Harry je Hzz. Harry je ten kluk co ho miluju a on miluje mě? Asi bych ho teď měla nenávidět. Jenže to by bylo moc podobné těm romantickým filmům. Neznali se.....Poznali se.....Nenáviděli se.....Milovali se....Nenáviděli se.....Milovali se.....Ne, na tohle já opravdu nejsem.
,,Přála jsem si to."
,,Cože?" zalapá Harry po dechu.
,,Trošku jsem v to doufala, ale nevěděla jsem to. Teď to všechno dává smysl. To jak si měl v obyváku toho stana(jakože mu stála jeho Stylesconda :DD ). Nebo jak si věděl tolik věcí...Já nevím co k tomu říct."
,,Chci abys věděla, že všechno co jsem ti psal byla pravda, teda až na ty nadávky a to, že jsem chtěl July. To fakt ne. Ale to, že tě miluju jsem myslel vážně a vždycky myslet budu. Rozumíš?" chytne mou bradu a zvedne ji. Nutí mě se dívat mu do očí. V očích má smutek, lásku a něco co nedokážu popsat. (Tak právě teď nevím co dál psat...Ops....-_-)
,,Harry" zašeptám.
,,Já vím, že mě teď nenávidíš, za to že jsem ti lhal, ale já tě opravdu miluju, nikdy mi žádná holka neukradla srdce, to až ty. Jen si tak dojdeš a bud, máš moje srdce. "
,,Miluju tě." opravdu ho miluju? Ano, ano miluju. Milovala jsem ho, když jsem něvěděla kdo to je. Říkala jsem , že je mi jedno kdo to bude, budu ho milovat. I když jsem Harryho moc v lásce neměla, ty zprávy to všechno změnily. Nemám důvod ho nenávidět. Teda mám, ale já nechci aby to bylo jako v každém romantickém filmu nebo knížce. Tohle není filmy, ani knížka, ani něčí myšlenka...tohle je život.(Dobře....je to moje myšlenka já vím...ale takhle to zní celkem dobře :DD )
,,Ty, co? Huh. Tohle.." poškrábe se na zátylku. ,,Tohle jsem vážně nečekal" N to se já musím hlasitě zasmát.
,,Harry, kdy už pochopíš, že nejsem taková citlivka, která se snaží vést život jako v nějakém poblázněném romantickém filmu?"
,,Asi nikdy" zasměje se i on. Smějeme se oba. Je krásné slyšet jeho smích. Líbí se mi jak při něm přivírá oči. Líbí se mi jeho dolíčky, jeho vrásky na obličeji, jeho osobu. Možná by to někdo nepochopil. Ale když je Harry ten ze zpráv, tak můžu milovat i jeho osobu. Jak zvenku, tak zevnitř.
,,Proč si mě tak prohlížíš?" probudí mě z transu.
,,Já-J...Si krásný když se směješ a já se snažím tenhle pohled zapamatovat co nejvíc do detailů."
,,Ty si pako."
,,Já vím" zašklebím se.
,,Si dost velké pako"
,,Já vím"
,,Si krásné pako"
,,Já vím"
,,Si moje pako"
,,Já- moment co?"
,,Jestli teda chceš"
,,Harry, ty se mě ptáš jestli budu tvoje?"
,,No...už to tak vypadá" Sklopí pohled. Uchopím pravou rukou jeho bradu a zvednu ji tak, aby se mi díval do očí. Pomalu se přiblížím k jeho obličeji, přivřu oči a jemně přitisknu mé rty na ty jeho. Naše rty se lehce otírají. Po chvilce mi Harry olízne spodní ret a já pootevřu má ústa, Harry na nic nečeká, jazykem mi prozkoumá každý kousek mých úst. Poté propukne válka mezi našimi jazyky.
,,Doufám, že ti tohle jako odpověď stačilo" Konečně se od něj odtáhnu a nasaju kyslík(fajn to zní strašně divně :D lol )
,,No jako, klidně bych bral i víc" zasměju se.
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...