Saçma durumlar.

20.9K 270 6
                                    

Z:Anlatmasam?

K:Zeynep beni yataktan kaldırma şimdi. Burak için mi?

-Utançla gülüp yüzümü ellerimle kapatarak yan dönüyorum.

Z:Ne alaka Kerem ya,çok saçma bi durumdu.

K:Zeynep çatlicam birazdan söyler misin artık.

-Kerem mahalle kadınları gibi fosurdandığında ben anlatmadan susmayacağını anlayarak anlatmaya başlıyorum.

Z:Off tamam ya , Şimdi benim bi ağaç evim vardı ve oraya sadece çok yakın arkadaşlarımı davet ederdim ama Ceylan hanım meğerse benim arkadaşlarımdan birine aşıkmış ve onu benden  kıskandığından bir gün çıkıp bıçakla tahtaları oymuş.

-Herşeyi anlatamam ki nası açıklardım beni bir ruh hastası gibi görecekti.

K:Ne yani bi ağaç evi için ,Zeynep yapmadım de!

Z:Ben'de o sinirle bıçağı kavradım ve Ceylanı ilk gördüğüm yerde üzerine atladım ve iki yanağına'da bi güzel imzamı attım e biraz fazla karalamış olabilirim.

K:Hahahah sen bir'de bana manyak diyosun,yani Ceylan seni gerçekten'de hatırlıyor geceleri ter-su içinde uyanım "Allahın cezsı Zeynep" diye kükrüyordu.

Z:Hahahaha ona yeni yüz yakışmış dediğimde Burak zor durdurdu...Aaa şey afedersin.

K:Önemli değil,bak Kıvırcık Ceylanla aramda öyle aşk-meşk durumu yoktu sadece sex ve o yine bizi bir araya getirip o olmayan aşkı depreştirmeye çalışma düşüncelerinden kurtul!

Z:Ya illa bukadar açık sözlü mü olmalısın.Yaramaz mı?

K:Tzh yaramaz Kıvırcık çünkü aramızdaki senin düşüncelerindeki gibi bir ilişki değildi.

Z:Tamam iyi geceler yarın sabah okuldayız.

K:Tamam-tamam sinirlenme,Zeynep!

Z:Efendim?

K:Buraya gel!

Z:Ne.

K:Hadi bak gel buraya.

Z:Hayatta olmaz.

K:Bir kez daha tekrarlamicam çabuk gel!

-Keremin adeta kükremeesiyle hızla onun yanına yatıyorum sırtımı göğsüne yapıştırıp başımı ona en yakın olabilecek mesafeye bırakıyorum o'da sıkıca ardımdan sarılıp saçıma öpücük kondurup uyumaya başlıyor.

-Sabah uyandığımda Keremin yanında değil üzerindeydim tişörtlerimizi ne ara çıkarmıtık,çıplak tenlerimiz birbirine yapışmış ve Keremin elleri kalçalarımın üzerinde ve beni kendine bastırıyor...Uyurken bile durmaz mı bunun hormonları ya,kalkmaya çalışıyorum izin vermiyor.

K:Kıpraşma rahat dur!

-Neredeyse 15 dk sonra kollarını gevşetiyor ve hiç kalkmak istemesem'de koşuya gitmeliyim sabahları uyanmayı hiç sevmem ama hem kendime hem'de Şampiyona sözüm var...Hızla spor için giyinipkoşuya çıkıyorum saat daha 5:30 açılış saat 10'da başlicak, saat 7'ye kadar koşsam zarar gelmez deyip sahilde koşmaya başlıyorum sahilde dolanmadığım park kalmadığına yemin edebilitim..Hemen saatıma bakıyorum ohooo saat 7:30 olmuş yavaş-yavaş Yurda doğru koşmaya başlıyorum,odaya girdiğimde Kerem hala uyanmamış hemen yanına gidip yanağına bir öpücük konduruyorum hemen gözlerini açıyor.

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin