{¤Ucube¤}

4K 141 12
                                    

-Bacaklarımın arasına çökmüş, bedenime buladığı sıvılarımızı temizliyordu. Önce sol baldırımı güzelcene temizledikten sonra küçük bir öpücük kondurup sağ baldırım kaldırdı ve onu da bi güzel temizledi, ben ise ellerimi geri dayamış ve başımı geri atmış derin derin nefes alıyordum.Sonunda bitirdiğinde kirlenmiş gömleğini yere bıraktı ellerini tüm bacaklarımda gezdirerek doğruldu , sonunda elleri belime çıktığında beni yere zıplattı, sandalyenin üzerine öylesine fırlatılmış siyah iç çamaşırımı alıp bacaklarıma geçirdikten sonra eteğimi düzeltti sonra da buruşmuş gömleğimin açık iki üst kopçasını ilikledi ve dudaklarıma derin bir öpücük kondurdu ellerimi göğsüne yerleştirdiğimde tamamen çıplak olduğunu farketmiştim.

K:Yapma bunu şimdi ders başlayacak.

Z:Çıplaksın.

-Aşağlara baktığımda hala fermuarını çekmediğini gördüm ve ellerimi göğsünden aşağı kaydırarak pantolonun kopçasına getirdim ve ilikledim sonra da fermuarını çektim.Koridorda öğrencilerin sesleri yankılanınca ders başlamak üzere olduğunu anladım.

Z:Gitmeliyiz.

-Yerdeki gömleğini tekmeleyerek yandaki çöpe fırlattı , ben ise dağılmış saçlarımı düzeltme derdindeydim. Kerem bana bakınca beceriksizliğimin şerefine dudaklarımı büzdüm.

Z:Nasıl görünüyorum?

K:Az önce seks yapmış gibi¿

Z:Ciddiyim Kerem?

-Gülümseyerek bana yaklaştı ve kollarını belime yerleştirdi.

K:Az önce Keremle düzüştük ve ben acayip zevk aldım.

-Kıkırdayıp burnumu göğsüne sürttüm.

Z:Bu doğru ki.

K:Hmmmmm.

-Çıplak göğsüne küçük bir öpücük kondurdum ve ona sarıldım.

Z:Teşekür ederim.

K:Seni özlemişim.

-Dudaklarımı öpüp çıkmam için işaret verdi kapıdan çıkıp , koridorun iki yanına bakındım ama başka hiç kimse yoktu ve Kereme işaret verdim o da çıkıp yanda soyunma odasına girdi. Bizim odada sadece çıplak kalmaktan korkan iki kız hala birbirinden gizlenerek giyinmeye çalışıyordular, gözlerimi devirip kendi çekmecemi açtım ve spor ekibimi aldım.
Biraz geç kalmıştım öğretmen kontrol ediyordu ve 'L' harfi ile biri olmadığından Kerem ve Melis yan yana durmuştular ve Melis hiç utanmadan Kereme sırnaşıyordu.

H:Zeynep Yılmaz 19 numara?

-Adımlarımı hızlandırarak yerime yerleştim.

H:Geç kaldın.

-Ben tam konuşacakken Kerem öne atıldı.

K:Hocam Zeynep biraz fazla acıkmıştı ve açlığını gidermesi biraz zaman aldı, kendisi bana geç kalabileceğini iletti.

H:Peki Zeynep geç yerine.

Z:Teşekür ederim hocam.

-Hızla yerime geçtim, hoca diğer öğrencileri de kontrol ettikten sonra ısınma hareketlerine geçtik.Isınma hareketleri bitince yanındaki topları bize doğru tekerledi.

H:Şimdi basket atmaya koyulun.

S:Kızlar ne yapsın hocam?

H:Sizin de bunu yapabileceğinizi düşündüm hamfendi. Kerem ve Barış kızlara yardım etmek için iki basketin karşısına geçin.

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin