35.

366 12 0
                                    

(Vanuit Ilse)

Het was al half 12 toen ik de hotel kwam binnen kwam. Bart lag al in bed. "Hoi." Zei hij bot. "Hoi." Zei ik nog botter terug. De sfeer zat er lekker in dus. Niet dat ik van plan was om toe te geven hoor, integendeel. Ik maakte me klaar en ging in bed liggen, zo ver mogelijk bij Bart vandaan. Ik draaide me om en sloot mijn ogen. Ik kon helemaal niet slapen, maar ik had al helemaal geen zin in praten. Er zat dus niks anders op dan proberen te slapen. De volgende ochtend zag ik dat Bart nog sliep. Ik bedacht me wat ik moest doen. Ik had geen idee. Veel tijd om na te denken had ik niet want Bart opende zijn ogen. En nu? Bart keek me aan en zei:"hey." "Hoi." Zei ik. Zo afstandelijk hadden we al een tijd niet tegen elkaar gedaan. Maar ik was nog steeds boos, en ik ging echt niet toegeven, zeker niet. "Ben je nog steeds boos?" Vroeg Bart. "Ja." Zei ik kortaf. Bart zuchtte en zei:"prima, ik ben er klaar mee Ilse." "Het zal allemaal wel, ik ben weg." Zei ik toen ik klaar was. Ik liep zonder nog wat te zeggen de kamer uit. Toen ik het hotel uit kwam plofte ik op het bankje in het park. Bart was er klaar mee zei hij, wat bedoelde hij? Met ons?

(Vanuit Laura)

"So, what are we gonna do?" Zei ik toen ik in de auto van Drake stapte. "That's a suprise." Zei Drake met een glimlach. Ik lachte en zei:"Pleaseee." Drake schudde lachend zijn hoofd en gaf me een kusje op mijn lippen. "So, maybe it's not really romantic, but we're gonna babysit. My little brother." Zei Drake. Ik begon te lachen en zei:"cute! And it's romantic with you." Drake glimlachte en zei:"I hope so." We reden naar zijn huis en de moeder van Drake zei:"So, no fight anymore?" Drake en ik schudden ons hoofd en ik zei:"no." De moeder van Drake glimlachte en zei:"really good." Toen ze weg was ploften Drake en ik samen op de bank. Het kleine broertje van Drake rende heen en weer. "Crazy kid." Zei Drake. Ik lachte en zei:"he is cute, this is what little kids do." "And girls like you." Zei Drake plagerig. Ik lachte en zei:"and girls like me." Drake lachte en gaf me een kus.

(Vanuit Ilse)

"A fight?" Zei Mackenzie verbaasd. Ik was bij Jake en Mackenzie en Jake was weg. Mackenzie en ik zaten samen op de bank. Ik knikte en zei:"yes." Mackenzie keek me nog steeds verbaasd aan en zei:"Bart and you? Really? You're never fight." Ik zuchtte en zei:"tell me about it." Mackenzie zei:"but why?" Ik haalde mijn schouders op en zei:"I don't know, he is done with this, he told me." Mackenzie keek me vol medelijden aan en zei:"he isn't done with you, he loves you." Ik zei:"I don't know it anymore. I think he is done with me." "You are engaged, he really loves you, I'm sure." Verzekerde Mackenzie me. Ik hoopte dat ze gelijk had, maar ik wist het niet...

COMMENTS?
TIPS?

Becoming an American girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu