(V téhle části není nic psané jako 'deník' )
Tak jo. Dnes je středa a já jedu s Niallem a klukama do Irska. Teda vlastěn letíme. Původně jsem nechtěla letět kvůli Darcy, ale můj milý kamarád mě celé dvě hodiny přesvědčoval, že si jí nic nestane. Takže po těch dlouhých dvou hodinách jsem mu to musela odkýnout. Jestli se jí ěco staně, tak si to nikdy neodpustím.(Hele nevím jestli můžou tak malé děcka letět letadlem, ale dejme tomu že jo, nechce se mi to googlit..:D )
V pondělí se vracíme. Takže si tunu kufrů neberu. Mám jen jeden kufr, ale ten kufr je sara velký a sakra těžký. V druhém kufru jsou věci pro Darcy. Pak si berou sebou do letadla těžkou kabelku, ve které mám věci pro Darcy, mobil, sluchátka, brýle, knížku a iPod- koupila jsem si ho kvůli písničkám.
Všechny věci naskládám s pomocí Mika do jeho Range Rovera. Darcy uvážu do sedačky na zadním sedadle. A sama si sedám vedle řidiče. Připoutám se a vyrážíme. KDyž dojedeme na letiště, začnu litovat toho, že mám jen tepláky a mikinu. Vážně. Je tady strašně moc lidí. Proč asi? Protože je tady One Direction.
Mike mi pomohl vytáhnout kufry a šel semnou až ke klukům, Perrie a Taylor. Opravdu jsem nevěděla, že pojede i ona. Ale nevadí mi to, protože je tady i Perrie. Njevíc ztrapňující je na tom to, že jsou všichni vymódění a já, naštěstí i Perrie, jsem jen v teplákách a mikinách. Ještě, že nejsem sama. Teď právě kolem nás pobíhaíj šťastné Directionerky. Nedivím se jim. Jejich idolové jsou jim tak blízko. Jak to tak vypadá má tady fanoušky i Taylor s Perrie. Takže já tady stojím jako tvrdé Y s Darcy v náruči. Nemyslím, že je tohle pro ni dobré. Zahlédnu Liamův omluvný pohled. No, to mi fakt nepomůže. EXIT uvidím nípis blízko mě. No jasně. Já jsem vážně slepá.
Odcházím, když v tom mě zstaví tichý hlas ,,Můžu, můžu se s tebou a Darcy vyfotit?" zmateně se na ni podívám. ,,Jestli ne, tak ne. Já jen..promiň," sklopí tam holka hlavu a odchází. ,,Ne, jasně že můžeš. Ty se mě bojíš nebo co?" usměju se na ni. ,,No, holky si mysleli, že se s nikým fotit nebudeš a budeš nepříjemná kvůli Taylor s Harrym." ,,Jejda ne. Už jsem říkala, že jsem šťastná když je i Harry šťastný. Navíc, já mám tohohle andílka,"crnknu Darcy do nosíku. Ale co to tu plácám. Jo, bolí mě když vidím Harryho se smát s Taylor. Nevím jestli to vydržím do pondělí. ,,Pojď kě mně" Vtáhnu ji do objetí, ale jen jemně, aby se něco nestalo Darcy. Vytáhnu mobil a vyfotím nás nejprve mým a poté i jejím mobilem. ,,Ježiš to je úžasná fotka. Děkuju. Děkuju moc. Mám tě moc ráda Lillien. Jsi úžasná holka. Jen mě mrzí, že už nikde na sociálních sítích nejsi. Nemrzí to jen mě, mrzí to i spoustu dalších holek. Možná to nevíš, ale máš fanklub. A máš můj obdiv a respekt. Drž se,"řekne ta holka, kterou ani neznám , ale teď mě díky ni pěkně hřeje srdce.Já mám fanklub? Jako fakt? ,,Jak se jmenuješ? Udělám si nový twitter a instagram. Kvůli tobě a těm holkám." ,,Jsem Lisa. Na twitteru i instagramu xLisax," vidím na ní její rozzářené oči. ,,Tak Liso, naše společná fotka bude jako první na Instagramu," zasměju se. ,,Děkuju moc Lillien, hned to musím dát všem vědět. Jo a myslím, že už na tebe kluci čekají," Lisa ukáže na sedmi čelnou skupinu lidí, která je otočená naším směrem. Protočím nad nimi oči. Když jsem se nudila já, tak se nic neděje, ale když oni, tak je to hrozné. ,,Tak ahoj Liso, ráda jsem tě poznala," zamávám jí na rozloučenou a odcházím.
,,Kdo to byl?" zeptá se Niall. ,,Lisa, prý je moje fanynka,"zasměju se. ,,Perrie? Pomůžeš mi v letadle založit twitter?" podívám se na ni s prosbou v očích. ,,To fakt? Jaktože si ho chceš udělt znovu?" vyjíkne. ,,To kvůli Lise a ostatním holkám. Ale hlavně kvůli tomu co mi řekla." ,,Co ti řekla?" zeptá se Zayn. ,,To je jedno. Pomůžete mi s těma kuframa? Nezvládnu to s Darcy v náručí."
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
ФанфикMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...