(Vanuit Laura)
Het was een paar dagen later en we waren net klaar met trainen. Nu zaten we met z'n vijven op de kamer van Ilse en Bart. "Your wedding is about a few months." Zei Debby. "Yes, really fast." Zei Ilse. "Do you have a dress already?" Vroeg Felicia. Ilse schudde haar hoofd en zei:"no, but that's the most important thing right." "Sure." Zei ik. "You need to look like a princess at your wedding day." Zei Debby. Ilse lachte en zei:"yeah, I want that." "That is possible. I mean you are very beautiful." Zei Kayla. Ik knikte en zei:"sure." Ilse lachte en zei:"thank you girls. I hope I am a princess at my wedding day." "I am sure." Zei ik.
Twee dagen later was het de dag van de all-around. Mackanzie en ik hadden ons geplaatst en ik was echt heel nerveus. Ik wist wel bijna zeker dat ik niet bij de eerste 3 zou komen, maar toen ik op een gegeven moment op plek 3 kwam te staan kreeg ik toch weer hoop. Jammer genoeg belandde ik uiteindelijk toch op plaats 4. Mackanzie won goud. "I'm so proud of you!" Zei ik toen ik haar knuffelde. Mackanzie huilde en lachte door elkaar. Ik lachte en zei:"this is were you worked for all these years." Mackanzie glimlachte en knuffelde me weer. Toch was ik wel teleurgesteld. Ron zag het en zei:"Your day is about 2 days. I'm sure there are medals for you girl." Ik glimlachte en gaf hem een knuffel. Ik wist, of nou ja, ik hoopte dat hij gelijk had. En ja... Vierde van de wereld was niet slecht.
De volgende dag was ik al vroeg in sporthal. Ik moest trainen voor morgen. Ik wilde sowieso een medaille op vloer, en als het even meezat ook wel op de balk. Dat moest toch lukken? Na de training liepen Ilse en ik samen door Rio. "Ik wil wel dat jij meegaat een jurk uitzoeken." Zei Ilse. Ik zei:"echt, wat lief van je!" Ilse glimlachte en zei:"natuurlijk wil ik dat." Ik glimlachte en gaf haar een knuffel. "Je wordt de mooiste bruid ooit, dat beloof ik." Zei ik met een glimlach.
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...