k Perfect jsem vymyslela já" ukážu hrdě na sebe.,,Taky je nejlepší" znalecky kývne.

,,Půjdete s námi na oběd?" zeptá se Zayn. Perrie zběsile kývne. ,,Já se omlouvám ale ne, mám už oběd s někým domluvený takže tak" usměji a chci odejít, ale někdo mě zastaví. ,,S kým jdeš?" Řekne potichu ten známý chraplák. ,,Jdu s-" ,,Harryy aho lásko" pověsí se nějaká holka na Harryho a políbí ho na rty. Aha Taylor.,,Víš co to je vlastně jedno s kým jdu." řeknu skrz zuby.

,,Lillien? Můžu jít s tebou? Dlouho jsem neviděl Darcy" doběhne za mnou Niall. ,,Jasně Ni." řeknu a protřepu mu jeho vlasy. ,,Ona jde taky?" zeptá se Perrie nakrčeným obočím. Asi nemá ráda Taylor. ,,Jo" odpoví Taylor a udělá úšklebek. Bože ta holka je tak nesympatická. ,,Tak to já nejdu. Lillien já chci vidět taky Darcy a i toho Mika," přidá se ke mně a k Niallovi Perrie. ,,Cože?" zaskučí Zayn. ,,Tak to já jdu taky s vámi." ,,Ještě někdo s něma půjde?" zavrčí Harry. Ha sere tě to co kámo? ,,No..já bych šel, já taky ještě jsme neviděli Darcy" řeknou Louis s Liamem. To jsou paka. ,,Tak my půjdem sami no." řekne Taylor vesele.
,,Kdo je vlastně Darcy?" ,,To je...." řekne Harry, ale neví jak pokračovat. ,,Je to moje dcera" usměju se. ,,Jeee a kdo je tatínkem?" vyjekne Taylor. ,,Tatínek není" odpovím jednoduše. ,,Ty jsi byla na umělém oplodnění? " zhrozí se Harryho naprosto tupá holka. ,,Ne ty tupko, tatínek se na nás vysral a našel si jinou krásku" znáte takový ten naprosto umělý úsměv? Jestli jo, tak si ho představte na mém obličeji. ,,Nevysral" řekne hrubým hlasem Harry. ,,My už radši půjdeme, protože moje dcera mě potřebuje" otočím se na podpatku a se závěsem všech ostatních, kromě Taylor a Harryho jdeme ke mně a k Mikovi domů. No teda spíš k Mikovi. Snad už budou z procházky doma.

Proč jsem si já kráva myslela, že by mě mohl vážně ještě milovat? Vždyť on má Taylor. Nesnáším se za to, že jsem si myslela, že by mohl milovat. Vždyť ten polibek byl jen tak. Pro něj to určitě nic neznamenalo a určitě si chtěl zas žít. Bože...proč mám pocit, že se změnil? Nebo že bych se snad změnila já? Může se vůbec někdo za tak krátkou chvíli změnit? Jak je vidět, tak asi jo. On určitě ví, že k němu cítím. Ví to, protože toho využil, když byl tady. Při tom polibku to určitě taky cítil.

On na té premiéře bude taky že? No jasně že bude. Určitě tam bude mít tu jeho tupou Taylor. Určitě tam bud spousta krásných kluků a hlavně budou single. Proč toho nevyužít a nepřinutit Harryho žárlit?

To bude zábava.

------------------------------------------------

Ehm...Ehm....okay...už druhá předepsaná část...sakra...ja jsem dobrá :'DD mám ještě jednu předepsanou...eeey
.Takže už určitě víte co vás čeká v další části...a já přesně vím co bude i v té po ní :DD Teprve teď se to přátelé pořádně rozjíždí(doufejme..jestli mi všechno vyjde..tak by to teď mohlo být dobré...:DD ) Já se tak těším až to napíšu...:DDNormálně bych to všechno zveřejnila hned v jeden den...ale to nemůžu, protože by jste pak zbytečně čekali strašně dlouho na další část....:/ :DD

Láf jů

-Veronica

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat