Fajn..nechci nějak urážet Taylor Swift....ale dneska mám mega dost z ní...(hledám fotku Harryho a co nenajdu) Výbuch smíchu jak prase, poprskaná celá obrazovka...Já mám dost už fakt dneska :DDDbtw. uplnej sexouš ten kluk.
Mike
♥Kulky♥ : Zlato kdy už řekneš Li, že píšeš nějakému zpěvákovi texty?
Já: Nevím, protože jí to chci říct až budu vědět pro koho je píšu.
♥Kulky♥ : No to já vím, ale i tak by si jí měl říct, že píšeš ty texty. Bydlíte spolu na Floridě už dva týdny. Prakticky spolu bydlíte už skoro 3 měsíce. Je to tvoje nejlepší kámoška a já ti říkám, že by si jí to měl říct. Jo a taky o nás dvou, protože mě nebaví za tebou tajně v noci chodit a dívat se jak ještě dopisuješ nějaké texty.
Já: Jažiš fajn brouku..řeknu jí to teď hned, spokojenej?
♥Kulky♥ : Naprosto :*
,,Lillien?" zavolám do útrob domu. Pak slyším hlasitý dupot na schodech a pak velkou ránu. Že by došla 3. světová válka?
Otočím se Lillien leží na zemi. Vydává divné zvuky a já nevím jestli brečí a nebo heká jak nadržený lachtan.
,,Lillien zlato si v pohodě?" Zvednu ji. Jo aha, ona se směje. Od kdy se holky smějí jako nadržení lachtani? Heh...zajímavé.
,,Jo jsem v pohodě" uklidní se konečně.
,,Píšu texty písniček pro nějakou skupinu. Ještě jsem s něma ale něměl tu čest se potkat, jen s jejich manažerem. A právě teď musím dopsat písničku, protože zítra ji musím mít hotovu a je deset večer a mě chybí víc jak půlka písnička a do melodie mi nesedí slova...já jsem ztracený."
,,Ukaž dej to sem." vytrhne mi papír z ruky. Čte si slova.
,,Perfect..to je hodně dobrý, ale chybí ti tam víc jak půlka textu." Ježiš fakt? Neříkej.
,,Zazpívej mi prosím tu melodii" řekne a sedne si na schody.
,,Nananananananannananananananananan...............Prostě ta písnička je něco jako...nevím jak to popsat..ale prostě chci aby ta písnička řekla: Nechci nic vážného, chci si užívat dokud můžu, ale chci si to užívat s tebou. Nebo tak..chápeš ne?"
,,Tady po tom But if you like causing trouble up in hotel rooms by mohlo být And if you like having secret little rendezvous If you like to do the things you know that we shouldn't do a pak bych tam dala něco v tom smyslu, si že jsme perfektní nebo tak...Víš co? Já něco zkusím napsat...ty to mezitím piš do počítače ať máš zálohu. Já jdu do ložnice." Řekne a hned odejde skoro jako duch.
Já: Lásko už to ví.
♥Kulky♥ : Jo? A co na mě říkala?
Já: Co?
♥Prdelka♥ : No řekl si jí že máš přítele ne?
Já: Já na to zapomněl promin...ale ví, že píšu texty pro nějakou skupinu..já se bál že mě bude nenávidět kvůli Harrymu víš co...ale vzala to v pohodě a ještě k tomu mi dopíše to Perfect...takže mám celý večer pro sebe.
♥Kulky♥ : Oh...aha. Hele promiň bolí mě strašně břicho a hlava, mám krámy. Tak pa miláčku ♥
Já: :( Dobře, Krásně se vyspinkej Kulíšku.
(ANO OPRAVDU JE TO CHAT MEZI GAYEM A GAYEM)
Lillien
Konečně hotovo. Při tom vymýšlení textu jsem si vzpomněla na nějaké chvilky s Harrym. Třeba jak jsme v LA jeli, měli stahlé okýnka dole. Pustili jsem písničky na maxim a jezdili po nočním LA. Ono se to nezdálo, ale bylo to fakt hodně slyšet, protože jsem já osobně přes tu hudbu necítila ani svoje srdce. Nakonec nás zastavil policajt. Chtěl nám dát pokutu, ale Harry mu dal podpis pro jeho dcerku, takže to bylo v pohodě.
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...