Sona eren özlem.

5.4K 139 10
                                    

-Yvone,Sarayı kaldırdı ve üzerindeki mavi kotu çıkararak tekrar uzandı Sarah da tekrar başını Yvonun karnına koyarak uzandı,sıcak değildi ama Yvone biraz farklıydı yani Sibiryaya gitse tanga ve güneş kremilye dışarı çıkıp güneşlenecek bir yapısı vardı ve evet onu bu halde görecekler diye pek sıkılanlardan değildi.

Y:Sarah bacağıma dokunarak beni tahrik etmeye çalışıyorsan başaramıyorsun canım biraz yukarısında dene.

-Ve evet arsız düşüncelerini ve kelimelerini asla sakıncamaz.

S:Yvone benim hayalimle azdığını biliyorum bu yüzden sus.

E:Zacary bundan hoşlanacağını sanmıyorum.

H:Zac çok şeylerden hoşlanmaz bebeğim.

-Hande bilmişçe konuşunca Yvone ayaklanmaya çalıştı ama ben durdurdum bu Handeydi ne saçmalayacağı asla belli olmazdı.

Y:Bundan kastın neydi Hande?

H:Yani boynuna dokunulmasından ve kıvırcık saçlarının arasında dolanan parmaklardan hoşlanmadığından.

Y:Hande benim sinirlerimi mi deniyorsun yoksa Zac gelmeden seni düzmemi mi istiyorsun.

-Hande kahkaha atarak bacak bacak üstüne attı.

H:Tanrım Yvone bunları içkin olduğun her seferde Zac seni almaya gelmeden önce bana anlatıyorsun,tanrım bukadar kıskanç olamazsın.

Y:Yüce isa gerçekten de anlatıyor muyum.

Z:Yani Zac aşağdaki işlerde nekadar iyi olduğunu hepimizin duymuşluğu vardır.

-Yvone bacağıma biraz vurdu ve sonra yüzünü kapadı.

Y:Okadar mı yaaa

-Hepimizden onaylayıcı mırıltılar çıkınca kıkırdadı.

Y:Tanrım o gerçekten de çok iyiiiii

E:H:F:Ö:Z:S:Yvoneeeeeee!

Y:Uf tamam peki.

E:Sen bahset Zeynep?

-Gözlerimi açarak bakışlarımı Ebruya yönelttim.

Z:Neden ben yaaa?

E:Hadi ama Zeyneeep Yvondan sonra en farklı deneyimler yapan ve kucak dansı bilen sensin.

Z:Kucak dansı ne alaka?

E:Anlat sen anlat?

Z:O kadar merak ediyorsanız bir klübe gidin ve Keremi tanıyan kızlardan durdurabildiğinizi durdurun ve ayrıcalıkları sorun.

S:Yuhhhn okadar mı ya?

Z:Tanrı aşkına Sarah o beni küvete bağlayıp diğer odada oro*pusuyla şey yaptı ve siz gerçekten bana bunu soruyor musunuz?

S:Ihmm yani.

H:Arabada da yaptınız mı?

Z:Tanrım neden hepiniz bu gece bukadar azgınsınız?

Y:Bu onların normal hali.

E:Konuşana bak.

Y:Ben gizlemiyorum c.ilişki bağımlısı gibi bir şey olabilirim ama Zac bundan hiç bir zaman şikayet duymadı.

Z:Yok bir de duysaydı!

S:Aranızda hiç grupça yapan oldu mu?

Z:E yuh Sarah!

-Yvone beni aldırmayarak konuştu.

Y:Biz denemiştik ama Zacary beni yarı çıplak o çiftin arasında hayal edince her şey sonlandı ki iyiki de fazla ileri gitmeden sonlandı!,ve sonra güzel bir seks.

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin