Uçkuruna düşkün piç

5.2K 167 16
                                    

-Akselin sunduğu teklife hayır' denmezdi çünkü harika bir fikir.

A:Kabul mu?

-Muzipçe gülümseyip yüzüme baktığında olumsuz anlamda başımı salladığımı görünce yüzü düştü,şaşırmış ve mutsuz yüzüne dayanamadığımdan oyunu bozdum.

A:Hayır mı?,öyle bi seçeneğin yok bebeğim.

-Aniden gülümseyip Akselin kucağına atlayınca fare benden ürktü ve yataktan cayıldıyarak zıpladı Aksel hızla bi kolunu belime dolayarak beni kendine çekti diğer elini ise boynuma yerleştirerek başımı yüzüne yaklaştırdı ve saçlarımın arasına sayısız kokulu öpücükler kondurarak daha sıkı sarıldı.

A:Biliyordum ki kabul edeceğini.

-Ellerimi boynuna dolayarak ben de yanaklırını öptüm,insanlar arkadaş olmayı kendinin bir sorunu olunca arkadaşını arayıp paylaşmak ve çözümü beraber bulmak zannediyorlar ama değil herşey o basit konuşmalar kadar önemsiz değil.

Z:Seni sevdiğimi söylemiş miydim.

A:Evet söylemiştin ama artık daha sık bunu dile getirmende kâr var.

-Kollarımı daha sıkı boynuna doladım ve başını omzuma çekerek boynuna öpücükler kondurdum.O huylanıp kahkaha atmaya başlayınca güldüm ve geri çekildim tanrım bana bu adamı bahşettiğin için sonsuz teşekürler.

Z:Tek bir şart!

-Aksel kollarını bağlayarak tek kaşını kaldırdı.

A:Dinliyorum?

Z:Bu fare ayak altında dolanmayacak!

A:Hey çikirik Fatma seni döverim,benim hayvanıma takılma!

-Akselin asılan suratıyla bu konuyu fazla abarttığını fark ettim,tanrım gece yarısı mutfağında bulduğu yaratığı nasıl önemserdi.

Z:İyi peki,kalsın bakalım.

-Bu kez o bana sarıldı ve yüzümü öpmeye başladı.Kahkaha atarak kucağından yatağın boş tarafına angırlandım o da güldü ve tekrar yanağımı öpüp kalktı.

A:Akşama bara gideriz gömleğim biraz ütü görse hiç fena olmaz.

Z:Heyyyy ben senin hizmetçin değilim.

A:Hala olabilirsin.

Z:Hala senin ellerini götüne sokabilirim.

-Beni duyması için bağırdığımda kendi odasından o da bağırdı.

A:Kendine iş açacaksın!

....................................................

-Akselin mavi gömleğinin üzerinde işimi bitirince ütüyü kapadım ve çaptaki ayrıma soğuması için yerleştirdim,gömleği parmağımın ucuna takıp Akselin odasına yürüdüm hala banyodan çıkmamıştı.

Z:Aksel yaşlı kadınlar gibi banyo keyfi yapmayı kes ve derhal çık ,gömleğin hazır.

-Gömleği yatağın üzerine bıraktım ve kendi odama geçtim her yer sıcacık.Düşündüm de aslında çok yorgunum ve aynı zamanda yarın okuldayım şimdi Aksel ile dışarı çıkarsam yarın sabah ders dinleyecek halim kalmayacaktı ,Aksel beline sardığı havlıyla odama geldiğinde gözlerimi ona odakladım aniden dişlerini sıkıpnbağırarak zıplamaya başlayınca kahkaha attım.

A:Uğghhhh Zeynooo çok soğuk lan.

Z:Salağın özüsün Aksel.

-Aniden yerinde zıplamayı kesince bornozu almak için doğrulduğum yere tekrar oturdum.

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin