Sekla jsem s tím-71

657 63 12
                                    

MESSAGE JAKO NORMÁLNÍ KNIHA?(ČTI TUČNÉ)

Jak to jen napsat. Všechno se odehrálo velice rychle a já sama si všechny věci uvědomuji až nyní. Upřímně, bych vám celý příběh mohla shrnout ve třech větách, ovšem...dokážu si představit vaši touho po detailech a dokonalém příběhu. Nevím jestli vám vaše přání splním na sto procent, ale zkusím vám povědět, co se všechno stalo.

Jestli se někdo ptá na Harryho, tak mu vlastně nemám co říct. No, jak se to vezme. Z mého pohledu se nic v našem vztahu nestalo. Nálada je na bodu mrazu. Myslím, že jste si nějak mohli povšimnout, že je mezi námi prostě konec. Asi už to nikdo z nás nezachrání. Možná teď trochu lituju toho, že jsem se rozhodla tímto směrem, ale on ignoroval svoji rodinu. Kašlal na nás. Nejvíc se bojím, že nám rozdělí děti a oni se nebudou brát jako normální sourozenci. Navíc, já bych se chtěla přestěhovat do Londýna, kde je místo pro stavbu mého sirotčince. Nevím, zda jsem vám to někdy říkala, ale můj nynější cíl a sen je, mít sirotčinec pro děti bez rodičů. 

Jinak co bych vám tak o mě a Harrym řekla? Je to bída. Abych pravdu řekla, tak mě mé rozhodnutí mrzí, ale Harry se k tomu taky moc dospěle nepostavil. No já taky ne. Nevím, zda-li bych toto rozhodnutí chtěla vrátit. Je zde mnoho plusů i mínusů. Častokrát na tím vším přemýšlím. Třeba včera večer, ve vaně jsem strávila snad dvě hodiny přemýšlení nad mým životem, co ste stalo a co se děje, jaké to bude dál. Bojím se. Strašně moc se bojím, ale jaké jsem si to udělala, takové to mám.
Navíc všechno zlé je k něčemu dobré.
Je těžké poznat co je pro Vás dobré a co ne.

Perrie a Zayn jsou spolu strašně krásní a závidím ji. Závidím jí to, jak se Zaynem mají stále tu stejně silnou lásku jako na začátku jejich vztahu. Je to to nejkrásnější, co může být.

Postupem času si každý z nás uvědomí, co je pro něj dobře a co špatné.
Co chce mít v životě a co ne. Někdo si jednou najde lásku, ale kvůli povahám jim vztah nevyjde. Někdo si najde lásku a i přes jejich povahy jim to vydrží.
Prostě každý to má úplně jinak. Nikdy nedokážeme předpovědět konec. Žádný vztah nebyl a nebude stejný jako ten, který už někdo má nebo měl. Jde o to, že každý z nás je originální. Neexistuje žádná naše kopie. A i kdyby byl nějaký dvojník, tak si určitě nenajde stejného kluka nebo jeho dvojníka.
Ovšem i výjimky se dějí.
Chci tím říct, nepřečte nad koncem, který se ještě nestalo, protože nevíte jaký ten konec opravdu bude.

Ještě bych vám chtěla něco říct o mých písničkách. Sedla jsem s tím. Řekla jsem si, že to nemá cenu. Mám tolik nápadů, že by mi mohla prasknout hlava, avšak problém je prostý. Nikdy nedokážu ten text úplně dokončit. Skoro vždy ho jen rozepíšu a začnu něco nového. Nemám na to.
Stačí že už jeden rodič v naší 'rodině' je zpěvák.

Moje kariéra se konečně začíná točit kolem sirotků. Jsem z toho strašně moc šťastná. Už jen budu vybírat místo pro sirotčinec. Musíme to tak vybavit a potom už to bude všechno v pohodě.

---------------------
MESSAGE JAKO NORMÁLNÍ KNIHA?(ČTI TUČNÉ)
Okeeej fajn. Tady tenhle díl je hodně nudný a mě to takhle taky moc nebaví psát...takže prostě to budu psát normální formou, protože tohle je vážně nuda.
A strašně blbě se mi to píše.

Každopádně mám pro Vás docela velkou novinku. MESSAGE 1 bude za nedlouho v prodeji jako normální kniha. Koho by omrzel a česká verze je tam na výběr i z mnoha cizích jazyků. O všem vám dám jeste vědět nebojte.  Jo a bude i v elektronické verzi. (Počítejte s tím, že jména v knize byly připsána, protože nemůže tam být 1D atd. Ponechala jsem tam Lillien Lorens a Harry je Harry King. 1D budou little fell boys a víc nechám na vás a knize :* )

Doufám, že nová část nebude po tak dlouhé době no.

All the love
Xx

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat