Seznamka?

1.2K 100 19
                                    

awww ta fotka:33
,,Stello?"

,,Ano, Lillien?"

,,Promin jestli tě budím, ale já to musím udělat."

,,Lillien, co se děje?"

,,Můžeme se prosím sejít u tebe v kanceláři?"

,,Lillien já mám teď dovolenou, ale jestli chceš něco, tak v deset bude u mě záskok. Můžeš tam přijít a vyřídit si to, co potřebuješ. A řekneš mi co se děje?"

,,Chci požádat o rozvod. Ale, už se musím jít nachystat. Ahoj. Prosím, hlavně to neřeš, dobře?"

,,Uh, páni. Fajn. Ahoj."

Co si mám vzít s sebou? Asi doklady že ano. Rychle se převleču, namaluju, naházím všechny potřebné věci do kabelky, zkontroluju zdali ještě všichni spí a když zjistím, že jo. (počítám i Harryho, který bude dneska do oběda hlídat), tak napíšu na lísteček vzkaz VRÁTÍM SE K OBĚDU I S JÍDLEM. MAMČA xx

Doufám, že to Harry všechno zvládne, přiznávám se, že je to někdy dost makačka.

,,Dobrý den, jsem James Colins," podává mi ruku záskok za Stellu. Popravdě řečenu bych tady chtěla mít radši ji. Ale co už. Právník jako právník. Můžu být ráda, že mě vůbec v sobotu vzal.

,,Dobrý den, já jsem Lillien Styles," podám mu ruku také. Poté si oba sedneme naproti sobě.

,,Tak co pak by jste potřebovala?"

,,Chci podat žádost o rozvod," vychrlím na něj rovnou.

,,Oh, ehm. Tak tedy dobře. Sepíšeme vše o rozdělení majetku, naspořených peněz, dětí....."

Dál jsem ho neposlouchala.

Vážně to chci? Chci dojít o muže, se kterým jsem trávila velkou část mého života?, který je otcem našich dětí. Opravdu chci rozdělit děti od otce? Chci pokazit tu krásnou velkou šťastnou rodinu? Chci Harrymu vzít vše, co můžu? Není to moc uspěchané?

Harry se od rodiny odděluje sám. To on s námi furt není. To on stále někam jezdí a mění rodinu, za zábavu. To jeho děti tolik milují a přitom si ani nepamatuje, kdy mají někteří narozeniny. To ona nás rozvrací. To on. On za všechno může. Já ne.

,,Jen Si vás ještě musím najít ve složce u Stelly, abych nemusel nějaké základní informace psát znovu," něco naťuká do počítače.

,,Ještě poprosím váš občanský průkaz," ihned mu ho podám. On kývne a vrátí mi ho.

Po několika minutách mlčení vyjedou z tiskárny papíry. James přede mně položí ty papíry a začne všechno popisovat. Popravdě se v tom ztrácím. Ale to je fuk.

,,Tady na tomto místě bude váš podpis a podpis vašeho manžela. Podpisem souhlasíte se všemi podmínkami o rozvodu."

ukáže na úplný konec. S mojí třepající se rukou si od něj převezmu propisku a podepíšu to. Teď už jen Harryho podpis.

,,Co když to nebude chtít podepsat?"

,,Můžete žít rozděleně a nemusíte se rozvádět. Nebo v tom horším případě, pro vaši rodinu, můžete vašeho manžela tahat po soudech a soudit se. Ovšem já si myslím, že ta možnost s žitím rozděleně bez rozvodu je lepší."

Možná má pravdu.

,,Možná. Nechám si to ještě pořádně projít hlavou. Možná, že se o tomto manželovi ani nezmíním. Každopádně jestli je to vše, tak už bych ráda šla. Mám na spěch.,"

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat