Dobrá nápověda, dík Hzz

4.7K 328 12
                                    

,,Nedovedla by sis sem babička když si ji zabila" vysměje se mi.

,,Co?" nahrnou se mi slzy do očí. Je pravda, že mi baička umřela v 15. Dostala infarkt když zrovna se mnou byla v obchodě a já ji furt táhala po obchodech a potom mi July řekl, že z to můžu já, ale že mi to nikdo neřekne, protože nechou abych se trápila. Celkem dlouho jsem se z toho dostávala. Když vám někdo řekne něco takového, tak to moc bolí a já se uzavřela do sebe. Když už jsem v pohodě tak to zase vytáhne.

,,Moc dobře víš kdo za to mohl"

,,July, proč mi takhle ubližuješ. Ty víš jak jsem se z toho dostávala, ty víš jak mi bylo, ty víš co sem dělala a stejně mi to tady jen tak hodíš pod nos? Si ty vůbec člověk? Máš ty vůbec nějaké srdce? Věř, že to hodně bolí a prosím už o tom nemluvme děkuju" řeknu se slzami v očích. Ty vzpomínky s mojí babičkou. Tak moc mi chybí.

,,Já ti nic nepředhazuju, jen jsem řeka, že by sis sem babičku vzít nemohla, protože kvůli tobě umřela" usměje se a podívá se na její nehty. Teď spozorní i Liam, Louis a Harry.

,,July drž hubu vůbec nic nevíš. Nevíš o mě nic ani o mojí rodině když teda nepočítám focení v našem ateliéru, ale to je všechno tak drž hubu a hleď si svého kluka aby ti někam neutekl z postele jak té tvojí kamarádce" otočím se k nim zády.

,,To je taková mrcha, Lillien si v pořádku?" pohladí mě po zádech Perrie. Je tak hodná. Proč sem se s ní nikdy dřiv nebavila? Jo vlastně já jsem se nemohla bavit s nikým jen s July, Linsy a Elis.

,,Je to v pohodě. Perrie já nevím jak ty, ale já už půjdu na tělák" usměju se na ni.

,,Jo my ho teď máme spojený že?" vykulí oči. Vypadá jako nějaký retard.

,,Ano" zasměju se.

Otevřu flašku s pitím a vypiju tekutinu. Je to hnus stejně jako na snídani fuj. Potom otevřu krabičku a tak moc si přeju aby v ní bylo něco k jídlu.

V krabičce je papírek a nějaký lék.

Na papírku je napsané Dej si ten lék. Je to moc důležité.

Vezmu pilulku a dám si ji do úst poté to zapiju Zaynovým pitím.

,,Co to bylo za lék?" zeptá se mě Niall.

,,Nevím matka mi ho dala" myknu rameny.

,,Hele Niall to snědl" ukáže Zayn.

,,Co? Fůůj Nialle jak si tu sračku mohl sníst?" zasměju se.

,,Já jsem pan všehchnosnědlík" zaječí jako malé dítě.

Skoro celá jídelna se na nás podívá a my čtyři se jen zasmějeme jako by sme byli zhulení. Ops.

,,Nialle ty si fakt magor" řeknu a utřu si slzy ze smíchu.

......

,,Lillien?" zeptá se mě Perrie teď už v holčičí šatně.

,,Copak?" usměju se na ni.

,,Má Zayn nějakou holku?"

,,Myslím, že ne" hlasitě se zasměju.

Hodí na mě vražedný pohled.

,, Ale Perrieee" našpulím rty. Hned se zasměje taky.

Hzz: Co se stalo tvojí babičce?

LiLo: Proč tě to tak zajímá?

Hzz: Nevím, chci o tobě vědět víc.

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat