Affetmek mi?Uzun zamandır yapamadığım şey..

29K 318 37
                                    

K:Zeynep Güzelim ağlama şhhhh.

M:Aşkım istediğin oldu işte hadi gidelim...

Z:Allah sizin belanızı versin ne hakla ha ne hakla bunu yaptınız siz'de hiç vicdan denilen şeyden yok mu ha!

-Ayaklanıp bana sarılan Keremi göğüslerine yumruklarımı geçirerek benden uzaklaştırıyorum ve kapıyı açıp önce Melisi kolundan tutup kapıdan dışarı fırlatıyorum sonra Kereme güç etiremeyeceğimi bildiğimden kapıyı işaret diyorum...

K:Bunu yapmak zorundaydım Kıvırcık!

Z:Siktrgit ve bir daha sakın karşıma çıkma!

-Kapıyı yüzüne çarpıp kanepeye yerleşiyorum ve birden miğdem bulanıyor ve tuvalete koşuyorum sonra Akseli en az 50 kez arıyorum ve sonunda birkaç adam arayıp Akseli bulmalarını istiyorum Yaşar dayıyı arıyorum onun yanına'da gitmemiş...neden bukadar berbat insanım Allahım ben neden herzaman yanlış yapıyorum şimdi Aksel bir kez daha bana güvenmez yüzüme bakmaz ki...Akselin yarım kalmış birasını elime alıp tümünü içiyorum sonra içki dolabına gidip tüm sert içkileri elime alıp sehpaya diziyorum ve ağlamaya devam ederek filmi izlemeye devam ediyorum....

_____________________________________________________________

-Sabah genç adam yine kendini bir ömürlük ama kalbine'de bir ömür kalacak derin bir yara açan dostunun kapısının önünde bulmuştu kendini sizin ve bizim düşündüğüm gibi onun için gelmemiştir asıl ona ondan vazgeçip gitmek istediğini söylemek için gelmiştir çünkü kendisi'de biliyordu hala onu abi gibi savunacağını uzaktan'da olsa göz-kulak olacağını biliyordu ama yanında olmak....Elini kaldırıp kapıyı vuracakken yine cesaretini toplayamayıp arabasına atlayıp çekti gitti...

-Sabah erken uyanmış kahvaltılık bir şeyler alıp çok zamandır ondan başka düşünemediği kız hakında tıpkı 9 gündür yaptığı gibi yine  bilgi almak için adamlarını aramıştı genç adam bazen bunları neden yaptığını bilmiyordu ama herşeyin bir nedeni vardı kendine bile açıklayamadığı nedenler.Sonra duyduğu şeylerin karşısında kendine yeter artık deyip atıştırmalık aldığı şeyleri yan koltuğa yerleştirip kendini görmek istemediğini bile bile yine o kızın yanına gidiyordu...Kaç kez yalvarmış tehtid etmiş ama sonuç her gün pek iç açıcı olmuyordu her vardığında bu güne kadar hiç duymadığı ve dile getiremediği şekilde sövülüp ağır küfürler eşliğinde kapı yüzüne kapanıyordu...

K:Zeynep açarmısın şu kapıyı artık, bak içeride olduğunu biliyorum ve 9 gündür bu kapıyı kırıp girmediysen sadece benden daha fazla nefret etmemen içindi güzelim...

Z:Siktrgit Kerem!

K:Gitmiyorum işte bıkmadın mı 9 gündür beni süründürmekten bıkmadın mı!

Z:Sana sürün diyen yok git burdan...

K:Gitmiyorum Zeynep sen bu kapıyı açıp beni affetmeyene kadar'da gitmeyeceğim...

Z:Dur ozaman...

-Kız umursamadan kapının ardından çekildi ve salona geçip eline viskisini aldı ve kanepeye yayıldı 9 gündür hayatında içmediği kadar çok içki içmişti ve artık kendini bile kaybediyordu ama hiç değilse kalbindeki acıyı düşünemeyecek kadar kötü haldeydi, oysa sadece onu saracak bi sıcak beden ve kaslı kollara ihtiyacı vardı ama yapamıyordu bu kez affedemiyordu doğrudan affetmek'de istemiyordu.... Genç adam birkaç saat sonra vaz geçip gitmişti yarın yine geleceğine dair yeminle...

Z:Allah'ın cezası kafana saksı düşürde benim varlığımı unutursun inşallah...

K:Beynimi yıkasalar senin varlığını unutmam güzelim...Şimdi yine inadının kırılmayacağını bildiğimden gidiyorum Behice anneme gidiyorum seni özlemişler Barışı zorluyorlar..

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin