Bože Harolde

5.1K 330 8
                                    

Písnička More Than This..omk jací sou kluci ještě malinkatý :( tyhle časy mi chybý :(((((((

,,Zayne brácho ty si šel hrát fotbal? A ty druhé kopačky sou čí?" vejde do místnosti Harry. Otevře pusu do kořán a hledí.

,,Ehm..možná si myslíte že...já a Zayn sme něco měli nebo tak..ale my sme byli...hrát fotbal." Zase všichni umírají smíchy. Popotáhnu si tričko .

,,Čaute..hej..kluci ona je fakt dobrá, na Lili tady máš tepláky" konečně došel Zayn.

Děkovně se na něj usměju.

,,A co vy? Jaké to bylo?" ptá se Zayn kluků.

,,Nějaké nové drby na mě máte?" přidám se do konverzace.

Potom vezmu mobil a okolní svět už nevnímám.

Hzz: Jo dalo se to.

Hzz: Moc mě mrzí, že jsme si dnes moc nepsali. L

Já: Brouku to neva :* ted už můžeme.

Hzz: Víš, že tě začínám mít rád?

Já: Uh..to je pocta!! :3

Hzz: Sem myslel, že napíšeš, že ty mě taky..ale tak ne no...L

Já: Dneska začínám mít ráda víc lidí a ty patříš mezi ně :*

,,Lillien Lorensováá..si tu s námi?" ozve se.

,,Co?" vzhlédnu ke klukům.

,,Máš ráda One Direction?" zeptá se Louis.

„Upřímně?Ani Ne...jako né že by ste nebyli pěkní, nebo by ste škaredě zpívali..ale já bych vás musela první poznat a pak říkat, jestli vás mám ráda nebo ne. A i vás chci poznat...ale nemůžu. Už jen to, že sem u vás doma, že sem se Zaynem hrála fotbal, že s váma mluvím..je velký průšvih a jestli se to někdo dozví tak je po mě. „

,,Co máš kluka?" zasměje se Niall.

,,Kdybych měla kluka, tak bych tu s vámi nebyla ,ale jde o kamarádky víš" mrknu.

,,Jo aha" ozve se znovu Niall.

,,Řekni nám něco o sobě Li" řekne Harry.

,,Nesnáším, když mi někdo řekne Li..Jsem Lillien ..lidi si mě častou pletou s Lilianou ...ale většina lidí mi říká LiLo..." kluci se na mě divně podívají. ,,LiLo..protože jsem Lillien Lorensová..takže LiLo"

,,Tobě se říká LiLo? Tobě? Ty si LiLo?" řekne vyděšeně Harry.

Usměju se. Harry je nějaký divný. Furt hledí do mobilu. Asi..si píše s July. Určitě ho už klovla. No a co. Beztak je to jen nějaký děvkař, který je sexy. Ale...ne...klid Lillien...nemysli nad ním takhle. Zayn je hezčí a Zayn je hodný.

,,A kluci? Máte nějaké přezdívky nebo něco? Já taky o vás chci něco vědět."

,,No...já jsem Nialler. A mám rád jídlo." Skočí za mnou na gauč Blonďáček. (BTW- poslouchám More than this..a když píšu o Niallovi tak tam zpívá on :DD :333 )

,,Nalle..ty a že máš rád jídlo. Ty si milovník jídla vole. Ty by si sežral i hovna nakládané na vanilce. Ty sežereš všechno. A žereš a žereš. I když žereš, tak si vychrtlý, jakoby si hladověl" řekne Zayn.

,,Božee to neee" zasměju se.

,,Proč se tak na mě díváte?" zeptám se kluků. Harry už tady není, šel někam pryč? Ani sem to nepostřehla. No co už.

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat