Cože Niall má holku?

3.1K 236 42
                                    

S Niallem se bavíme už 10 dní. Neuvěřitelně moc mi zvedl náladu. Je to nejlepší kamarád, kterého bych kdy mohla mít, stejně jako Mike. Ani jeden z nich se ještě nepotkal, takže ani jeden neví, že se s někým z nich bavím. Možná je časem seznámím, ale teď ještě ne.

Dneska jsme se s Niallem rozhodli, že půjdeme ven i s Darcy. Půjdeme do parku. Mohl by to být super den, navíc jsem s Darcy nebyla asi čtyři dny venku, takže se to hodí. Jelikož je léto(upřímně já vůbec nevím co je za obdob takže jestli třeba v nějaké předešlé části byl podzim a teď je léto tak se omlovám :D ) tak jsem Darcy oblekla tenké dupačky, které mají otevřenou šlapku a sahají ji pouze ke kolenům. Rukávy má také třičtvrteční. Na hlavičku jsem dala tenkou pokrývku hlavy, aby se ji nebolela hlavička. Oblečenou Darcy jsem dala do kočárku, přikryla ji tenkou dečkou, do kočárku jsem také přidala nějaké hračky a náhradní dudlík. Proč je vždycky tak lehké Darcy obléct, ale já musím stát u skříně hodinu? Pomyslím si. Nakonec vytáhnu mé oblíbené džínové kraťase s vysokým pasem a do nich si zastrčím černé triko se znakem Artic Monkeys. To triko je Harryho, ale mě se strašně líbí. Vlasy si nechávám rozpuštěné. V ložnici si ještě rychle vezmu sluneční brýle.

Když už si obouvám páskové sandálky, tak se domem rozezní zvonek. Rychle otevřu obejmu Nialla a i s Darcy v kočárku míříme do parku.

,,Pojď půjdeme tady sem, tady není tolik lidí. Ukáže k jednomu z těch obrovských stromů a má pravdu, na tomhle místě nikdo není. Spící Darcy dám do stínu pod stromem a my s Niallem si roztáhneme deku pěkně na sluníčku. Vyndám nakrájený meloun,který jsem stihla nachstat doma a dát pod kočárek a sednu si k Niallovi na deku.

S Niallem se smějeme jako magoři, navzájem se doslova přecpáváme kousky melounu. Tohle odpoledne je úžasné.

Harryho pohled

Právě jsme s Tay došli ke kluků. Po asi dvou týdnech jsem zase došel za klukama. Heh. Ale co no, s Taylor se dokážeme zabavit i sami a někdy i líp.

,,Ahoj kluci" zavolám do vili.

,,Ahoj Harry jsme tady v obyváku za chvíli tam budou novinky a má tam být nějaká žhavá novinka o někom z nás tak jsme zvědaví." zakřičí nazpět Louis a uchechtne se. S Taylor se vyzujeme a jdeme za klukama do obyváku, ale moment něco tady nesedí.

,,Kde je Niall?" zaptám se udiveně a sednu si na gauč, Tay si stahnu k sobě na klín.

,,No asi před hodinou odešel s tím, že si něco musí zařídit a vrátí se až kolem šesté. ostatně skoro jako každý den." řekne nezaujatě. Hm...od kdy Niallcněkam takhle často chodí?

,,Miláčku? Mohl by si mi prosím donést pití?" zašeptá mi do ucha Taylor. Je to tak příjemné, že mi naskočí husina. Chci se zvednout, ale v hlas v televizi mě zastaví. Proto si to zase rychle rozmyslím.

