-Gözlerimi açmaya çalıştığımda iki göz kapağım birbirine yapışmıştı ve gözlerimi açamıyordum ,ahhh çocukluğumdan bu yana böyle olmamıştım.Hala Keremin üzerinde yattığımı anladığımda elimi omzuna götürüp dürttüm.
K:Zeynem noluyor?
-Sesi fazla dinç gelmesinden hala uyumadığını anlamış oldum,demek ki fazla uzun zaman geçmemiş ama gözlerim çok fazla uyuduğumda böyle oluyordu.
Z:Kerem yardım edebilirmisin?
K:Neyin olduğunu söylersen.
Z:Gözlerim...yapışmış.
K:Ne?
Z:Kerem tam olarak neye güldüğünü söyler misin?,yardım et lütfen.
K:Zeynep sen çocuk musun,dur bakalım dur.
-Islak parmaklarını gözlerimin üzerinde gezinirken hissettiğimde kirpiklerimin de yumşamaya başladığını hissetim.Sol gözümün kirpiklerini başparmağı ve serçe parmaklarının ucunda ovunca,açmak için zorladığım gözüm rahatça açıldı.İki parmağını yine diline değdirip ıslatınca yüzümü buruşturdum ben yüzümü buruşturunca güldü ve aynı şeyi sağ gözüme yaptı,derin bir nefes alıp gülümsediğimde .
K:Teşkkür etmek yok mu hı?
-Gülerek yanağımı ısırdığında acıyla inledim.
K:Bak bu sihirli parmaklar başka nelere melhem oldu..
-Bahsettiği şeyi anlayınca yüzümü buruşturdum ve omzundan geri doğru ittirdim.
Z:Terbiyesiz şey!
K:Tarbiyesiz şeyler için düşünen sensin ben değil.
-Büyük bir kahkaha atınca ,utançla başımı eğdim ve başımı omzuna dayadım .Beni böyle yapan o şimdi bir de gülüyor gerizekyalı,ellerini sırtımda gezdirince huylandığımdan ben de gülmeye başladım.
Z:Bak senin sayende benim beynim de bulaklandı,kendin gibi yaptın beni.
K:E ne güzel işte iki sapık takılırız.
Z:Ha demek sapık olduğunu kabulleniyorsun.
K:Eh yani biraz olabilirim,hem benim gibi sapığa can kurban.
-Kahkaha atıp bende ona sarıldım,sanki birkaç saat önce hiçbir şey olmamış gibi gülmek ne de güzel,ben hala kucağındaken o aniden doğrulunca tekrar kahkaha attım ve bacaklarımı da ona doladım.
K:Öcelek gibi olmuşsun ne yapışmayacak gözlerin ,korkuttun beni.
-Beni kucağından indirmeden banyo kapısını açtı ve doğru jakuziyi açtı küveti de doldurmaya başlayınca,aptal bir ifadeyle ona baktım.
Z:Kerem?
K:Ne?
Z:Neden hepsini açtın.
-Bana cevap vermeden işine devam edince daha sıkı ona sarıldım ve beklemeye başladım.Benim ona sarıldığıma güvenip belimdeki ellerini çekince biraz aşağı süzüldüm tüm jelleri şampoanları ve sıvık sabunları alıp küvete ve jakuziye dökmeye başlayınca ..
K:Bundan,biraz da bundan....ohhhhhh missssss....
-Üzerini çıkarmadan jakuziye girip aniden oturunca tamamen su gibi olduk su çalkalanıp etrafa saçıldı,köpüklü sudan gelen gıdıklamadan kahkaha attım beni omuzlarımdan itip boğazıma kadar suya batmamı sağladı....
Z:Hahahhaha yapma Kerem boğulacağımmmm hagahahh Kerem yhaaa..
..................................................................
-Kerem tekrar banyoya girince çıplak bedenime sardığım havluya sıkıca sarıldım ,tepkimi görünce başını geri atarak güldü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪■》Gitme《■▪
FanfictionYapılan hataları kim öylesine sorgulamadan affedebilir ki? Biz birbirimizi affedemedik ama umarım çocuklarımız bizi affeder.