Yeni maceralar...

26K 325 9
                                    

Zeynep Hazırlanıp Zerrin hanımın yanına gider...:Tık,Tık!

 Zerrin:Gir?

Z:Günaydın Zerrin hanım,beni çağırmışsınız...?

Zerrin:Evet Zeynepcim buyur geç otur,umarım seni uyandırmamışlardır...;)

Z:Yoooo ben zaten uyanmıştım...(Kara yalanlarımdan,ya hangi gerizekyalı 7:30 bir liseliyi uyandırır...)

Zerrin:Tamam o'zaman seninle önemli bir şey  konuşmalıyım....

Z:Tamam,hangi konuda?

Zerrin:Immm  şu odalarla ilgili,Zeynepcim umarım kabul edersin seni 570  numaralı odaya deşiştirmemiz gerek...

Z:Yesss!

Zerrin:Efendim?

Z:Şeyy neden diye sormuştum?

Zerrin:Zeynepcim buraya en son gelen sensin ve sana geldiğin gün söylemiştim bi değişiklik olabilir diye...

Z:Yooo ben onu sormuyorum,neden şimdi bir şey mi oldu yoksa?

Zerrin:Evet dün bir kız geldi aslında ona 570 verecektim ama bir oğlanla kalacağını duyunca ailesi çok sert tepki gsterdi ve kız'da "Evet" diyemedi...Ama kız kiminle kalacağını öğrendiğinde kabul etmeye hazırdı...:)

Z:Ya kim var bu 570 numaralı odada?

Zerrin:Ama Zeynep malesef sana söyleyemem onun ailesi burada diye ona bir kıyak yaptım sadece...Ve sana bu teklifi annen karşı çıkmayacağını bildiğimden sunuyorum...

Z:Tamam Zerrin hanım uzatmanıza gerek yok,yeni odama nezaman geçebilirim...(Onlarınkılar  anne'de bizimki hıyar sanki,Karşı çıkmayacağını bildiğimdenmiş hay...)

Zerrin:Yeni odana yarın ya'da öbür gün akşam yerleşirsin,kız nezaman geleceğim derse,sen yine'de hazır ol eşyalarını toparla tamam mı canım?

Z:Hazır olurum fazla eşyam yok zaten...Immm gidebilirmiyim?...:)

Zeynep:Tabi Zeynepcim gidebilirsin..Tekrar teşekür ederim.

Zeynep:Bende...İzninizle...:)

 

********Zeynebin mutluluğu*********

Zeynep asansöre doğru giden koridorda güler,zıplar dans eder ki asansörün önüne geldiğinde Keremle karşılaştığı aklına gelir ve merdivenlerden çıkmaya karar verir.....Merdivenlerden çıkarken kimsenin olmadığı düşüncesiyle yavaşça rahat rahat gider...

Z:Bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi..Sözler bazen bir hazine bazen dermansız bir dert tipi...Geçmiş dünden bahsetmek lezzetsiz..Gelmemiş yarından hep mi şikayetçiyiz biz.....(Sagopa Kajmer "Baytar")

K:Eeee akşama görüşmicez işim var!...(Telefonda konuşuyor,akşamki partiden daha yeni dönüyor ve hiç uyumamıştır)

Z:Yuhh yani tesadüfün bukadarı'da fazla...(Yavaş adımlarla yukarı devam eder Kerem onu görmemesi için dua ederek,çünkü Kerem 4 katın merdivenlerinde bulunur, Zeyne 3 kata çıkması gerekir)

K:İşim var dediysem işim var!...Sana ne şimdi bir'de sana açıklama mı yapcam?

Z:Öküz ya resmen ÖKÜZ!

K:Offf be insan seni aramasın zaten başımı şişirdin 2 dakikada yuh  yani!

B:....

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin