Herşey ve herkes gider bi tek ''O'' kalır...

18.2K 301 23
                                    

-Ben Keremin sözleriyle yerle bir olurken ve yanlış duymuş olmam için dua ederken o benden gözlerini kaçırıyor,salak gibi bu sözün devamında ''Çünkü biz hiç bir zaman sevgili olmadık Melis'' demesini bekliyorum ama herzamanki gibi boş beklentilerle baş başa kalıyorum Melise baktığımda kendinden emin ve küçümser bakışlarla bana bakıyor ve kollarını Keremin beline dolayıp beni karşısına alıyor...Şu an bu düştüğüm akıl almaz durumdan nasıl kurtulacağımı düşünüyorum ama kafa Error verdi tek bir ampul bile çalışmıyor Allah belamı versin ne zaman bu duruma düşecek insan olmuştum ki ben...

M:Ayyy canım pek üzüldün galiba,ne sandın bir kaç kez yakınlaştınız diye bir şey mi sandın...Ayyy yoksa sen Kereme aşık mı oldun???

Z:Hehe aynen aşık oldum aşkımdan ölüyorum canım,Kerem diz çöküp yalvarıyımmı canım sana nekadar aşık olduğumu göstermem için...Saçma sapan konuşma Melis..Sadece...

K:Sadece?....:)

-Kerem umutla ve beklentiyle gözlerini gözlerime sabitliyor tıpkı az önce benim ona baktığım gibi.....

Z:Ne bileyim sadece sizi biraz tanıdığımı zannetmiştim efendim ama sizinle ilk gMüdür odasının önünde karşılaştığımızdaki yabancılıktan daha derin ve uzak olan yabancılık mış bizimki....Hiç bir zaman'da bu yabancılığı aşamayacağız...

M:Sonunda anladın...

K:Ze---...

Z:Lütfen tek bir söz daha söylemeyin çünkü özür dilerim hataydı deseniz bile yine inanırım yine unuturum..

M:Ayyy canım birden duygusallığa mı vurdun...

Z:Size söylemek istedğim başka bir şey yok...Çok mutlu olun.....Ve..

-İskeleyin ucunda duran Kerem ve Melisi gövdelerinden iterek göle düşmelerini sağlıyorum.....

Z:Ve cehennemin dibine kadar yolunuz var!

M:Allah belanı versin Zeynep!

Z:Beyefendi bence bu yalanlarınızdan arınmak için ilk adım olmalı...Hoşça kalın...

-Oradan koşarak uzaklaşıyorum ve bizim çadıra girip çantamı alıyorum....

K:Ze-zeyne-p gitme...

M:Kerem!!!

K:Melis o ellerini derhâl belimden çek!

-Bende hemen iskeleye çıkıp Kıvırcığın çadıra doğru koşmaya başlıyorum buna izin veremem...Ben çadıra  vardığımda Kıvırcık çıkıyor ve ben'de serçe kolunu kavrıyorum..

K:Bırak onu hiç bir yere gitmiyorsun!

Z:Beyefendi kolumu bırakırmısınız,tanımadığım birinden ne yaptıklarım veya yapacaklarım hakkında fikir almam!

K:Tanımadığın biri öyle mi?

Z:Yoksa tanışıyormuyuz, benim tanıdığımı zannetiğim ve aslında hiç tanımadığım tek bir insan vardı onu'da artık tanımıyorum malesef!

K:İnsan tanımadığı biriyle yatmaz zannediyordum.....

Z:Tek gecelik ilişkilerinizden bunu en iyi siz bilirsiniz....

K:Hah tek gecelik bir şeyi seninle birkaç gece yaşadık...

Z:Kolumu bırakırmısınız?

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin