(Vanuit Laura)
Die avond besloot ik om even bij Drake langs te gaan. Ik wilde het hoe dan ook goedmaken. Ik vond het vervelend om ruzie met hem te hebben, en ik begreep het ook wel. Maar ik moest duidelijk maken hoe ik over hem en alles dacht. De moeder van Drake deed open. "Hey Laura!" Zei ze opgewekt. Blijkbaar had Drake haar niks verteld over onze ruzie van vanmiddag. "Hey, Is Drake here?" Vroeg ik. De moeder van Drake knikte en zei:"sure, upstairs." Ik zei:"thank you." De moeder van Drake liet me binnen en ik liep naar boven. Ik klopte op de deur en zei:"Drake? Can I come in?" "Yes." Hoorde ik. Ik deed de deur open en Drake zat op bed met zijn laptop. "Laura?" Zei hij verbaasd toen hij mij zag. Net alsof hij mijn stem niet herkend had. "Yes... We need to talk." Zei ik. Drake knikte en legde zijn laptop weg. Hij klopte naast zich op bed neer en zei:"why are you here?" Ik zuchtte en zei:"because I want to say I'm sorry. I didn't want to hurt you and I never meant to let you down." Drake keek me aan en zei:"I know. It's just a bit hard that you're so busy, but I understand it and I need to support you." "You know how much gymnastics means to me, but that doesn't mean that I can be without you. Do you give me another chance?" Drake zei:"of course." Ik glimlachte en zei:"fine, thank you." Drake glimlachte en zei:"I'm sorry darling, I love you." Ik zei:"I love you to." Ik zoende hem en zei:"tomorrow is your day, Date?" Drake glimlachte en zei:"you are amazing."
(Vanuit Ilse)
"Wat wil je nou?!" Zei Bart. Ik zuchtte en zei:"zeur niet zo." Bart zei:"ik zeur niet, ik wil gewoon weten waarom je zo chagrijnig bent." Ik stond met een krultang voor de spiegel mijn haar te krullen. "Ik ben helemaal niet chagrijnig!" Zei ik. Bart zei:"jawel Ilse, je hebt nog niks aardigs gezegd vandaag." Ik draaide me om en keek Bart boos aan. "Jij kunt ook overdrijven, jij snapt er gewoon niks van!" Zei ik boos. Bart zuchtte en zei:"wat snap ik nou weer niet Ilse?" "Doe niet alsof ik altijd chagrijnig ben! Ik ben er helemaal klaar mee!" "Ik ben er eens een keer helemaal klaar mee! Ik kan het nooit goed doen bij jou!" Zei Bart. "Ja, natuurlijk, nu is het allemaal mijn schuld." Zei ik terwijl ik weer in de spiegel keek zodat ik Bart niet hoefde aan te kijken. "Dat zeg ik niet Ilse!" Zei hij. "Jawel. Laat maar. Ik ga." Zei ik bot. Bart zei:"waar naartoe?" Ik haalde mijn schouders op en zei:"dat hoef je niet te weten. Doei." Bart keek me beduusd na toen ik de hotelkamer uit liep.
(Vanuit Laura)
Een uur later was ik aan het trainen. "The floor exercise is good, really good, but it needs to be amazing. Not perfect, but amazing." Zei Ron. Ik knikte en zei:"I work on it." Only working is not enough, you need to feel the music, it's not only the steps." Ik zei:"No... Ron zei:"don't worry, you can do this amazing, and maybe perfect. I believe in you." Ik glimlachte en zei:"thank you." Ik deed de oefening nog een keer en Ron zei:"a lot better than the first time!" Ik glimlachte en zei:"thanks!" Toen ik de sporthal uit kwam zag ik Ilse staan. "Wat doe jij dan hier zo laat?" Vroeg ze. Ik zei:"trainen, en jij?" Ilse glimlachte en zei:"niks bijzonders." "Jawel." Zei ik. Ilse zei:"ruzie." "Met Bart?" Vroeg ik. Ilse knikte verdrietig en zei:"ja..." Ik merkte dat het deze keer niet zomaar opgelost was...
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanficDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...