,,Dobrý den, jak už víte, máme pro vás jednu žhavou novinku o jednom ze členů světoznámého BoyBandu One Direction. Všichni víme, že Zayn Malik má přítelkyni Perrie Edwards, Harry Styles má přítelkyni Taylor Swift a Louis Tomlinson má přítelkyni Eleanor Colder. Ale co jsmě nevěděli my a určitě ani vy je to, že Niall Horan má taky nějakou nápadnici. Dneska jsem je vyfotili na Floridě v Parku asi před 20 minutami. Musím uznat, že dívka je pěkná. Má štíhlou postavu, pěkný styl oblékání, krásné dlouhé vlasy ale do obličeje ji bohužel vidět nebylo kvůli slunečním brýlím nebo sklopené hlavy. Že by i Niall Horan konečně našel dívku svých snů? Directionerky musí plakat, protože právě Niall k nim měl nejblíže a říkal, že jeho fanynky jsou jeho princezny. Holky mám pro vás smutnou zprávu, Niall má královnu. Je zde jeden menší fakt, která nás z redakce zaskočil. Jistá dívka vezla před sebou kočárek s dítětem. Že by Niall a ta dívka jejich vztah tajili tak dlouho? A kdo je ta krásná neznámá? Tohle je pro dnešek vše, pokud budeme mít nějaké nové informace, budete to vědět jako první." usmála se naposled. ¨

,,To si děláte prdel" řekneme všichni najednou. ,,Ale ta holka je pěkná. Hele kluci od kdy má Niall triko Artic Monkeys?" promluví Perrie. ,,Nemá, jen já jsem ho měla, ale Lillien mi ho ukradla" usměju se nad vzpomínkou kdy ho Lillien nosila, milovala to tričko. Možná ještě miluje. ,,Tak to je divný, protože ta holka měla triko Artic Monkeys a bylo to pánské triko, plus jí bylo celkem veliké. " zasměje se Perrie všichni s ní. Asi mi něco uteklo, ale mě to moc nepřišlo srandovní. Před svýma očima mám jen obrázek Lillien v mých tričkách, tak moc jí slušeli.

Dlouhé 4 hodiny jsem čekali na Nialla a potom přišel.

,,Tak už se přiznej, že máš holku a řeknu kdo to je" přemlouváme ho už asi čtvrt hodiny.

,,Nemám holku, je to moje nejlepší kámoška. Kdybych s ní chodil tak mě její bývalý zabije. Ta holka to má teď celkem těžké, takže jí pomáhám. To dítě je její no a prostě její bývalý je debil, takže jsem tu pro ni já. Je opravdu moje nejlepší kámoška. Ale nechápu, že věříte těm kecům v televizi. Zorvna vy." odfrkne si a odejde nahoru.

,,Co mu zas hrabe bože?" přetočí oči Tay.

,,Lásko, tichučko ano?" jemně ji políbím, ale ona náš polibek prohloubí a zdrsní. Nakonec se tomu poddám. ,,Nepůjdeme domů" zašeptá a potom skousne můj ušní lalůček. Jen rychle kývnu a už ji táhnu ke dveřím. S rychlým Ahoj odcházíme. Upřímně bych byl radši s klukama, ale sex s holkou je lepší. Vlastně k Taylor ani nic necítím. Jde mi jen o ten sex a odreagování. Myslím, že ona je na tom stejně. (Ano Harry a pak píše tisíce písniček o tom jak tě milovala )

-----------------------------

Nevím co psát...takže chtěla bych poděkovat za 40K reads a 4K votes wauuuu ♥ https://www.wattpad.com/myworks/53528417-dual-life-2-h-s -nová story dula life2 Kdo by chtěl číst 1 tak je na mém profilu..ale já se za to ceklem stydím...byla to moje první story a ze začátku nebyla moc originální a ke konci zas nebyla moc reálná...ale tak co :DDD

A teď tu napíšu něco, co jsem nidky nenapsala.

Co vás čeká příště(něco jak to bývá v seriálech :D )

-Mike řekne o své práci Lilline

-Lillien mu bude trochu pomáhat s něčím do práce

-Darcy se pokaká tak, že bude mít hovínka až na zádech( to se stalo ségře když byla malá)

-Pokakanou Darcy bude přebalovat Mike :DD

(A víc nevím co tam bude :DDD )

Láf jůů <3

-Veronica

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat