Telaş.

15.6K 263 29
                                    

K:Ze-Zeynep?

-Hemen kucağıma alıp onu kıyıya taşıyorum yere yatırdığımda bembeyaz olmuştu nereye gitti bu millet telefonum'da yok Allah kahretsin.

K:Zzzeynep güzelim aç gözlerini...Heyyy yardım edin!

-Yavaşça iki elimle yanaklarına vuruyorum.
Başımı kaldırıp baktığımda başımıza büyük bi kalabalık toplanmış.

K:Ne bakıyosunuz lan mal gibi Ambulans çağırsanıza gerizekyalılar!

H:Kerem ne oldu Zeynebe?

K:Bilmiyorum Hoca Allah kahretsin ki bilmiyorum!

-Birkaç kişi telefonlar çekmiyor diye mırıldanıyor,bir şey olmasından korksam'da onu hemen kucağıma alıp arabaya doğru taşımaya başlıyorum. Onu arka koltuğa yatırdığımda yavaş-yavaş gözlerini açmaya başlıyor.

K:Güzelim iyimisin?

Z:Hıhı.

-Kalkmaya çalıştığımda beni engelledi ben buraya nasıl geldim ya beynim uyuşmuş resmen yine ne oluyor bana?

K:Şhhh hiç kalkmıyorsun doğru hastaneye gidiyoruz.

Z:Hi-hiç gerek yok ben artık iyiyim ya.

K:Zeynep!

Z:Ya tansyonum düştü herhalde sabahtan beri hiç bir şey yemedim.

B:Zeynep itiraz yok hastaneye gidiyorsunuz!

Z:Zorla mı ya istemiyorum,iyiyim işte görmüyor musunuz...Kerem lütfennnnn?

K:Offff Kıvırcık OF!...Peki!

-Hemen arabadan indim ve Barış ve Keremin yanaklarına küçük bir öpücük kondurdum.

Z:Teşekür ederim.

-Biraz sonra bize doğru Melis ve Banu kulaklarına kadar gülümseyerek yanımıza geliyorlar Melis hemen Keremin beline doluyor kollarını Banu'da diğer tarafına geçip bana alaylı bakışlar atıyor ya bu insanların benimle ne dertleri var ya.

B:E sadece ben bayılmazmışım demek ahhahahahahha.

Z:Seni var ya ben!

B:Zeynep sakin ol canım daha şimdi kendine geldin.

Z:Ama Barış!

B:Zeynep hadi.

M:Kaç canım kaç şimdi'de sinirden bayılma.

K:Melis SUS!

-Tam arkamı dönmüş giderken Melisin bu iğrenç şakasıyla sinirlerimi kontrol edemeyip Barışın belimdeki ellerini çekip geri dönüyorum ve tam karşılarına geçiyorum.

K:Kıvırcık sen git yat aldırma onları!

B:Neden yatsın ya artık kendine gelmiş gibi yoksa bi daha mı bayılır Kıvırcığımız.
Ama biz sensiz ne yaparız değil mi Meliscim?

M:Aynen, ya Banucum bu kadar ilgi göreceksek biz'de bayılalım bari demi?

B:Güzel fikirmiş valla Zeynepcim biz böyle ilgi göreceğimizi çözemedik ya ama senin strateji'de pek güzelmiş.

K:Yeter susun artık!

B:Ayyyyy Kerem bayılıyorum yardım et.

-Diyerek Banu ve Melisin iğrenç kahkahaları kulaklarını çınlatırken ben'de sinirden gülmeye başladım benim güldüğümü görünce hemen sustular tüm ormanda benim kahkahalarım yankılanıyordu. Sonra Kerem ve Barış bana endişeli gözlerle bakmaya başladılar, korktular masumlar ne yapsınlar.

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin