Dırdırı çekemeyen Zeynep!

9.9K 203 16
                                    

-Gülerek ayağa kalktığında düşmemek için omzuna tutundum dış kapıya doğru yürüdüğünde şaşkınlıkla ona baktım ama yatıştırıcı bir bakışıyla susmamı sağladığında daha büyük gülümsedi ve gömleğimi aşarı çekerek kalçalarımı kapadı ve elleriyle tam olarak sardı, utancımdan başımı boynuna yasladım ve bizi bu halde biri görmemesi için dua ettim. Mutfakta olan çalışanları tek bir bakışla def etti ve beni mutfak plotunun üzerine oturttu ve bacaklarımın arasından çıkmadan dudaklarıma doğru eğildi ama başımı geri çekmemle başını olumsuz anlamda salladı , tamam yurttaki odamızda birbirimizin önünde çıplak bile geziyorduk ve her köşede şey yapıyorduk ama burası aile evi o da koca bir aile öte beri değil.

K:Peki ozaman hadi bakalım sana ne hazırlamamı istersin.

Z:Hımmm ya getir biraz ekmek sonra reçeli bu bana yeter.

K:Olur mu öyle Zeynep ya.

Z:Olur tabi neden olmasın, hadi hadi biri gelecek şimdi hemen yiyelim ve gidelim.

-Kerem beni bırakmadan dolabın önüne gitti ve beni yanındaki yüksek şkafa dayadı ve kasıklarıyla beni şkafa doğru bastırarak durmamı sağladı, dolabın kapağını açıp içinden reçel, salam, peynir ve zeytin aldı sanırım ki kahvaltı hazırmış çünkü hepsi tabakta diziliydi bi kolunu yine belime sardı ve beni kaldırıp eski yerime oturttu dikkatle onu izlerken aniden üzerime eğilmesiyle istenmeyen dokunuştan ikimiz de kaçınamadık ve inledik geri çekildi ve aldığı kaşıkla ekmeğime reçel sürdü ve peynir koydu görünce midem bulanmadı d'yemem.

Z:Kerem ben bunu yemem.

K:Öyle bi yiyeceksin ki dilini bile yersin. Aç ağzını!

-Kerem ekmeği ağzıma takınca büyük bir parça ısırdım ımmm harika bir tat kiraz reçeli ve peynir harika kombin.

Z:Immm bu mükemmel.

-Neredeyse yarım ekmeği yediğimde artık şişmiştim Kerem derin bir oh çekip yine bana yaslandı.

K:Nihayet senin karnını da doyurduk, bu nazik davranışlarımın karşılığında nasıl bir ödül alacağım.

-Biraz öne doğru hareketlenip kendimi daha çok Kereme yasladığımda gözlerini kapattı ve başını geri doğru attı,her yaptığı şeyin karşılığında benden böyle bir ödül alacağını sanması çok fazla saçmaydı, sanki bana para veriyor ve ona zevk vermemi istiyor aynı konu.

Z:Bunu düşünürüm, Kerem her zaman benden böyle karşılık beklemen hiç hoş değil artık senden bir şey isteyeceğim diye korkar oldum.

-Büyük bir gülümsemeyle yine bana yaklaştı ve dudaklarıma tutkuyla yapıştı elleri bacaklarıma gidip kendine çektiğinde yine kendini bana itti ve zevkle inlememi sağladı, bi dediğime bi de yaptığıma bakınca nekadar karaktersiz biri olduğum ortada parlıyor, Kerem beni yine kucakladığında gelen rahatsız edici yapmacık öksürük sesiyle hızla beni yine aynı yere bıraktı ve kollarıyla kalçamı sarmaladı, sesin geldiği yöne baktığımda İnanmayarak gözlerimi kırpıştırdım.

Z:Iğmm şey ben acıkmıştım...

S:Evet farkındayım oğlumu yiyecektin neredeyse.

K:Anne abartma.

S:Bir kızda bari biraz utanma duygusu olur sende o da yok, oğlumla mutfağımda kakışıyorsun sonra da açıklama yapmaya çalışıyorsun sanki ben körüm.

Z:Tamam Sevim hanım hata bende üzgünüm ama benim duygularımdan bahsedecek sonuncu insanların arasında bile değilsiniz.

S:Dilleşiyor bir de utanmaz!

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin