38.

329 15 0
                                    

(Vanuit Laura)

Toen ik de volgende dag na de training op onze hotelkamer kwam vond ik een briefje op mijn bed. 'Here I am Laura. Je dacht dat je van me af was he? Nee dus, ik ga dit hele avontuur voor jou verpesten, jammer meid.' Las ik. Mijn hart klopte meteen in mijn keel. Wie kon dit geschreven hebben? Een Nederlander sowieso. Maar wie? Ik rende naar de kamer van Ilse en Bart en klopte in paniek aan. Ilse deed de deur open en keek geschrokken naar mijn betraande gezicht. "Wat is er Lau?" Zei ze terwijl ze haar armen om me heen sloeg. Ik zei:"dit." Ik gaf Ilse het briefje en zag haar schrikken terwijl ze het las. We liepen naar binnen en we gingen op het bed zitten. "Ruben." Zei Ilse. Ik keek haar geschrokken aan en zei:"dat kan toch niet? Hij zat toch vast?" Ilse zei:"ja, maar ja." Ik schrok me dood. Zou hij hier zijn? Ilse zag het en zei:"ik snap niet hoe hij hier gekomen kan zijn, maar ik denk dat hij het is." Van schrik barstte ik in tranen uit. Ilse sloeg haar armen om me heen en zei:"rustig liefje..." "Ik ben bang..." Snikte ik. Ilse zei:"dat snap ik meisje, dit is ook heel eng, we komen er zo snel mogelijk achter wie dit heeft gedaan oke?" Ik knikte en zei:"oke." Toen ik het briefje even later aan mijn ouders liet zien schrokken zij ook. Mijn vader ging meteen de politie in Nederland bellen om te vragen of Ruben inderdaad vrij gekomen was, en ik ging naar de kamer van Debby en mij. Toen ik de deur opendeed zag ik het hele team zitten. "Laura! Where were you?" Riep Mackenzie. Ik zei:"long story." "Tell us." Zei Debby. Ik ging bij de rest op bed zitten en bedacht me dat ik ze het moest vertellen. Ze voelden als mijn zusjes en ik vertrouwde ze. Ik zuchtte diep en vertelde ze het hele verhaal. De meiden zaten ademloos naar me te luisteren. "And now I found this and I'm so scared..." Zei ik. Ik barstte alweer in tranen uit. "Oh darling..." Zei Debby terwijl zij en de rest hun armen om me heen sloegen. "I didn't know this... What a heavy story girl..." Zei Kayla. Ik zuchtte diep en zei:"yes... But whatever it takes, I'm gonna compete." En toen hoorde ik iemand mijn naam schreeuwen...

COMMENTS?
TIPS?

Becoming an American girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu