X:Zeynooo nerdesin lan?
-Kıvırcıkla deli gibi birbirimize karışırken bi meymenetsiz sesleniyor ama bu sesi Kıvırcık duyunca birden bire yüzü aydınlanıyor ama ondan sonra gözlerinden bi gölge geçiyor....Ben tam kalkıp dışarı çıkacakken Kıvırcık üzerimden kalkmayıp dudaklarıma yapışıyor, bunu sadece susmam için yaptığının farkındayım.
Z:Şimdi lütfen hiç bir şey söyleme,Kerem lütfen!
K:Kim o!
Z:Kerem bağırma!
Çok yakın arkadaşım.-Yine dudaklarına bir öpücük bırakıp hemen kalkmaya çalışıyorum ama bu kez Kerem izin vermiyor ve işine devam ediyor ve sonunda onu kendim yöneticekmiş gibi hareket edip özür dileyip üzerinden kalkıyorum o'da hemen doğrulup popoma sıkı bir şaplak atıp sıkıyor ellerini kalçamdan çekip hemen giyiniyorum Allahım lütfen,tahmin ettiğim kişi gelmiş olsun lütfen, Kerem'de hemen benden sonra giyinip kollarını belime sarıyor.
K:O herifle yalnış bir şey yaptığını sadece göreyim bunu fena ödeyeceksin.
Z:Kerem lütfen yapma benden kendimi Aksele karşı kısıtlamamı isteme Yapamam.
K:Nedenmiş o?
X:Zeynoooo hadisene lan!
-Biz böyle sarmaş dolaş dururken birden çadırın perdesi aralanıyor ve Aksel başını içeri sokuyor ben'de hemen Keremi benden biraz itiyorum Aksel'de beni görünce çarpık çarpık bi gülüş beriliyor yüzünde ama hemen kendini sinirli gibi göstermeye çalışıyor.
Z:Ak baba?
A:Zeyno nerdesin lan gerizekyalı ses kalmadı bağıra-bağıra!
Z:Eşşeklerde ses boldur korkma.
A:Oldu mu şimdi oldu mu,gel bi sarılayım miskin bakma ordan öyle.
-İki adım geri atıp çadırdan uzaklaşıyor...Ben'de hemen çadırdan çıkıp boynuna sarılıyorum bana sıkı sıkı sarılıp yüzünü saçlarıma gömüyor ve derin bir nefes alıyo. Özlemişti, tıpkı benim gibi.
A:Sen şampuanını mı deiştirdin la Zeyno.
Z:Neden bu hoş değil mi?
A:Tam tersi bu daha güzel...Lan daha uzun bir şey yokmuydu götün doncak bu şortla.
Z:Donarsa doncak ya benim değil mi...Gel sarılıcam.
K:Öhö-öhöö.
A:Bundan daha yapmacık öksürük duymadım lan gerçekçi ol biraz.
K:Gerçekçi olayım öyle mi,gel.
Z:Aaa Aksel bak ben sizi tanıştırmayı unuttum bu Kerem okul arkadaşım ve aynı yurtta kalıyoruz.
K:Ve oda arkadaşıyım.
Z:Evvvvet Bu'da Aksel benim çok uzun yıllardır arkadaşım.
A:Ne yani kampta'da mı aynı çadırda kalıyorsunuz?
K:Ne o sorun mu var?
A:Madem Zeynom için sorun yok benim için neden sorun olsun.
Z:Eeee Kara bela sonunda Zeynep diye biri var olduğunu hatırladın ha?
A:Ne lan seni az mı aradım hep meşgule alıyorsun mesaj mı çekmedik senin yüzünden kontürüm bitti zaten.
Z:Yalan atma telefonumda ne mesaj ne'de cavapsız arama var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪■》Gitme《■▪
FanfictionYapılan hataları kim öylesine sorgulamadan affedebilir ki? Biz birbirimizi affedemedik ama umarım çocuklarımız bizi affeder.