Budeš táta!

4.4K 263 16
                                    

,,Perrie....Já, ale nechci jít ke gynekologovi v takové hábitu. Vždyť budu vypadat jako jeptiška. Jeptiška, která jde na gyndu, protože je ve třetím měsíci těhotenství. " protočím očima. Abych vás uvedla do nynější situace. Jsem ve třetím měsíci těhotenství, nikdo kormě Perrie, mě a doktora. Ne, ani Harry to neví. Proč?Je na turné a taky, protože vím, jak chce rodinu a určitě by to všude začal rozhlašovat a furt je tu možnost, že bych třeba mohla potratit. No a aby o tom zase psali půl roku v nějakých časopisech nebo aby se o mě a o tom miminku někde furt mluvilo ještě nechci. Vím, že se to jednou provalí. Možná to dneska řeknu Harrymu, protože se už dneska možná dozvím, jestli to bude holčička nebo chlapeček(BTW. nevím, v kolikátém měsíci se to můžeš dozvědět...a taky je dost možné že ve třetím měsíci užnení tak velké riziko potratit...ale já to píšu podle sebe...takžee to neberte nějak extra vážně:) )

,,A co tohle?" podívám se na Perrie. V ruce drží volné tenké triko a legíny. Nejsem nějak tlustá,ale to bříško už de vidět a kdykoli výjdu ve, tak jsem bombardována různými otázkami ohledně mě a Harryho. No jo, bulvár.

,,Jo to vypadá dobře" usměju se na ni a beru jí oblečení z ruky.

,,No sluší ti" řekne Perrie když mám outfit konečně na sobě.

,,Díky, půjdeš se mnou?"

,,Jasně, teta chce taky vědět co to bude" Zasměju se, je roztomilé jak si furt říká teta.

,,Tak jo, ale musíme jít rychle, aby nějaký novinář zas něco nevymyslel."

,,No jo, bulvár je bulvár." obě dvě se zasmějeme. Vlastně na tom není ani nic směšného, ale my se obě dvě smějeme.

-

,,Tak slečno Lorens, miminko i vy ste naprosto v pořádku. Asi by ste chtěla vědět co to bude že?"

,,Ano..strašně moc to chci vědět" usměju se na doktora a Perrie zmáčknu ruku. Chudák Perrie ji už určitě ani necítí.

,,A co by ste si přála?" zeptá se doktor když mi zrovna dává další gel. (takový ten aby jí mohl pomocí toho ultrazvuku prohlédnout břicho...chápete ne? :D )

,,Tak už vím co to je" podívám se na něj s výrazem jakože: No tak mě nenapínej ty debile a řekni mi to.

,,Musím vás zklamat, bude to chlapeček."

,,Oh..no nevadí, příště to bude holčička" udělám falešný úsměv. Chtěla jsem holčičku. S harrym jsme si plánovali, že naše první dítě bude holčička, jo je to absurdní, ale my si to opravdu přáli. Jen doufám, že když mu to řeknu, tak nebude smutný.

,,Hlavně, že je to zdravé" řekne Perrie. Jen kývnu.

,,Ano, to je správný přístup. Teď si můžete natáhnout vaše triko a jít domů." usměje se doktor. Ježiš né fakt? Debile. Proč jsem vlastně taková naštvaná? On to neovlivní. V poslední době jsem naštvaná na každého, když něco není podle mého plánu. Ano, pan dokotr mi překazil plány. Nevyčítej životu, co ti nedal, ale uč se oceňovat, co ti dal.

,,Tak kdy mu to řekneš myslím, že už bys měla?" Sedím vedle Perrie na gauči a díváme se na kamarád taky rád.

,,Co? Co komu mám říct?" zaskočí mi popcorn. Perrie mě poplácá po zádech a následně odpoví,, No měla bys říct Harrymu, že si těhotná už skoro tři měsíce a půl a je to kluk? Víš...je to docela důležitá informace"

,,Nojo, ale když to řeknu Harry, tak je to jako bych řekla celému světu " zasmějeme se. ,,Harry je strašná drbna, někdy si říkám, že je horší než ty staré babičky na vesnici. Stačí když uslyší, že kolem našeho baráku projelo auto a on už je na nohách a špízuje, čí to auto je nebo co to je z auto. Ani FBI nemá tak dobré špiony. On je schopný být venku a mít v puse nezapálenou cigaretu a dělat jakože kouří jen proto, aby nikdo nepoznal, že zas někoho sleduje a potom mi doma říká všechno co viděl. JE fakt jako největší drbna"

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat