,,Bylo to tak pěkné byl tak něžný. Když jeho rty prilepil na ty moje bylo to tak...dokonalé. V břiše mi létalo hejno motýlů. Když jeho jazyk a rty jezdili po mě čelisti, krku a jeho zuby skously můj ušní lalůček, tak se mi podlomily nohy. Myslela jsem, že spadnu, ale jeho úžasné svalnaté ruce mě chytly a zvedly. Byla jsem prileoena na jeho hruď...a když mi dělal tohle " úkazu na ukázkový cucák ,,tak jsem ho tahala za vlasy. Má úžasné vlasy. Potom se mi vrhl znova na rty a kousal je a různe si s nemá hrál." usmeju se a mě rty pohladim... Jako bych ty jeho znova cítila. ,,Pak se mě dotkl tam dole...ale to už jsme leželi v posteli. Myslela jsem, že se udělám jen z toho jeho detoku. A teď si představte jazyk. Vždycky byl v tomhle dobrý. Ale teď, teď to bylo jiné. Lepší. Už jsem skoro byla, ale ten magor přestal. První jsem ho chtěla zabit, ale když do mě po chvíli vnikl, byla jsem nesmírně řada za to, že prestal. Mé tělo se napnulo rozkoší. Opravdu nechapu jak to dokázal, ale takhle...takhle dobře to fakt nikdy nebylo. Potom co jsme oba dva dosáhli orgasmu, zároveň, se svalil vedle mě. Objal mě a něco mi šeptak do vlasů, ale já ho nedokázal vnímat, nakonec mě jemně políbil a usnul. Chtěla jsem taky, ale nemohla jsem. Nedokázal jsem to přes ten pocit viny. Vždyť on podvedl holku, která ho miluje s holkou, kterou taky miloval a podvedl. Já jsem měla být rozumna a stoupnout to...ale moje tělo a srdce to nedokázalo. Bylo to moc příjemné a prostě se to nedalo."
,,Lillien zlato, chtěl bych ti něco říct." podívá se mi hluboko do očí můj společník.
,,Jsi v tom až po uši"
,,Miku...v čem jsem až po uši?"
,,Poslouchej své srdce a ne mozek. Moc premýšlíš." a s těmito slovy musím ja usinat. Dekuju. Fakt moc.
-------------------------
OH....fajn..je to kratke...ale dneška nemělo vyjít nic...to až další neděli...protože psát vám zápis co se dělí během asi dvou dni...by bylo o nicem...takže když ne ta 1. Adventní nedělá...tak tady máte aspoň něco no...btw. Je to psané na mobilů takže se omlouvam za chyby...1.12.2015- vyjde nová story...konec bude story bude 24.12.2015.
Moje úžasná kámoska píše novou story..takovou Vánoční..a říkám vám, že to bude úžasná story...
@gallovaaa story- Mistletoe
Zatím tam má trailer...ale i ten je naprosto úžasný :33https://www.wattpad.com/story/52686484-mistletoe-h-s-cz
Nakonec jsem se rozhodla že každou Adventní neděli vyjde část na způsob zápisků do deníku..a během týdne možná vyjde normální část..podle toho jak budu mít čas :)
A teď si musím pohnout protože mi za chvilku jede bus:D..vůbec se mi do té zimy nechce...
Láf jů
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...