39.

338 15 1
                                    

(Vanuit Laura)

Ik keek bang uit het raam en zei:"fuck..." Daar buiten stond Ruben met een gemene grijns op zijn gezicht. Ik deed meteen de gordijnen dicht en ik zag idereen verbaasd kijken. "Who's that?" Vroeg Debby. "Ruben! He wants to hurt me and I don't know.." Zei ik. Ik was compleet in paniek. "Oh my gosh..." Stamelde Felicia." "I don't know what to do!" Zei ik. "Laura, you're not gonna outside alone, he needs to go." Zei Debby. Ik knikte en zei:"but he's not gonna leave..." Kayla zag dat ik echt doodsbang was en gaf me een knuffel. "I go to your parents, be right back." Zei Mackenzie. Ik knikte en staarde voor me uit. Ik hoorde Ruben nog steeds roepen. Mackenzie kwam even later terug met mijn ouders en mijn vader keek uit het raam. "Hij is echt hier..." Zei hij. Ik zei:"ja! Wat moet ik nou?! Hij gaat me kapot maken... Hij gaat mijn droom verwoesten!" Mackenzie hield mijn hand vast en de meiden streelden mijn rug. "Rustig meisje, wij regelen dit." Zei mijn moeder. Ze was zelf ook bang merkte ik. "He maybe can break you alone, but he can't break us five." Zei Kayla. Ik zei:"no.... I hope so."

Die avond zat ik op de kamer van Drake. Drake en ik zaten samen op bed. "I don't know what to do, I'm so scared..." Zei ik. Drake zei:"I stay by your side, don't worry." Ik zei:"He tries to break me Drake, he flew from Amsterdam to Rio to break me!" "Darling, trust me, everybody wants to help you. We're doing what we can to break him." "I know..." Zei ik. Drake veegde een bruine pluk haar uit mijn gezicht en zei:"focus on what you really want." Ik knikte en zei:"You're right. I'm sorry. I freaked out." Drake glimlachte en zei:"no, no, you are just scared. I love you." Ik glimlachte en zei:"I love you to."

(Vanuit Ilse)

"Niet te geloven dat hij hier is." Zei ik. We lagen samen in bed. Ik was stiekem best bang. Wat nou als Ruben niet alleen Laura maar ook ons wat aan wilde doen? Bart merkte dat ik me zorgen maakte en zei:"je bent bang he liefje?" Ik knikte en zei:"wat nou als hij plannen heeft?" Bart zei:"het komt allemaal goed. We doen er alles aan om hem weg te krijgen. En ik bescherm je, echt." Ik glimlachte en gaf hem een kus op zijn lippen. Alles komt goed. Die woorden gebruikte Bart alleen als hij het zeker wist. Maar dit keer was ik daar niet zo zeker over. Bart merkte het en trok me naar zich toe. "He liefje, probeer nou gewoon te slapen. Ik ben bij je." Zei hij. Ik knikte en zuchtte diep. Bart sloeg een arm om me heen en ik gaf hem een kus. Ik sloot mijn ogen en probeerde te slapen. Alles zou goed komen.

(Vanuit Laura)

"O my gosh my hair looks terrible, wow." Riep Debby vanuit de badkamer. Ik lachte en zei:"what happened?" Debby zei:"I don't know." Ze kwam tevoorschijn en ik zei:"it looks good." Debby zei:"shut up Laura, no way." Ik lachte en zei:"really." "How do you feeling?" Vroeg Debby terwijl ze bij me op mijn bed ging zitten. Ik zei:"I don't know. Confused, scared. Something like that." Debby knikte en zei:"I'm proud of you." Ik glimlachte en gaf Debby een knuffel. Niemand ging mijn droom verpesten, ook Ruben niet...

COMMENTS?
TIPS?

Becoming an American girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu