B:Onu hiç tanımadığın nekadar'da belli..
Z:Keremi nekadar tanıdığım seni hiç ilgilendirmez!
B:Sen onu gerçekten'de tanımıyorsun..
Z:Berkay bu seni ilgilendirmezin neresini anlamadın?
B:Keremin insanları leş ettiği mekyanları olduğunu biliyormusun yoksa dur,dur ********* sokakta olan barı aynı anda hotel çünkü orda çalışan fahişelerin bardan çıkmalarına izin vermiyor,onun için bunları pek bilen yok gizli hareketler bunlar.
Z:Ne saçmalıyorsun sen ya,çekil aptal aptal konuşma.
-Keremin böyle şeylerle alakası olmasına hiç şaşırmadım doğrusu evet bunlar normal şeyler değil ama Kerem kendiside anormal zaten..Berkaydan biraz uzaklaşıp sinema salonuna doğru yürümeye başladığımda Kerem ateş fışkıran gözlerle Berkaya bakıyor,sinirli adımlarla Berkaya ulaşıp yere yatırdı ve üzerine çıktı saniyede 2 yumruk indiriyor maşşalah.
K:Hala yediremedin değil mi ha,Tuğçeyle senden önce yatmanı yediremedin değil mi?
Z:E yuhh yuh!
-Onlardan biraz uzak duruyorum Kerem,Berkayı sağlam dövüyor ama öldürecek kadar değil telaş yok.
K:Sana kaç kez dedim beni benim hayatımla vurmaya çalışma diye!..Duydun mu beni lan it!
Z:Kerem tamam yeter artık,bak Berkay'da seni anladı sanırım, bırak artık.
K:Bu kıza dua et yoksa seni gebertirim anladın mı?
B:Bu daha başlangıçtı biliyorsun değil mi?
K:Evet bencede gel biraz daha ilerliyim..
-Dedi ve karşısındaki Berkaya bi kafa koydu Berkay yerlerde,burnu kırılmadıysa ben'de neyim..
K:Ben gidiyorum geliyor musun?
-Soğuk bi tavırla sordu ve çıkışa doğru yürümeye başladı..
Z:İnsan bi bekler ya Öküz..
K:Hadi hadi oyalanma..
**************************************************************************************************
Z:Kerem sen salak mısın ya...Neden beklemiyorsun 10 dakikadır arabanın ardından koşturuyorsun bana..
K:Sonunda iyi akıl edindin otoparkın çıkışına gitmekle...Hahahaah
Z:Çok mu eğleniyorsun gerizekălı zaten bu elbiseyle her yanım açılıyor.
K:Tamam hadi gidiyoruz...
-Yola çekileli neredeyse 15 dakika oluyor ikimiz'de put gibi kesildik hiç konuşmuyoruz Keremin hala sinirli olduğu 100 metreden baksan belli oluyor.
K:Sormadın?
Z:Neyi?
K:Nereye gittiğimizi!
Z:Peki Kerem bey nereye gidiyoruz...
K:Seni benim bara götürüyorum..
Z:Ben sana seninle senin barına gitmek istediğimi söylemedim..
K:Sana'da soran yok...
Z:Saçma sapan konuşma senin sürtüklerinin yanına gitmek istemiyorum,hem ne demek sana soran yok,sen farkındaysan beni götürüyorsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪■》Gitme《■▪
FanfictionYapılan hataları kim öylesine sorgulamadan affedebilir ki? Biz birbirimizi affedemedik ama umarım çocuklarımız bizi affeder.