Neni to konec, je to nový začatek.

3.3K 229 29
                                    

,,Harry tohle musí skončit. Už mě nebaví být s tebou na jednu noc chápeš? Už tohle nechci. Já chci mít vztah. Chci s tebou bydlet, chodit s tebou na večeře, vozit s tebou Darcy. Chci být s tebou. Ani nevíš jak moc mě bolí, když za mnou dojdeš vyspíme se a ty hned odejdeš, protože už musíš! Myslela jsem si, že se po nějaké době s Taylor rozejdeš a že zas budeme spolu. Doufala jsem, že ke mně ještě něco cítíš..„ ukápne mi slza. Vážně? Vážně teď mi chtějí téct slzy?

,,Lillien, ale mě na tobě záleží. Já jen..."

,,Ty jen co Harry?! Jo promiň. Ty mě máš jako bokovku, protože ta tvoje třasořitka tě už nebere? Vážně Harolde? To si tako zoufalý? Udělal by si líp, kdyby si chodil svádět nějaké šlapky a nesváděl mě. Moc dobře víš, že ti vždy všechno povolím, protože tě miluju. Ale tohle už je moc. Stěhuju se i s Darcy. Budeme v Londýně," zašeptám, jako by to mělo být nějaké tajemství. Ale ne, není to tajemství. Jen musím být od něj pryč, protože mi trhá srdce.

,,Cože? To nemůžeš! „ zakřičí tentokrá on.

,,Můžu Harry, můžu. Požaduju po tobě 170 dolarů jako alimenty každý měsíc. Jestli to nebudeš chtít, tak půjdeme před soud."

,,To je směšné Lillien," Harry ze sebe vydá hrdelní smích.

,,Ty si směšný ubožák," zakřičím, ,,Vypadni. Vypadni z mého života a už se tam sakra nemíchej, všechno pak končí hrozně špatně," můj hlas mě zradí a tak to znělo jako bych byla nějaký kluk v pubertě.

,,Nikdy z tvého života neodejdu. Patřím tam," promluví Harry bez jediné známky nějaké emoce. No super, zas nasadil jeho Pocker face a já nezjistím, jak se cítí. Ale už je mi to jedno.

,,Nepatříš. Už nikdy tam nebudeš pařit. Já už nechci další špatný konec. Tyhle dva mi stačí."

,,Tohle, ale konec není Lillien. Je to začátek," zvedne se a odejde. Díky bohu, ale teď to jaksi nechápu. Jaký začátek? Čeho začátek? Sakra ten zasraný Styles zas plácá nějaké bláboly, kterým nikdo nerozumí.

---

,,Ehm..Miku, já vím, že toho máš moc a určitě teď máš pracovat, ale nemohl by jsi na chvíli hlídat Darcy? Já, chci se ještě rozloučit s Floridou. Chci se jít naposledy podívat na krásnou pláž, než budu v tom deštivém Londýně. A taky ještě zajdu za Perrie a Niallem," promluvím na Mika sedícího za psacím stolkem. Je mi ho strašně líto, furt musí tvrdě pracovat. Vlastně za poslední měsíc jsem ho neviděla dělat nic jiného.

,,Jo jasně zlato. Užij si to, naposled," stoupne si od stolu Mika a vezme si ode mě Darcy. Hned na ni začne dělat ksichtíky a ona se tomu směje jako by jí šlo o život. Ach jo, co já bez něj budu dělat? Nebo bez Perrie. Ach bože...

V legínách a volném tílku opouštím Mikův dům. Jdu rovnou na pláž. Na pláži si lehnu do teplého písku, nohy dám do moře a užívám si sluníčka. Miluju moře a písek. Vím, že v Anglii je taky, ale ...to je jiné. Tam nikdy tak teplo jako tady nebude. Celý svůj život jsem bydlela na Floridě. Prostě musím udělat změnu. To je normální. Život je přeci o změnách no ne?

Ještě musím jít za Perrie a Niallem. Najednou mi začne zvonit mobil. To je určitě Mike, že si mám pohnout. Pohled na obrazovku mobilu mě však uvede do omylu. Niall.

,,Ahoj bráško"

,,Lillien, vím že dnes odjíždíš do Londýna, což je pro mě jako pro tvého brášku dost zdrcující situace, ale musíš okamžitě přijít do -----(nějaká adresa studia, kde mají kluci právě rozhovor)."

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat