Neříkej nic, jen mi slib, že dojdes.

3.9K 309 17
                                    

Miluju tu písničku v Piano version klukům tam strašně krásně vynikají hlasy a ty Zaynovi výšky awfwfwfwf ♥♥ umírám

Hzz: Řeknu ti kdo jsem.....

LiLo: O můj bože vážně?

Hzz: Ano.

LiLo: Ani nevíš co to pro mě znamená <3333

Hzz: Ani nevíš, jak to pro mě bude těžké. Jakmile to zjistíš, budeš mě nenávidět.

LiLo: NE to NE

Hzz: Slibuješ?

LiLo: Ano.
LiLo: A kdy?

Hzz: Tuhle sobotu:)

LiLo: Ale něco mám...

Hzz: je na tobě kam půjdeš.

LiLo: A kdy by to mělo být?

Hzz: V 8 večer.

LiLo: Nemůžeš někdy přes den?

Hzz: Ne.

LiLo: Proč?

Hzz: Proč tě to zajímá?

LiLo: Protože jdu na večeři s někým a ono se to kříží.

Hzz: Už jsem ti řekl aby sis vybrala s kým půjdeš.

LiLo: Ale to nejde.

Hzz: Neposlouchej mozek Lillien, poslouchej srdce. V téhle chvíli poslouchej srdce...vyser se na mozek a nech ať promluví srdce, co chce tvoje srdce?

LiLo: Ale já první řekl Mikovi, že půjdu s ním.

Hzz: Tak běž klidně s ním mě je to u prdele.

LiLo: Není

Hzz: Já vím, jsem totálně na ně. Myslel jsem si, že chceš vědět kdo jsem a tak jsem to vymyslel, ale ty to asi nechceš že?

Chci to? Já nevím. Jo vždycky jsem si to přála, ale mám strach. Co když se mi ten dotyčný vysměje a řekne, že to všechno byla sranda.

Hzz: Dojdeš?

LiLo: Jak to mám stihnout mi řekni.

Hzz: V 8 tam na tebe budu čekat.

LiLo: Co když tam nedojdu.

Hzz: Budu vědět, že se na city k tobě můžu vysrat, už si tě nebudu představovat v bez oblečení jenom v mém tričku, už nebudu myslet na tvůj krásný úsměv, už nebudu před spaním přemýšlet jestli ke mně cítíš aspoň z poloviny stejné city jako já k tobě, už se ti nebudu bát napsat abys náhodou nedošla na to kdo jsem, protože už ti nebudu psát. Ožeru se, vezmu první kur*u kterou potkám a užijem si oba dva sex, kterého jsem se vzdal kvůli tobě, kvůli citům k tobě. Nikdy jsem tohle nedělal kvůli nějaké blbé holce. Vlastně jednou jo, ale ona mě zradila a zkazila. A teď? Dojdeš ty a já jsem zas jak nějaký chlap v romantickém filmu. Jsem debil, protože jsem ti měl už na začátku říct kdo jsem. Teď mě budeš nenávidět, protože jsem ti tak dlouho a tolik lhal. Víš kdy jsem ti poprvé napsal? Bylo to přesně 23.7.2015 (Ano je to datum, kdy jsem vydala Prolog aka lvl Veronica <3 přesáhli ste 300 přečtení u toho děkuju <33) Za 4 dny to budou dva měsíce. Já si tady dva měsíce s tebou hraju. Možná to teď nechápeš, ale to pochopíš až mě poznáš. A já vím, že nedojdeš, ale i tak. Budu tam na tebe čekat. Budu, protože tě miluju. Ano , miluju tě. Musím ti napsat teď, protože buĎ nedojdeš a když dojdeš, tak mě budeš nenávidět, ale já chci aby si věděla, že tě miluju, miluju tě už od prvního momentu našeho střetnutí, udělal jsem takovou pitomost. Jsem tak blbý.

LiLo: NEvím co na to říct.

Hzz: Neříkej nic, jen mi slib ,že dojdeš.

LiLo: Promiň, ale nemůžu.

Zobrazeno.

LiLo: Já...já tě asi taky miluju.

----------------------

Jen tak na rychlo nová část, ted jedeme grilovat takže vám tohle musí stačit :DDD Ano já vím, že nic moc, ale dlouho nebyla část jen se zprávama sooooo tohle sou jen zprávy.

Láááf jůůů <3

Děkuju všem za krásné komentáře <33 Moc všem děkuju opravdu moc <3

-Veronica


Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat