Biz Neyiz?

12.8K 241 21
                                    

Z:Chuck?

X:Korkma sana hiç bir şey yapamaz, şimdi sakin ol ve yerine otur...

C:Don't be afraid Zeynep... Let's talk please...

(Korkma Zeynep.. Konuşalım lütfen)

Z:Why I can't liste..

C:Please Zey?

Z:Sure,Turkish?

C:Ok..Oturabilir miyim?

-Kendim koltuklardan uzaklaşarak yatağın diğer yanına geçtim ondan uzak durmak istiyordum nefret ediyorum ondan tanıdığım en aşağılık insandı o,bu babam olacak pislik ve geri kalan tüm piçler ne yapmaya çalışıyorlardı...Uzun zamandır böyle durduğumu anlayıp uzaktan elim ile oturmasını işaret ediyorum..

C:Zeynep sana nekadar beni affet desem yalan olur çünkü yaptığım şeyler affedilir olmadığını biliyorum..

Z:Neden geldin lütfen bana bu eziyeti çektirme yaptıklarını yetmedi mi..

C:Çok acı çektin biliyorum o ilaçlar üzerinde yaptığımız deneyler herşey bi korku filmi gibi hissediyorum...

Z:Ama sen hissedemezsin o acıları çeken bendim, içi yanıp tutuşan bendim kendini bilmeyen bendim anladın mı çünkü kardeşim dediğim adamı gözlerimin önünde katil yapan'da sizdiniz bu yüzden bana korku filminden hiç bahsetme!

X:Zeynep otur oturduğun yerde..

C:Bilmiyorduk Zeynep, baban senden kurtulacaktı seni hiç bir zaman kızı gibi görmedi..

Z:Bende hiç beklemedim..

C:Seni kaçırdığımızda bile sormadı ama sonra herşey değişti..

Z:Peki neden bana acı çektirmek istiyordu?

C:Bilmiyorum annenile ilgili bir şey sanırım...

Z:Herşey değişti dedin, peki ya neden?

C:Baban üçgenin ucundakinden emir aldı, adam sana karşı bir şey hissetmişti sanırım, seni gördükten sonra seni buraya değiştirdik sen burada olan en değerli mücevhersin..

Z:Bu da ne şimdi ya..

C:Ben daha fazla hiç bir şey bilmiyorum..

Z:Demek herşey annem yüzünden benim ne suçum var ya..

C:Benim bildiğim bukadar Zeynep Hanım..Ve tekrar özür dilerim..

-Ben duyduğum şeylerin karmaşıklığı düşünürken Chuck hemen çıkıp gitti..Anasını satayım bu hayatın ne olursa olsun hep bana oluyor zaten...

X:Ne düşünüyorsun?

Z:Kafam okadar karışık ki ne düşüneceğimi hiç bilmiyorum...Efendim!

X:En kolay yerinden başla..

Z:Neden Chuck burdaydı?

X:Senden hep birşeyler gizlemek peşinde değiliz, senin içinde açıklanması gereken şeyler var..

Z:Beni tamamen karıştırmaktan başka bir şey yapmadınız.... Efendim!

X:Düşünme artık şimdi en sevdiğin biri gelse..

Z:Aksel mi?

X:Diyelim ki Aksel ne yapacaksın?

Z:Boynuna atlar öldürene kadar sarılırım..

X:Ama o senin burada olmanın sebeplerin en büyüğü ise, asıl seni burada tutmamızı isteyen oysa?

Z:Mümkün değil Aksel ne olursa olsun böyle bir şey yapmaz mecbur kalsa bile yapmaz..

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin