Suskun Kral!/Kasırga!

16.6K 300 26
                                    

A:Ne olursa olsun ben hep yanındayım nekadar gitmiş gibi görünsem'de hep burdayım, bunu hiç unutma

-Beni kolunun altına alıp alnımdan öpüyor ve sıkı sıkı sarılarak fısıldıyor

A:Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?

Z:Bende seni çok ama çok seviyorum canım benim ya iyi ki varsın iyi ki benimsin!

-----------------------------------------

-Ne mi yaptık Zeyno hanımı ite kaka zor çıkardım mağazadan ve şu an eve doğru gidiyoruz.

A:Zeyno hiç konuşmuyorsun ne oldu?

-Aksel kızın üzgün ifadesine bakarak onu gözardı etmeden yaklaşıp mırıldandı

Z:Hiçç..

A:Hiç deme bana öyle mağazadan çıktık diye mi üzüldün..

Z:Hayır. Aksel ben bir gün ya evlenirsem?

A:Tabi ki'de evlenirsin Zeynep?

Z:Ama ben hiç istemiyorum Aksel ben hep böyle yaşamak istiyorum çoluk çocuk karışmak istemiyorum hiç kimseyle.

A:Aman be Zeyno sana'da illa evleneceksin diyen yok ki sıkma canını hem bana'da mahalle karısı gibi dedikodu yaptırıyorsun.

Z:Hahahah peki sustum. İyi ki varsın!

A:Bu akşam seni yorucam Zeyno sabaha kadar konuşacaksın herşeyi anlatıcaksın anladın mı.

Z:Herzamanki gibi.

----------------------------------------------

M:Ama aşkım.

K:Aması-maması yok Melis yapabilirmisin yapamazmısın?

M:Peki yaparım.

K:Hadi o'zaman bin arabaya gidiyoruz. Ama acele etme anladın dimi beni?

-------------------------------------

Z:Ya Aksel çek şu koca bacağını üzerimden kalkamıyorım!

A:Sen'de ne için kalkacaksın yat orada.

Z:Kapı çalıyor gerizekyalı!

A:İyi aman kalk.

-Tam Barışın tahmin ettiği gibi ikimiz'de bufalolar gibi yattık Aksel bacaklarını üzerime uzatmış ben'de onun üzerine kilitlenmiş gibi yatıyoruz işte. Zorlukla kalkıp kapıya kadar gidiyorum.

A:Kimmiş Zeynep?

Z:Senin ne işin var burda? Hiç kimse Aksel merak etme.

M:Zeynep herşey için çok özür dilerim ama gidecek bi yerim yok yurt kapalı İstanbul'da başka bildiğim birileri yok bizim ev'de kilitli bizimkiler seyahatte.

Z:Eeeee bana ne bundan? git çok sevdiğin sevgilinin yanına bana ne diye geldin.

M:Keremle kavga ettik ve gerçekten gidecek başka bir yerim olsaydı giderdim.

Z:İyi peki geç ama sadece bu gece.

M:Peki,ok teşekür ederim. Yalnız mısın?

Z:Hayır bi arkadaşım içerde.

A:Zeyno hadi lan maç başladı.

Z:Aksel o koca kıçını kanepeden kaldır'da biraz yer aç.

A:Oooo kimler gelmiş, buyur gel ııı...

M:Melis adım Melis.

A:Buyur Meliscim.

Z:Bir şey ister misin Melis yiyecek içecek Cola Fanta?

▪■》Gitme《■▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin