Bunca hata...!

27.8K 291 7
                                    

 F:Gittiler mi?

-Yavaş yavaş uzaklaştıklarından sesleri daha boğuk geliyor ama benEvet gittiler anlamında  bir şeyler dediğini duydun kırgın değilim kızgın'da dğilim sadece o kıza belki sahip olmak isteğim olduğundan farklı  hissettim bir'de bana éBu konularda tecrübeli değilim!" demesi...Ama elimdeki manita'da atılmak için değil hiç...Artık Emir ve Ferihın sesleri hiç gelmiyor..

(Emir ve Feriha konuşmasını biraz daha uzak bi çapta sürdürüyorlar...)

E:Evet ya adam yalnız'da gelmemiş ama ben tahmin emiştim bence'de demet teyze Zeynebi bu 3 aylık arkadaşlarından uzak tutmakla iyi yapıyor...Sahi Zeynep nereye gitti..?

F:hala Demet teyzenin bu yaptıklarının nedenini anlayamadım ama neyse..Bizim çalışma odasına gitti Koray ve Handenin yanına ama Zeynep beni çok şaşırttı hiç bozuntuya vermedi bu olanlardan...

E:Çok güçlü kız o'da senin gibi karıcığım,Keremi bu kızla bırakmak hiç içimden gelmiyor ama neyse ondan daha tehlikeli insan yok zaten buralarda...

F:Dediğin gibi ondan daha tehlikeli olan yok o ne yaptığını çok iyi biliyor başının çaresine'de bakar herzamanki gibi...;)

***************************************************************

-Neredeyse 1 saatir bu kızla yiyişiyoruz ama yok ayrılmak bilmiyor ki herkes'de kendi aleminde bize bakan zaten yok...

J:let's go somewhere more confortable...(Hadi daha rahat biyeri gidelim)

K:You're right...(Haklısın)

-Kızı kucağımdan indirip ayaklaıyorum bizim masada kimse kalmamış herkes dans ediyor saate baktığımda saat 2:30 ohoo parti daha şimdi başlıyor ama bu gece erken bitirmek daha iyi ve çıkışa doğru yöneliyorum...

-Ben tam merdivenlerin yanındayken kerem ve Juicy çıkışa doğru gittiklerini görüyorum Kerem kızı belinden sarmalamış kendine sıkıca yapıştırmış ve baş parmağıyla kalçasını okşuyor,iğrenç bu herif ya biraz önce benden ayrılmazdı şimdi ise biraz önce tanıştığı kızı almış kolunun altına...Hööööf bana ne bundan ya kendimi toparlarken hemen bizim separeye doğru yöneliyorum baktığımda kimse olmadığını görüyoeum  sonra aşaya baktığımda oynamaktan götü-başı dağıtmış vaziyette olan kızları ve Canı görüyorum hızlıca onların yanına gidip dans etmeye başlıyorum sonra Emir,Feriha,Koray;Hande ve Tayfadan diye adlandırdıkları insanlar'da bize katılıyorlar.....Bayaaa bi dans ettikten sonra hepiimiz separeye gidiyoruz yarım saat kadar oturuyoruz içkileri bitirip yine dans etmeye iniyoruz...Bizden daha çatlak yoktur ya deli gibi dans ediyoruz Canın harika bir danscı olduğunu fark etmedim sanmayın...

Discodakiler gülüp,içip dans edip,eyleniyorlar...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

-Bu kızdan daha fazlasını bekliyordum ama yok 3 kere girdik çıktık üzerime yığıldı...Tamkalkacakken bana sarılıyor ben'de hiç zaman kaybetmeden zaten çıplak olan kızın üzerine çıkıp içine girdim kulaklarımı dolduran zevk çığlıklarını aldırış etmeden bugecelik bukadar yeter diyelekten kalkıyorum..

J:Where?...(Nereye?)

-Bana manalı bir şekilde yaklaşıp düzlerinin üzerine çöküp kasıklarımın etrafını öpmeye başlıyor,ahah beni böyle tahrik edebileceğine inanıyormuydu gerçekten'de onu hızlıca saçlarından yakalayıp yatağın üzerine fırlatıyorum...

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin