Pohled Lillien
,,Takže, jak to teď bude?" usměje se na mě Mike, který mi pomáha balit do porodnice, protože mám za pár dní terím. Ježiš to je tak suprovej člověk. Hodně jsme se seznámili. A od střední se hodně změnil. Ještě že tak. On je fakt boží kluk. Fajn Niall je lepší i Zayn, Liam , Louis a Harry. Můj Harry, kterého stále miluje.
,,Já ti už několikrát říkala, že si to sbalím sama" převrátím oči.
,,To jo, ale já ti chci pomoct jakožto nejelepší kamarád. Ne, Mike neví, že to dítě je Harryho a já ho miluju a že se vlastně ještě bavím s One Direction. Bylo to sice v televizi a tak, ale tady na konci světa není televize nebo nějaké noviny, časopisy. Jediné co tu je tak rádio a to místní, takže tam jediné novinky uslyšíte ohledně tohohle zapadákova. Ale je tu úžasný relax. Mají tady krásnou přírodu a krásnou krajinu. Jsem tak ráda, že jsem dojela na tohle místo, navíc všichni si tady navzájem pomáhají a radí. Tohle na Floridě neexistuje. Tady je mír, tam je nenávist. Přemýšlela jsem, že až porodím a až se vrátím z porodnice, tak Mike jede na jeden pohovor. Já bych jela s ním, protože pojede na Floridu no a tam bych šla za Harrym a budu ho hodně dlouhou dobu přemlouvat, aby jsme se sem přestěhovali. Vlastně ani nevím jak dlouho tady jsem, ale typla bych tak max měsíc. No vlastně to nevychází kvůli datumu. No to je jedno.
,,Dobře, tak ještě tady je dudlík, vložky na kozy, triko pro mě a pro to malé taky" podám mu poslední věci.
,,Hele Lillien a co to vlastně bude?" zaskočí mě jeho otázkou Mike.
,,Uhm..já nevím" Nad tím jsem vůbec nepřemýšlela. Holka bude Darcy ale kluk? Jaké dám jméno klukovi? Harry? Edward? John? Patrick? Já nevím. Mohla bych zavolat třeba Harrymu kdyby mi autobus, terý projíždí jen dvakrát za den, nerozjel mobil. Ono by to tak nevadilo kdybych si pamatovala na někoho číslo, jenže já mám blbou paměť na čísla, takže se nemůžu nikomu ozvat. Je to na nic. Navíc i kdybych chtěla odtud pryč, tak nemůžu, protože bych se neměla čím jet, protože autobusy tu sice jezdí, ale jen sem do toho zapadákova, ven ze zapadákova oni neberou lidi. A když nemám mobil nemůžu si ani nikoho přivolat pro odvoz. Ale tak co už.
Po dobalení jsem si konečně lehla do postele. Konečně můžu spát. Začnu si hladit po mém už hodně velkém břichu. Doktor říkal, že můžou být problému kvůli tomu druhému dítěti, ale nebyla jsem na kontrolách a hádejte co, jsem v pohodě. To asi ten čistý vzduch tady . Otočím se na druhý bok a usínám.
,,Lillien co si o sobě myslíš? Nikdo tě nemá rád" řekne moje matka a začne se smát.
,,Jo Lillien jsi jen nevděčná kráva." přidá se Harry. Harry? Začnu brečet.
,,Harry, moc si mi chyběl. Tak moc tě miluju."
,,co to děláš ty špínu vypadni ode mě" bouchne me Harry silně do břicha. Au co to dělá? Au moc to bolí, moc.
,,Klid Lillien byll to jen sen" pohladí mě Mike.
,,to byl strašný sen. Navíc mě strašně bolí břicho. Skoro jako bych.." ,,jakoby si měla rodit" zašeptá Mike.
,,Asi jo" chytnu se z abřicho.
,,Jdu pro traktor a jedeme do nemocnice je patnáct minut od sud. Beru i tašku pojď" vezme mě Mike jako princeznu. Jsem v Harryho triku a jeho teplácích. Jsem rozcuchaná a nenamalovaná. Vadí mi to? Ne. Vždyť půjdu rodit.
,,Kdy už tam sakra budeme" zasyčím v autě, no teda vlastně traktoru.
,,za chvíli, ale já chci ti něco říct." zamumlá Mike. Přes moje hlasité dýchání ho skoro neslyším.
,,Co mi chceš říct. Pohni"
,,Já...jsem gay." sklopí hlavu, ale hned ji zvedne aby dobře řídil. Děláš si prdel? Jako fakt?
,,Gay?!"
,,Ano, Gayn."
,,No to mě poser. Proč si mi to neřekl dřív?"
,,Já nev- Hele už jsme tady. Nemocnice" HEURÉKA. Konečně.
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...