Friendships.

4.4K 146 17
                                    

-Ağlamaktan şişmiş gözlerim ,soğuk yel ve sürekli gözyaşlarımı sildiğim yüzünden kabalaşmış tenimin acısıyla birlikte kızarmış gözlerle evin kapısını açtım ve halsizce arabanın altından çekerek yırttığım çantamı yere fırlatıp kanepede oturan Akselin yanına gittim ve kucağına yattım,uzun sessizlikten sonra beni kucağına aldı ve sırtımı okşayarak kanepeden kalkıp beni odama götürdü,üzerimi örtüp yanıma uzandı.

Z:Yağmur sana aşık.

A:E ne güzel işte sevenlerim daha da çok oldu.

-Burnumu çekerek gözyaşlardan ıslanmış yüzümü göğsüne sildim ve kollarımı daha sıkı beline doladım.

Z:Öyle değil,o gerçekten de sana aşk ama onun sevgilisi var Aksel ve sevgilisi onu gerçekten de çok seviyor o ise sana sadece takıntılı olduğunu düşünüyorum.

A:Kim bu Yağmur?

Z:Allahım sen onun kim olduğunu bile bilmiyorsun,yurtta beni aramaya geldiğinde gördüğün siyah omuzlarına kadar kısa saçlı kız.

A:Aha hoş kız,ne yani sen şimdi sadece beni paylaşamadığın için mi ağlıyorsun yapma ya beni fazla pohpohluyorsun.

-Tekrar burnumu çektim ve ona sildim.

Z:Kerem...

A:Yine mi tartıştınız?

Z:Hayır,Aksel o beni çok üzüyor.

A:Şhhh ağlama ve tam olarak ne olduğunu anlat.

Z: Bu gün Mert hoca bir not gönderdi ve öğretmenler odasına çağırdı benimle konuşması gerekiyormuş dersten sonra tam doğruldum onun yanına gidecekken Melis elimdeki notu aldı ve tamamen uyduruk saçma sapan bir şey söyledi ama biliyor musun Kerem bunun doğru olmadığını bilmesine rağmen benden yöne bakmadan bile Melise sarıldı ve öptü.

A:Hiiii ay piçç gerçekten de yaptı mı.

Z:Yaaa yaptı tabi,sonra da beden dersi için soyunma odasına gittim.

A:Zeyno?

Z:Hı?

A:Siz soyunma odasında hepiniz birbirinizin önünde mi soyunuyor sunuz?

Z:Aksel ya bişey anlatıyorum burda.

A:Demek ki evet,vayyy cennet.

-Yavaşça Akselin göğsüne vurdum ve artık durmuş olan gözyaşlarımın nemini tekrar tişörtüne sildim.

Z:Sonra bana Mert hoca ile bir şey yaptığımı kast etti,ben de bana kaltak mışım gibi konuşacağı yerde önce kendine bakmasını söyledim o da bana ''Eğer onu öpmeme takıldıysan seni de öpebilirim'' türünde bir şey söyledi.

A:Siktiğimin kaşarı lan Zeyno ağız burun dalsaydın ya şu abazaya,bir de gelmiş bana zırlıyorsun.

Z:Ama Akseeel.

-Tekrar ağlamaya başladığımda neden ağladığımı bile bilmiyordum sadece göğsüme çökmüş olan yükün eskiden olduğu gibi Aksele sarılınca puf olsun istiyordum ama olmuyor işte.

Z:Çok ağır Aksel ve kurtulamıyorum sana sarılmama rağmen gitmiyor şu kahrolası şey.

A:Gitmeyecek bebeğim o acıyı veren kişinin yanına gitmeyince daha da çok acı verecek ve sen de tıpkı benim gibi içten çürüyeceksin ama biliyor musun sen de benim gibi aynı hatayı yapıp gitmeyeceksin çünkü artık gururunu ayak altına aldırmayacaksın bu yüzden hep onun sana gelmesini bekleyeceksin ama gelmeyecek.

-Ağlamam daha da şidetlenince kendi çektiğim acı için değil de Akselin cektiği acı için daha fazla ağlıyordum.

A:Ve sen de sadece gelmesi için dua edeceksin.

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin