-*-Zevkli hatalar-*-

12.8K 233 30
                                    

-Aniden üzerimde hissetiğim ağırlıkla hızla gözlerimi açtım.

A:Günaydın Zeyno uyan hadi!

Z:Kalk üstümden be bokumu barsağımı çıkardın..

-Biraz daha üzerime yayılıp tepinmeye başladı, ağzına şey ettiğim mahvetti beni.

A:Zeynoo uyan Zeynoo, bak sana yumurta yaparım.

-Tekrar kapattığım gözlerimden sadece birini açarak.

Z:Valla mı?

A:Tabi.

Z:Sana inanmıyorum!

A:Hadi kalk lan yatıp durma eşek ölüsü gibi.

Z:Aksel biraz daha ya, sen nasıl uyandın bukadar erken ya.

A:Hiç uyudum mu onu sor önce..

Z:Noldu ya neden uyumadın.

A:Kerem beyin gece ziyareti yüzünden.

- Duyduğum şeyle hızla yataktan kalkarak kapıyı kapatıp Akselin karşısına geçiyorum.

Z:Ne Kerem mi geldi?

A:Tüm gece o sarhoşla uğraştım valla bir kez daha gelirse boğarım.

Z:Neden gelmiş?

A:Gece kütük gibi sarhoşken Can diye beni aradı bende yardım etmeye gittim.

Z:Hııı bende kendi gelmiş sandım.

A:Eve girince seni görmek istedi baya bi böğürdü aşağda ama sen duymamışsın, hadi hadi kalk.

Z:Hala burda mı?

A:Hayır 1,5 saat kadar oldu gideli.

Z:İyi ozaman, bugün ne yapacağız?

A:Yaşar dayının yanına uğrayacağım ondan sonra sinemaya gidelim.

Z:Ağğğ süper olur.

A:Hadi giyin de gel.

Z:Ama benim burada giysilerim yokki?

A:Bi araştır bakalım.

-Yatağa uzanıp beklemeye başladığında anlamaz gözlerle ona baktım, omuz silktiğinde odayı taradım ve gördüğüm giysi dolabına doğru yürüdü kapaklarını açtığımda içinde boğulabilirdim...

Z:Akseeel bunların hepsi benim için mi?

A:Sana aldım ama ortak giyeriz, artık.

Z:Şapşal ya, Aksel ben bunca şeyi her gün giysi değiştirsem hepsini kullanamam ne gerek vardı,hem bu konuda pek titiz olmadığımı biliyorsun.

A:Hadi hadi seç birşeyler de çıkalım..

-Bi yandan giysi dolabını karıştırırken diğer yandan Akselle konuşmaya devam ediyorum, siyah taytı çıkarıp yatağın üzerine fırlatıyorum..

Z:Yalancı sen hani bana kahvaltı yapacaktın?

A:Benim gibi birinim aşları senin sultan sofranda yer almamalı sultanım..

Z:E ozaman senin sarayda çalışman gereksiz, hem beni güzellik uykumdan uyandırıyorsun hem de aç bırakıyorsun bu ne adaleti..

A:Hahahaha güzellik uykusu mu hahaha güldürdün sabah sabah allah canını almasın.

-Dolabı karıştırmayı bırakıp, çatık kuşlarla ve kısık gözlerimle Aksele dönüyorum..

Z:Ne gülüyorsun be olamaz mı?

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin