,,Už jede" řekne Harryho mamka. Všichni pozhasínají. Já jdu rychle do kuchyně kde na dortu zapálím svíčky, jakmile uslyším klapnutí dveří do slova dělám lančí skoky do obyváku. V rukách držím dort a prodírám se davem lidí (harryho rodiny) když v tom uvidím jak se Harry líbá s nějakou helkou která má na sobě sotva jeden hadr.
Harry se otočí a uplně zbledne. Já věděla že chodí za kurvama. Harryho oči se zabodnou na mě a dortu co držím. Dort upustím. Hajzl. Asi bych měla brečet, ale já se začnu smát. Všichni se na mě podívají s údivem. To se ale začnu smát ještě víc. Niall ke mě dojde a poklepe mě po rameni. Myslím že on jediný asi pochopil, že je mi do pláče ale nechi aby mě všichni viděli zlomenou a tak to schovávám za smíchem.
,,Já jsem taková kráva vypatlaná. Bože proč? Co jsem komu kurva udělala?" spustí se mi slzy.
,,Lillien" řekne pouze.
,,Copak? Co? Už tě to nebaví? Harry já chápu že to potřebuješ..s někým si užít, ale kdyby si mi to aspon sakra řekl, tak bych ti vyšla vstříc. Vždyť já klukům dovolila na večer i nějaké šlapky tady. Panebože. Víš co mě nejvíc mrzí?" rozhazuju rukama. Dokonce jsem omylem pléskla i Niall přes nos. Chudáček.
,,Že jsem tě podvedl" odpoví skoro jakoby se mě na to ptal. Ubožák!
,,To taky, ale ne tolik, jako mě bolí, že si mi lhal." otočím se když v tom uslyším.
,,Harolde Edwarde Stylesi, co má tohle sakra znamenat?! Zklamal si mě synu a to fakt hodně. Normálně se za tebe stydím a ty by ses měl za sebe taky stydět. Opravdu nevím kde se tohle v tobě vzalo. To si býval vždy takový? Kde jsem udělala ve výchově chybu, sakra. Ta holka tě miluje, čeká s tebou dítě a musí být v klidu, protože je možnost..no ty víš čeho a ty ji uděláš tohle? Sakra Harolde! Kde je ten Harry, který dokáže milovat, kde je ten Harry který si váži toho co má?" Křičela Annie.
S taškou oblečení jsem vešla do obýváku kde stále mluvila Annie.
,,Ty," dloubla prstem do Harryho hrudě, ,,Ty nejsi můj Syn Harry. Ty si někdo kdo mého syna skryl a teď si hraješ na něco, co je hodně špatný. Takže se laskavě uvědom."
,,Annie, nechej ho. Je mladý. Chce si užívat. Ještě není připravený stát se otcem. On je ten rebel co si bude dělat co se mu zrovna zlíbí. " promluvím do jejich...hádky?...nebo spíš výchovného proslovu.
,,Co?" otočí se na mě s otazníkama v očích.
,,Prostě je Harry asi ještě mladý na to, aby se stal otcem. On bude furt chodit na párty. Furt to bude ten mladý rebel. Ani se mu nedivím. Je mu dvacet pět let. Ve svých nejlepších letech, kdy si všichni užívali a chodili na párty, se učil texty, nahrával a jezdil Turné. " usměju se a ni.
,,Ty někam jedeš?" změní téma. To už zbystří i Harry.
,,Jo ty někam jedeš?" zeptá se i on.
,,Jo jedu" hrábnu si nervózně do vlasů.
,,Kam?" vydechne Harry všechen vzduch co v sobě držel.
,,Nevím, někam pryč od tadyma."
,,A, a kdy se vrátíš?" přejde ke mně Harry a chytne mě za ruky.
Své ruky vytrhnu z jeho ruk,,Nevím. Třeba za dva dny. Třeba za týden. Třeba za měsíc. Třeba za dva roky"
,,Ne, ne prosím" zašeptá.
,,Promiň Harry" sklopím zrak. ,,Doufám, že si užiješ tu oslavu co jsme ti s klukama nachystali" popadnu moji malou tašku a jdu ke dveřím.
,,Ale co dítě a ...." nevnímám co říká. S prostým SBOHEM se vydávám vstříc studenému večeru.
-----------------------------------------------------------------
Já vím že je to krátké...ale nestíhám....možná přidám hned zítra další takovou krátkou část...:)
Huh...trošku šok to co se teď stalo že? :DD btw. já říkala že ta druhá série budou samé šoky...:D
Díky za komenty(fakt krásné komenty), likes a reads...fakt moc děkuju ♥
Btw. Ten GIF se dost podoba me představě toho jak Lillien byla zaskočena tím Harrym a tou courou.....
Láf jůů <3
-Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...