No tak budu běhat sama nevadí.
Už jsem uběhla tři kolečka. Strašně mě bolí břicho. Mám strašný hlad. Pálí mě celé tělo. Zpomalím a začnu chodit. Nikdo kolem mě není, což je dost divné. Je mi horko. Točí se mi hlava. Najednou se mi začne klížit před očima. Spadnu na čtyři a potom na bok. Mám strašný hlad. Nedokážu se už ani hnout. Jen mám hlad.
,,Lilien ! Bože Lillien" uslyším něčí hlas.
Je to vysoká postava, ale stále nevím kdo přesně to je.
,,Hlad.." zašeptám, protože víc ze sebe nevydám.
,,Lillien neusínej" slyším známí chrapák. Je to Harry Styles.
,,Harry"
,,Ano Lillien jsem tady" pohladí mě.
,,Mám hlad"
,,Odnesu tě, prosím vydrž při smyslech." Ucítím jeho svalnaté ruce, jak mě zvedají. Potom už jen jeho dech a občas uslyším mé jméno. Zavřu oči a už nic nevnímám.
Po 5 dnech.(konečně nějaký posun :D )
Slyším pípáni. Pípání strojů. Nemocničních strojů. Sem v nemocnici? Ani za boha nemůžu otevřít oči. Má víčka jsou moc těžká. Začnu jimi pomalu hýbat. Po chvíli otevři jedno oko, avšak hned poté ho zavřu. Bílé světlo mě na minutku oslepí. Potom ho znovu otevřu, tentokrát už nejsem oslepena a vidím dobře. Rozhlédnu se po pokoji a uvidím 6 hlav. Co to ? Pomalu otevřu i druhé oko. Ta bílá je sakra velký šok. Měli sem dát třeba šedou, to by tolik nebolelo. Někdo mi drží ruku , ale já ji mám jen volně položenou.
Ležím takhle asi 3 minuty a stále si nikdo nevšiml, že jsem vzhůru a tak stisknu dotyčné osobě ruku.
Nikdo nezareaguje. Tak to udělám znovu. Opravdu nemám moc síly. Nemám sílu ani na mluvení či zvednutý té oné ruky.
Osoba se tentokrát probere a s velkým úsměvem se na mě podívá. Tak ráda bych jí úsměv oplatila, ale bohužel nemám žádnou sílu.
,,Lillien" ozve se ospalý hlas Perrie. Je to opravdová kamarádka. July by asi nedošla.
,,Perrie" zašeptám tak moc potichu, že to ani nemohla slyšet.
Až teď mi to došlo, oni všichni ještě spí.
,,Lillien, konečně ses nám vzbudila, tak ráda vidím tvé oči." Pohladí mě Perrie po vlasech. Co? Konečně ses nám vzbudila? To sem spala nějak dlouho?
Jediné co si pomatuju, že jsem v tělocviku spadla a potom mě někdo bral ze země a já měla strašný hlad, ale nemohla jsem jíst.
,,Zayne vstávej" říká Perrie a zároveň třese s něčí tělem. Bude to Zayn.
,,Co je zlato?" zamumlá Zayn. Zlato? On řekl Perrie zlato? Jako vážně? To jsem spala tak dlouho?
,,Lillien" odmlčí se Perrie, ,,Lillien se probudila" ani to nedořekne a Zayn už se dívá na mě. Přímo do očí a potom se usměje.
,,Lillien ty si nám dala zabrat." Uchechtne se. Já nevím, ale moc vtipné mi to nepříjde.
,,Kluci vstávejte" řekne Zayn.
Kluci nic. Dokonce jsem uslyšela ještě chrápnutí. Trošku se začnu smát, ale nemá to cenu, protože to nikdo neslyší a mě to jen bolí.
Zayn dojde ke čtyřem hlavám a všechny bouchne, všechny hlavy se postupně zvednou. Podívá se na Zayna, který ukáže na mě. Je to Niall, Louis, Liam a Harry. Moment Harry? Cože? July mu to dovolila? Co se stalo?
,,Lillien" řekne Niall a obejme mě. Miluju jeho medvědí objetí.
,,Nialle prosím tě, neubliž ji" řekne někdo. Podle vyššího tonu hlasu bych to tipla na Louise, ale opravdu nevím.
,,Hele Lilo, donesl jsem ti jídlo, tady je rohlík se šunkou, tousty, bagetu, nebo i řízky kuřecí a pak mám i pizzu chceš?" usměje se mě Niall jako malé dítě.
Jemně zakroutím hlavou. Opravdu nemám hlad. Ani chuť k jídlu nemám.
,,Uhni Nialle, teď se probudila ty magore, nemůžeš jí hned cpát žrádlo, stejně víme, že si jí nechal už jen ten rohlík a zbytek si snědl." Řekne Louis a všichni se zasmějou. Znovu mi tohle vtipné nepříjde. Že bych ztratila smysl pro humor? Ne, to určitě ne.
,,Jiank jsem rád že si zase při smyslech Lillien" usměje se a pohladí mě,stejně jako Perrie, po vlasech.
,,Lillien, já nevím co mám říct abych se neopakoval, asi chyběla si nám" řekne Liam, stoupne si ze židle s pohladí mě po líčku. Wow jak originální.
,,Čau Lorensová" řekne Harry. A potom se zasměje a rozcuchá mi vlasy. Co pak jsem malý harant? A od kdy se smnou baví?
Po chvíli se otevřou dveře a do místnosti vejde doktor se sstrou.
,,Ale Ale, kdopak se nám to tady probral?" zasměje se, stejně jako všichni ostatní v místnosti. Kdo asi? Že by ryba?
,,Takže po vyšetřená dokážu říct, kdy půjde Lillien domů a tak. Takže myslím že si ji tunecháme asi 3 dny na pozorování a než nabere trochu síly, snad měchápete, Takže bude mít pravidelné stravování a malou dietu, ale to jen aby sizvykla na normální stravování, její mamtka jí dávala prášek na veškré odstranění tuků a živin z těla normálně se to dáváobézním lidem a to jen trochu. Slečna Lorensová dostávala vysoké dávky.. S její matkou je to špatné je na psychiatrii, protožetakhle by její dceru mohla zabít a bude tam tak týden potom půjde ještě donějakého centra a potom by měla být duševně v pořádku a tím pádem se oslečnu Lorens budete muset starat vy. Doufám, že to zvládnete." Mluví keklukům a Perrie.
Potom už nevnímám. Jsem strašně unavená. Pomalu se miklíží víčka a já upadám do říše snů.
-------------------------------------------
tak je tu nová část...doufám, že se vám líbí...a...no v Hodoníně sou teďka hody a já nemám čas na psaní a je to uplně v hájí...ale tak pokusím se vydat co nejvíc částí ...no a příští týden jedeme na něco jako dovolenou...nebudu vám to vypisovat protože je to na dlouho..ale nestíháááám absolutně nic. Asi ted budu muset přidávat nové části nějak ob den...ob ob dva dny...no a nebo nějak random...no uvidím.
Děkuju za votes u minulé části. Je jich nejvíc ze všech částí:3
lááf jů <3
-Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...