Kıvırcık benim!

41.6K 312 6
                                    

-Bir kez daha o sözleri kaldıramazdım ve doğru balkona çıkıp derin bir nefes alıp yine salıncağa oturuyorum sütümden bir yudum alıp yine yerine koyuyorum,biraz sonra geliyor ve yanıma oturuyor.

K:Affedersin.

-Kucağıma yatıyor ne yapacağımı bilemediğimden ellerimi kaldırıyorum.

K:Saçlarımı karıştır.

Z:Ne?

K:Dediğimi yap!

-Keremin adeta kükremesiyle kısa turuncu saçlarını karıştırmaya başlıyorum parmaklarımın ucunda oluşan kıpırtıyla gülümsüyorum.

K:Ben kötüyüm dimi?

-Gülümsemem aniden yüzümden silinmiş ve kaşlarım çatılmıştı beni görmemesine rağmen şiddetle olumsuz anlamda başımı salladım.

Z:Sen kötü değilsin sadece kendini kötü olduğuna inandırmaya çalışıyorsun.

K:Yanılıyorsun beni tanısan...
Bu sabah haklı olduğun için sinirlendim eğer paradan başka şeylere değer vermeyi öğrenseydim belki farklı olabilirdim ama bana paradan başka bir şeye değer vermeyi öğretmediler ki.

Z:Tanısam'da fikrim aynı olacaktı,bu sabah öylesine söylemiştim o sözleri, bu konuda sen yanılıyorsun paradan fazla sen arkadaşlarına değer veriyorsun Can'a ne kadar kötü davransan'da ona ne kadar çok değer verdiğin belli ,sana sadık kalanlara değer veriyorsun ama güvenmiyorsun en büyük sorun bu!

-Sütüme uzanıp birkaç yudum alıyorum,Kerem doğruluyor buğule ve yaşlı gözleri benimkilere kilitleniyor ne ağlamış mıydı?

K:Bana yardım eder misin Zeynep?

Z:Nası?

K:Bana senin düşüncelerinde olduğum o adam olmama yardım eder misin?

Z:Ama ben..

-Derken bana sarıldı sıkıca ben'de ona sarıldım ikimiz'de sıkıca sarılmış Kerem ağlamasının durmasını bekliyoruz,onun sesiyle birbirimizden ayrılıyoruz.

K:Hadi gel üşümeyelim.

-İçeri giriyoruz elektrikler kesilmiş,Kerem'de kendi yatağına uzanıyor ve beni'de onun yatağına doğru çekiyor.

K:Beraber uyuyabilir miyiz?

-Cevabımı beklemeden kolumdan tutup yatağa çekiyor.

K:Hadi gel!

Z:Peki.

-Yanına kıvrılıyorum beni o kaslı kollarıyla sarıyor ve göğsüne yaslıyor ben'de kollarımı eline sarıyorum işte huzur.

K:Güzelim?

Z:Efendim?

K:Beni gerçekten'de affetin mi?
Hala kırgınsın biliyorum.

Z:Sen'de benim sorumu cevaplarsan!

K:Hahaahahh tamam sor?

Z:Alkol'dan başka ne kullanıyorsun'da bu hale geliyorsun?

K:Zeynep ben...

Z.Kerem kıvırmadan cevap ver doğru dürüst cevaplayacaksan!

Z:Bağımlı mısın?

K:Yooo hayır sadece çok hata yapınca sinirleniyorum ve hap alıyorum ama bu gece ne hap ne alkol var.

Z:Ve bunun üzerine daha çok hatalar yapıyorsun....Hapları ver!

K:Ne?....Zeynep kudurma!

Z:Dalga geçmiyorum Kerem!

-Doğrulup ona ciddi bir bakış attım umarım karanlıkta görmüştür.

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin