Z:Öküz sana buradan bi çarparım bir'de duvar çarpar o zaman görürsün sen becermeyi...Dua et sarhoşsun diye...Hadi kalk'ta duşa gir!
Kendisi üzerimden kalkıp duşa doğru yöneliyor ben'de ardından küvetten çıkıyorum Kereme baktığımda bi sağa bi sola sarsılıyor tam düşecekken kabinin camına tutunuyor ben'de dayanamayıp koluna giriyorum ve onu duşa sokuyorum.
K:İyi be sana iltifat etmek'te yaramıyo!
Z:"Seni sabaha kadar becerebilirim" benim için iltifat değil!
K:Peki sizin için hangi kelimeler iltifaytır bayan?
Z:Sussana sen ya,hadi biraz sola dön'de sırtını'da sabunluyim sigara,alkol ve bilmem kaç çeşit kadın parfümü leş gibi kokuyorsun.
K:Şimdiğğğ sen beni güzelcene sabunluyursun ve bebek gibi olurum.
Z:Bebek gibi olmazssan zaten bu kokunla sabaha kadar kaç kez ayılıp-bayılırım bilmem valla!
*******************************************************
Z:Noldu sana ya?
-Nazik ellerini yavaşşça sırtımı okşuyor ve bu çok hiş bir his tam o fa**şenin yaptığı çiziklerin üzerinde yavaşça gezdiriyor,sırtım normalden daha fazla acıyor belli ki bu kez bayaa bi derin çizikler bırakmış sırtımda..Sonra'da Kıvırcık çiziklerin üzerini sabunlamaya başladı.
K:Yavaş olsana acıyor!
Z:Haktır sana,ya siz ne iğrenç yaratıklarsınız böyle?
K:Zevksiz yaşamayan yaratıklardan canım.
Z:İyi o'zaman sarhoşluktan düşüp bayılsaydın kan kaybından geberip giderdin.
K:Köylü senin fikrini soran olmadı hem sanki daha fazla acısın diye sabunluyorsun sırtımı ne gıcıksın.
Z:Hayır bir gün bu derin yaralar mikrop kapacak ve bakteriler tüm vicuduna yayılır işte o gün gerçekten'de gebereceksin!
Z:Hadi tamam zevk almışsınız kardeşim belli'de.
-Ben sözümü bitirince öküz söze atlıyor yani bu Kasyığınına nekadar sinir olsam yinede sırtını görünce içim üpremişti hiç mi acımıyordu?
K:Ki benim altımda zevk almamak mümkün değil Kıvırcık!
Z:Kerem!!!...Bu ne ya resmen etini koparmış tüm sırtını kemiğe kadar sıyırmamış'ya ona dua et sen!
K:Okadar kötü mü ya??
Z:Yani Kerem sen içerde kızla seviştiğine emin misin?
K:Nası yani tabiki'de eminim...Erkekle sevişecek halim yok ya Zeynep!
Z:Yok yani bence sen kaplanla falan sevişmişsin yani bi normal insan birinin sırtını bu hale getiremez.
K:Ben KADINLA seviştiğime eminim ve kadında kesinlikle bi aslanla seviştiğine emin olmuştıur!
-Zeynep beni susturma amacıyla adımı sert bir ses tonuyla bir kaç kez tekrarlıyor,Peki Zeynep hanım siz birazdan görürsünüz.
K:Tamam sustum hata bu kez bendeydi.
Z:Ne???.
-Kıvırcık şaşkınlıktan elindeki sabunu ayaklarımın önüne düşürüyor ve tam ben sandalyeden eğilecektim ki Zeynep o alacağını söylüyor şimdi çiziklerimin olduğu yer gerinince yine kanamaya başlayacak derken zaten bakınca küvetin etrafı tüm kan olmuş bu fa**şe gerçekten'de ne yapmıştı...Kıvırcığa baktığımda önümde o kısacık şortuyla eğilirken ince sıkı süt beyazı bacakları geriniyor önce bakışlarım bacaklarına kaysa'da sonra o ıslanmış ve tenine yapışmış beyaz bluzunun göğüs dekoltesine kaydı, göğsünün biri neredeyse dışardaydı elime almak isterdim ama Kıvırcığın dediği gibi bu yaşta gebermek istemiyorum sonra yüzüne baktım o yüzüne düşen bukleleri hiç bıkmadan geriye itmesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪■》Gitme《■▪
FanfictionYapılan hataları kim öylesine sorgulamadan affedebilir ki? Biz birbirimizi affedemedik ama umarım çocuklarımız bizi affeder.