Kde si Li?

3.1K 249 36
                                    

Lillien

Po včerejším incidentu se cítím trochu smutná, no teda spíš zklamaná. Ale na druhou stranu Harry vypadal šťastně. Miluju ho a vždycky budu, ale když je šťastný tak mu to nebudu kazit.

S Darcy teď bydlíme u Mike, který má obrovksý, nádherný, moderní a uplně dokonalý dům. Vlastně ani nevím proč ho má, když tady bydlí prakticky sám. I když včera večer mu furt cinkal mobil, takže si s někým psal. Když si ty zprávy četl, tak se vždycky usmíval jak měsíček na hnoji. Je to tak roztomilé. když si vzpomenu, že takhle podobně jsem se usmívala na svůj mobil i já na střední škole, tak tomu nemůžu ani uvěřit. Je to tak dávno a přitom tak nedávno. Kéž by šli nějaké věci vrátit zpět.

Poté co Mike odjede do jeho, o které mi nechce vůbec nic říct. Teda řekl mi, že píše texty k písničkám jedné skupině, ale víc z něho nejde vytáhnout.

Po těch dvou měsících jdu konečně na internet. První jdu na facebook, kde mám hromadu zpráv a upozornění, takže to ignoruju. Pak jdu na twitter, ke kterému mám větší vztah. Ihned toho ale lituju, protože mi na úvodní straně naskočí tweet Harryho. Je to fotka s Taylor v nějakém podniku. Harryho ruka dává Taylor do pusy jahodu omočenou v čokoládě. Podívám se na komentáře. Nekteří tam píšou jak je to roztomilé, ale poté tam najdu mnoho komentů typu: JEžiš fůj Taylor nesnáším tě! zkazila si Hallien!!! Nebo že je Harry debil když mě vyměnil a tak. Celkem mě potěší, když se fanoušci zastávají mě, ale na druhou stranu...Harry je šťastný a to je důležité, teda aspoň pro mě. Pak najdu na svůj profil. Mám tam hromadu zpráv a různých označení a tak. Všechno je vlastně skoro to samé. Každý se ptá co se mi stalo, proč nikde nejsem, kdy se vrátím, kde jsem, co je s Hallien, že je Harry debil když mě vyměnil za Taylor a že doufá že se rozejdou, někdo zas píše jaká jsem kráva že bych měla radši skapat. Proto se rozhodnu napsat tweet(vím že tweet má jen omezený počet písmen a tohle bude o hodně delší ale berte to s rezervou díky:) )

Ahoj lidi, jsem ráda, že jste na mě nezapomněli a stojíte na mojí straně. Ne smírně si toho vážím. Proč jsem se tak vytratila? To je lehké, chtěla jsem si vyčisti hlavu. Jenže se dost věcí zvrtlo a já se pak nemohla vrátit zase domů. Jinak jsem v pořádku, nemusíte se o mě bát. A to že je Harry s Taylor...no nevím co k tomu říct. Upřímně jsem ani nevěděla, že by jsme si dali konec, ale Harry to asi vyřešil sám. Chápu ho.:) A moc vás prosím, aby jste jim na jejich vztah nenadávali. Pamatujete si , jak ste nadávali mě? Opravdu to není příjemné a já věřím, že si Taylor zamilujete stejně jako Harry. Přeju jim to, když jsou spolu šťastná, tak ať jsou. Jo a chci aby ste věděli, že na tenhle profil už nikdy nepůjdu, možná ho i zruším, to samé s Facebookem, Instagramem a dalšímy profily. Možná si někdy udělám nové, ale tajné takže už se možná s některými nikdy nepobavím. Ale třeba někoho potkám venku. Tak se všichni mějte hezky. S láskou Lillien xx.

kliknu na odeslat tweet. Během ně kolika sekund mi přichází stovky komentů, liků a retweetů. Páni. Komenty sou zase v duchu: Lillien neodcházej miluju tě, Jo tobě sme ale nadávali protože jsme ti záviděli Harryho pozornost ale Taylor nesnášíme. A různé povzbuzující komenty. Všechno to sou fanoušci. Ale pak mi dojde jedno neobvyklé upozornění.

