,,Mami? Já mám hlad" řeknu po focení nové kolekce oblečení už ani nevím jaké značky.
,,Ne holčičko, dneska si toho měla dost na jídlo. Musíš zhubnout."
,,Ale mami, já měla jen tu tvou dietní snídani a to latté"
,,Lillie i to je moc. Zítra si žádné latté nekupuj ano? Jen tu snídani. „ pokárá mě a odchází do její lonice. Co jí zas vlezlo do hlavy? Vždyť už teď jsem dost hubená. Vážím 55 kilo a měřím asi 170 cm. Doktoři říkají, že bych měla přibrat a ne zhubnout.
Dojdu do pokoje dám si sprchu a jdu spát.
.....
Hzz: Dobré ráno princezno.
LiLo: Dobré zrovna není, ale tak fajn:D
Hzz: Pročpak?
LiLo: Včera se všechno posralo. July došla na to, že jsem byla u kluků z 1D doma. Chce mě zničit. Nesmím se s něma bavit. A já ji neposlechla.
Hzz: Aha...ale ona je hodná
LiLo: Kdo jako?
Hzz: July?
LiLo: Děláš si ze mě prdel?
Hzz: NE.
LiLo: Promiň, ale jestli to bereš takhle, tak si s tebou nemám co říct.
Hzz: Prosim tě. Vždyť ty se s ní bavíš ste 'sestry'
LiLo: Nedošlo ti, že to hraju? Že to jen dělám abych nikoho nezklamala? Chápeš, že to všechno ode mě všichni očekávají?
Hzz: ...
LiLo: Víš...Hzz..možná nejsi takový, jak sem si tě představovala. Vlastně by ses i k July asi hodil. Jestli chceš dohodím ti ji.
Hzz: Chce Stylese.
LiLo: Jo..ona ho nechce ona chce jen jeho slávu tupče :DD
Hzz: Cože?
LiLo: Si tak blbý nebo co? Jo ty si nový. Ona si vždycky vybere někoho slavného nebo bohatého, vytahá z něj money za různé dárky a tak. Bude s ním chodit mezi lidi hlavně mezi paparazzi a až se o ní bude hodně psát, tak to skončí a její matka pak bude dělat rozhovory a pak bude slavná a pak si najde dalšího a tak se to opakuje. Proč si myslíš, že se tahá kolem kluků z 1D proč si myslíš, že nechodí z žádným normálním klukem? Má strach abych tohle nikde nevykecala a abych neřekla, že je to mrcha, takže se s nikým jiným než s mým řidičem Jamesem a s ní a s Linsy a Elis jo a ještě s matkou bavit. Krutá realita.
Hzz: Nevěřím ti.
LiLo: Počkej za asi týden už July a Harry spolu nebudouJ klidně bych se i vsadila, ale už du
Hzz: Nelži.
LiLo: Dík, že si mi ukázal pravého Hzz.
Hzz: To ty ses ukázala jako závistivá Lillien ;)
LiLo: Nekaž mi den!
Hzz: zkazila si mi ho ty.
LiLo: čekej jdu zvracet.
Hzz: Cože? Proč? Stalo se ti něco?
LiLo: Z tebe
Hzz: magorko.
LiLo: Nesnáším tě.
Hzz: Já tě nenávidím.
LiLo: už drž klapačku!
Hzz: Mě nepadá babe
LiLo: že sem ti odepisovala
Hzz: že jsem ti omylem napsa.
LiLo: Nechej mě plzz.
Hzz: Miluju tě.
LiLo: Běž za July debile.
Hzz: Velice rád.
,,Dobré ráno" pozdravím matku.
,,Dobré ráno Lillien" pozdraví mě na oplátku.
Jdu si pro vločky, které si chci dát na snídani, ale matka mě zastaví.
,,To ne dneska máš na snídani tohle" podá mi do ruky pohárek s vodou a s něčím rozpuštěným ve vodě.
,,Matko. Já mám hlad. Už večer jsem byla hladná teď mám ještě větší hlad" zamračím se.
,,Okamžitě to vypij nebo nebudeš jíst vůbec sakra" zakřičí.
,,Mami? Kde si? Kde je moje máme, která si semnou hrála na víly? Kde je ta máma, která zkoušela indickou, španělskou a italskou kuchyni do hromady? Kde je ta máma, která mi četla pohádky? Co si s ní udělala? „ zadívám se jí do očí. Ona uhne pohledem.
,,Nedovoluj si Lillien" řekne.
Vypiju tu hnusnou vodu a jdu se obléct. Musím si to naplánovat, aby mě matka neviděla.
Nachystám si černé legíny, bílé tílko(nátělník), šedou mikinu Adidas Neo, Batoh Nike –černo žlutý(fosforový), do kterého si dám učení, mobil, IPad, sluchátka a klíče.
Dojdu do koupelny, vyčistím s zuby a potom se na sebe zadívám. Vždyť nejsem tak škaredá ,abych se musela tolik malovat ne? Proč si musím dávat korekto, make-up, pudr, bonzer, stíny,linky,řasenku a pak ještě domalovat obočí. No a samozřejmě nesmím zapomenout na rtěnku nebo lesk.
NA konec si rozhodnu dát jen korektor, tenké linky a řasenku. Nic víc nepotřebuju.(obrázek message selena) Každý den jsem měla přírodní vlasy. Teď si je vyžehlím a konce trošku natočím pomocí žehličky.
No, musím uznat, že mi to sluší.
Dojdu k mobilu a uvidím jedno nové upozornění a jednu novou zprávu.
BadBoy: Ahoj krásno, jak ses vyspala?
Já: Ahoj ZayneJ nic moc, jak ty?
BadBoy: Krom toho, že si mě včera odmítla ,abych tě doprovodil domů a já pak z toho měl zzlý sen dobře
*zlý
Já: Promiň...já ...prostě..nevím asi by sme se už neměli stýkat ani bavit. Promiň.
BadBoy: zobrazeno.
Já: Zayne prosím, nebuď na mě naštvaný. Promiň, ale já jinak nemůžu.
BadBoy: Hele Lillien, něco ti řeknu, pak už se na mě vyser jak chceš, mě už je to u prdele..teda není..ale kurva.
------------------
Pro mou sweetheart <3 :D ehm ted nevím jestli si to fakt chtěla nebo to jen ten kámoš ale to už je fuk :DDD
Takže děkuju za všechno<3 votes, reads komentyy a tak <3
Sem ráda, že vás to baví :)
Btw. smazalo se mi přes 10 předepsaných stránek ve wordu -_- no už sem to skoro dopsala :DD
láf jů <3
-Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...