(Vanuit Laura)
"So Laura, what's the answer?" Vroeg de leraar. "27." Zei ik. "Well done Laura, really good." Zei de leraar. Ik glimlachte en keek weer in mijn boek. We hadden wiskunde, mijn favoriete vak in Nederland. Ja, dat klonk gestoord, ik weet het. Verder haatte ik alles wat met getallen te maken had, maar wiskunde vond ik leuk. "You are a genious." Zei Katy. Ik lachte en zei:"no, that's not true." Katy knikte en zei:"sure." Toen de les was afgelopen kwam er een jongen naar me toe. Ik wist dat hij bij me in de klas zat en dat hij Drake heette, maar verder wist ik niks over hem. "Hey, Can you help me with Maths if you have the time?" Vroeg hij verlegen. Ik knikte en glimlachte. "Sure!" Zei ik opgewekt. "Really? That's amazing. I thought, you are a gymnast and you're busy, but really nice!" Zei Drake. Ik zei:"of course! Tomorrow?" Drake knikte en zei:"Yeah, my house?" Ik knikte en zei:"yes, see you tommorow!" "Bye Laura!" Zei Drake. "What the hell is going on between you two?!" Zei Jasmine lachend toen ik naar de meiden liep. "Nothing." Zei ik lachend. "O my gosh, Drake Lancaster is the most popular boy in this whole school!" Zei Katy. Ik lachte en haalde mijn schouders op. "I'll only help him with math." Zei ik. "Of course, Laura." Zei Kelly. Ik lachte en zei:"we'll see."
*die middag*
"ILSE!" Riep ik toen Ilse en Bart naar ons toeliepen. Ik viel haar in de armen en Ilse zei:"he meis!" Een paar uur later zaten Bart en ik op het bankje in het park. "Dus, ik heb een vraag." Zei Bart. Ik zei:"wat dan?" "Ik wil Ilse ten huwelijk vragen, maar ik heb hulp nodig bij de ring en het plan." Zei Bart. Ik glimlachte en zei:"je wilt Ilse ten huwelijk vragen? Wat schattig." Bart lachte en zei:"ja toch?" Ik knikte en zei:"ik wil je zeker helpen." "Mooi." Zei Bart. Even later liepen we door de stad, opzoek naar de perfecte verlovingsring voor Ilse.....
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...