NiallHoran1D kometoval váš tweet.

NiallHoran1D: Lillien sestřičko co to zase děláš....

Já: Nialle tohle si neměl vidět..bylo to jen pro fanoušky:/

NiallHoran1D: Ukáže se to všem kteří tě sledují, úplně VŠEM.

Vím na co narážíš Nialle.

Uživat NiallHoran1D vám poslal soukromou zpávu.

NiallHoran1D: Li:(

: Ni:(

NiallHoran1D: Chyběla si mi. ♥

: Ty mě taky, vy všichni ste mi chyběli:(

NiallHoran1D: Proč píšeš ty kraviny o Harrym a Taylor, vždyť si ho milovala...

: Pořád miluju..

NiallHoran1D: Tak proč za ním nejdeš? A nepřekazíš mu to s Taylor?

: Nemůžu. Láska není o tom, že chodíme s tím koho milujeme. Láska je o tom, že chceme aby ten koho milujeme byl šťastný. Harry je s Talor šťastný, tak proč mu to kazit?

NiallHoran1D: Ale ty nejsi šťastná:(

: Jsem..Darcy mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři.

NiallHoran1D: Co? Kdo je Darcy?

: Moje dcera:)

NiallHoran1D: Už? Blahopřeju drahouškuu :**

: Díky..ale neříkej to nikomu hlavně ne Harrymu:)

NiallHoran1D: Huh...fajn.... Nesnáším Taylor...je jako pijavice.

: Proč? :D

NiallHoran1D: Protože je furt s Harrym, ani jednou od té doby co spolu chodí s náma Harry nebyl bez ní. Vlastně už ani nebývá s námi ve vile. Sou furt spolu. Harry jen dojíždí na koncerty, focení rozhovory atd. A pokaždé s ní. No a jak je s námi i Taylor, tak se nemůžeme ani normalně bavit, jíst, smát se a dělat vtípky, protože jí to strašně vadí a tak nás Harry vždycky okřikne. Jediné co děláme je, že sedíme a píšeme si zprávy, abychom dámičku nerušili.

: Chudáčku :( :D Je to pipka bože :DD Musíš ji pořádně nakopat aby se probrala.

NiallHoran1D: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

: Coje? :O

NiallHoran1D: Jsem sám doma, nudím se, mám hlad a nic nemáme k jídlu :(

: My máme plnou ledničku :D :P

NiallHoran1D: Kde bydlíš? Si na Floridě že ano?

: Jasně že jo :D :* *******- adresa

Za 3 minuty.

NiallHoran1D: Otevři mi prosím, nechci zvonit abych nevzbudil Darcy :3

Rychle seběhnu dolů a otevřu dveře, ve kterých stojí Ni v celé své kráse.Skočím mu kolem krku ,,Chyběl si mi tak strášně moc" vdechnu jeho krásnou vůni. Furt stejně voní.

,,Ty mě taky Nádhero" upevní ještě víc svůj stisk.

--------------------------------------

OMFG VÍTE CO? v MESSAGE SE PO DLOUHÉ DOBĚ PSALY ZPRÁVY :DDD

oslovujte mě bohyní protože jsem myslela, že se na tohle vyseru a notebook rozmlátím o stůl. Celé dopoledne písu tuhle část, která měla původně 2K slov....a pak to chci zveřejnit, ale ono to prostě nějak přeblikne a ukáže se mi prázdná stránka s Nadpisem..................Takže...po asi hodině vztekáni jsem to přepsala...už tam není tolik detailů.....a vůbec s tím nejsem spokojená....Ale doufám, že se vám to líbí....:')

Co říkaté na Nillien? (Niall a Lillien) - sou kámoši a kámoši zůstanou...nebudou nic víc :D (zatím to teda nemám v plánu)

To už je asi vše......

Láf jůů ♥

-Veronica xx


Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat