,,Takže kde máte Alfasamce Harryho?" Tak teď si mě rozesmála Diano.
,,No jako alfasamec jsem jsem já, ale Harry je s Lillien doma a taky bychom vám chtěli s klukama něco říct." začne mluvit Niall potom si vezme mikrofon do ruky a stoupne si. ,,Tady s bráškama jsme se rozhodli ukončit turné. Prosím nezlobte se na nás, ale Harry teď musí být s Lillien protože má nějaké problémy a my bez Harryho zpívat nebudeme. Je to náš bráška a jedině s ním jsme One Direction. My budeme Harrymu a Lillien co nejvíc pomáhat a taky se zastavíme za rodinami a taky se teď s námi můžete víc vidět osobně. Huh..no...teď jsem celkem nervózní a mám hlad takže je to ještě horší. My god. Prostě my vám to vynahradíme, ale teď prostě musíme to turné přerušit. Takže je KONEC turné"
,,Bože Nialle ty si debil" zasměju se.
Vlastně, bych se neměl smát. Umřelo mi dítě. Kurva. Furt tomu nemůžu věřit. Nejradši bych si nafackoval, že jsem nebyl s Lillien už předtím. Jsem nejhorší otec na světě.
Ann69: Ty krávo, kvůli tobě zrušili 1D turné
Banana69: Měla jsem tě ráda, ale teď tě nesnáším. Kéž by tě Harry odkopl.
Suse: Jenom bráníš Harrymu žít!!
KlaireStyles: Si nejhorší přítelkyně, co kdy někdo z kluků 1D měl!!!
5869harry: I Hate Hallien!!!
nobodyDMD: Ty vole, ty krávo vypatlaná!! Jenom tě dítě kopne a ty už letíš do nemocnice a kvůli tomu se hned musí zrušit celé turné? Co si o sobě sakra myslíš?
S1DO: Nesnáším tě, kéž bys umřela a to malý taky!!
Who?You!: Nafackuj si krávo, zkazila si nám naše sny!
HateLillienTeam: Zdechni mrdko
Tyhle a ještě další zprávy dostávám několikrát denně. Už jsem z toho zoufalá.
,,Copak je?" zeptá se Harry
,,Zase ty zprávy. Harry já nechci aby mě vaše fanynky nenáviděli. Chci aby mě měly rády. Nejhorší je, že všechno co ty holky píšou je pravda"povzdechnu si.
Harry se zasekne. ,,Co?"
,,No..zničila jsem spousty holkám jejich sen vás vidět a slyšet na živo, to všechno jen kvůli mě. Mají právo na mě být hnusné"
,,Lillien, lásko.." povzdechne si Harry. ,,tohle neříkej, není to kvůli tobě, ale kvůli mě. Jenže pro mě si ty a to malé důležitější než kariéra. Peněz mám dost do konce našeho života."
,,Harry,je mi líto, že jsem vám takhle rozbouřila vaše fanynky" přitulím se k němu.
,,Li..." miluju když mi říká Li ,,sweetheart, ty si nic neudělala. Pojďme si užívat, že jsem po dlouhé době zase spolu ano? Dlouho jsem tě neviděl takhle na živo"
,,Miluju tě Edwarde"
,,Neříkej mi Edwarde" zavrní mi do ucha. Naskočí mi husina. Ach bože, tohle nedělej Harry. Skousnu si spodní ret a sklopím oči. Já jsem neviňátko Harry.
,,Hele, jestli nechceš abych tě tady vohnul i s tím břichem a nedonutil te řvát moje jméno, tak tohle všechno nedělej" máchá kolem sebe rukama.
,,A co nemám dělat?" znovu si skousnu ret a svůdně se na něj podívám. Chudáček můj.
,,Ne,,já tohle nedám sakra" Ne Harry, to já tohle nedám. Začnu se tlumeně smát. ,,Co je ti k smíchu?" svraští obočí.
,,Ty tvoje gesta. Si tak roztomilý" pohladím ho po tváři. Harry se mi usměje do dlaně. Vypadá jako anděl.
,,Tak moc mi chyběl ten tvůj dotek" chytne moji ruku a přiloží si ji na jeho tvář. Poté mi ruku políbí na hřbetu. (ne nevím jak jinak to napsat :D ). Chytne mě pod stehny a za zády. Nechápu co jde dělat. Hned co mě vyšvihne a nese mě, jako princeznu, do ložnice. Proč tam jdeme, když jsme z tama před chvílí vyšli? Harry a jeho logické přemýšlení, fakt. Hodí mě na postel a skočí ke mně. Potom mi vyhrne triko a přiloží ucho k mému, již nemalému bříšku. Je to tak sladké. Musím to vyfotit.
Pod polštářem najdu můj mobil. Najedu na snapchat a vyfotím, jak má Harry položenou hlavu na mém bříšku. Přidám popisek Harry je nejlepší tatínek! a poté pošlu do My story aby to mohli vidět i fanoušci.
Ještě kliknu na ikonku Instagram. Vyfotím Harryho, ale teď už mi bříško hladí. Jakmile si všimne, že ho fotím, tak se zářivě usměje. Je tak sladký. Fotku postnu s popiskem Díky, že jsi tu pro nás, když tě potřebujeme <3
Po chvílí to okemntuje Gemma.
Och, tak to je nejsladší bratrova fotka :3 :D hele, o tom v té nemocnici mi musíte s Harrym zavolat co se stalo jasný?
odpovím
Jasný tetičko!
--------------------------------------------
!!!!!OBROVSKÉ DÍKY ZA 20k PŘEČTENÍ A 2k LIKES A 300+ COMMENTS!!!!!!
omkkkkkkkk.....dneska je Message #3 in FanFikce ♥♥♥♥ DĚKUJU MOC♥♥♥
Strašně mě to hřeje u srdíčka ♥
Víte co? Jsem si dneska četla uplně všechny komenty u téhle story....ani nevíte jak moc jsem brečela heh...:D ♥
Jo a ještě ste překonaly 1K u prologu (toho prvního) ....dneska se toho stalo strašně moc...(v téhle story :3 ♥ ) Ani nevím jestli se mi to zdá nebo ne :O :D
Takže doufám, že se vám dnešní kratší část líbí...já se s vámi loučím....dobrou noc♥Message Princess♥
LÁÁF JŮŮ SOO MAČ <3
BTW. Co říkáte na rozzuřené fanynky...bude Lilline v klidu nebo ji jejich tlak a nenávist na její osobu přivede do velkého stresu ?
A co říkáte na Harryho tatínka? :DDDDDD
-Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...