31.

349 12 5
                                    

(Vanuit Ilse)

"Maar wanneer?" Zei ik. Bart zei:"geen idee, ergens in december?" Ik knikte en zei:"prima." Bart ik waren de bruiloft aan het plannen. Het voelde zo onwerkelijk om hier mee bezig te zijn. "En de locatie?" Zei Bart. Ik zei:"als het maar romantisch is." Bart glimlachte en legde zijn hand op die van mij. Toen ging de bel. "Ik ga wel." Zei ik. Ik stond op en liep naar de deur. "Dag mevrouw de Lange." Hoorde ik. Ik schrok me dood. Daar voor de deur stond Ruben. "Wat doe jij dan hier?!" Zei ik. "Wraak nemen." Zei hij. "Wie is dat liefje?" Riep Bart vanuit de woonkamer. Ik wilde het zeggen maar Ruben siste:"waag het niet." Ik wist niet wat ik moest doen. Toen kwam Bart de gang in. "Liefje waarom antwoordde je niet? O god." Zei hij geschrokken.

(Vanuit Kelly)

"Go, dismount, you can do this." Zei Ron toen ik op de balk stond. Hij had gelijk, want ik landde keurig. "Wow." Hoorde ik opeens achter me. Ik keek naar de deuropening en zag Drake staan. "Hey!" Zei ik. Drake glimlachte en zei:"hey! You are really good!" Ik glimlachte en zei:"thank you." "Who is that?" Vroeg Ron. Ik zei:"a friend." "A friend?" Herhaalde Ron plagerig. "Yes." Zei ik. Ik hield de zoen maar achterwege, en Drake was dat ook van plan merkte ik. "See you tomorrow right?" Zei Ron. Ik knikte en zei:"sure." Drake en ik liepen weg en toen we buiten waren zei Drake:"I'm here to ask you something." Ik zei:"o, right." Drake was duidelijk nerveus en we zochten een rustig plekje in het park op. "So what is your question?" Vroeg ik toen we in het gras zaten. "You know I'm in love with you right?" Zei Drake. Ik knikte en zei:"yes." "I just want to know what your feelings are." Ik schrok. Deze vraag kon ik verwachten. "It's okay, if you don't like me, just say it." Zei Drake die duidelijk merkte dat ik schrok. Ik zei:"no, no, I like you but it's a bit complicated, because..." Moest ik hem alles vertellen? Ik zuchtte en besloot een beetje over Ruben te vertellen, niet alles. "So, I'm in love with you, I really am, but I want to take it slow." Zei ik tenslotte. Drake zei:"that's okay, I don't want to hurt you or something." Ik zei:"no, I know... What should we do?" Drake zei:"we could try it. Just try how a relationship is." Ik knikte en zei:"I guess that's the best thing we can do." Drake glimlachte en zoende me.

(Vanuit Ilse)

Bart en ik keken elkaar aan en we wisten allebei niet wat we moesten doen. "Politie bellen." Zei ik opeens. "Dat zal ik maar niet doen als ik jou was." Zei Ruben terwijl hij dreigend een stap naar voren zette. Bart ging beschermend voor me staan en zei:"je blijft van haar af." Wat moesten we nu doen...?

COMMENTS?
TIPS?

Becoming an American girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu